جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان ماژول اشتراک فایل اسکریپت Perfex CRM

دانلود رایگان ماژول اشتراک فایل اسکریپت Perfex CRM

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

ماژول اشتراک فایل perfex crm | ماژول اشتراک فایل پرفکس | اددان اشتراک فایل اسکریپت پرفکس | افزونه اشتراک فایل perfex | ماژول محافظت از فایل با رمز perfex crm | ماژول مدیریت فایل Perfex crm

معرفی ماژول اشتراک فایل perfex crm

یکی از نیازهای اساسی در هر شرکت و سازمانی تبادل داده ها و اطاعلات در قالب فایل به شکلی ایمیل و کارا است. این ویژگی باید به گونه ای پیاده شود که علاوه بر ویژگی امنیت، سرعت در اشتراک و تبادل این فایل ها و اطلاعات نیز وجود داشته باشد. ماژول اشتراک فایل perfex crm به مدیران، کارکنان و مشتریان کمک می کند تا بتوانند فایلها و اسنادی را که نیاز دارند در اسکریپت Perfex crm فارسی با هم به اشتراک بگذارند. با نصب این ماژول شما می توانید، فایلهای خود را آپلود کرده و در صورت نیاز با پوشه بندی و تغییر نام به مدیریت آن ها بپردازید. همچنین قادر خواهید بود با استفاده از ویرایشگرهای خود ماژول مبادرت به ویرایش فایل ها نمایید. این امکان نیز فراهم شده تا بتوانید فایل های آپلود شده توسط مشتریان را مشاهده کنید. علاوه بر پوشه ی فایل های اختصاصی شما، که به صورت خصوصی توسط کاربر قابل دسترسی و مشاهده است یک پوشه تحت عنوان public نیز در اختیار شما قرار دارد که همه ی فایل های به اشتراک گذاشته شده با شما در آنجا قابل مشاهده است. در ادامه به معرفی بیشتر ماژول محافظت از فایل با رمز perfex crm می پردازیم.

امکان ویرایش فایل ها با ماژول اشتراک فایل Perfex crm

 

اشتراک گذاری فایل با ماژول مدیریت فایل Perfex crm

 

تولید لینک دانلود با اسکریپت perfex crm

همچنین امکان ایجاد لینک عمومی جهت اشتراک فایل ها وجود دارد و افراد با در دست داشتن این لینک می توانند فایل مورد نظر را دانلود نمایند. البته با قابلیت ویژه ای که این ماژول دارد یعنی امکان تعریف رمز برای دانلود فایل شما میتوانید برای فایل و لینک دانلود آن رمز تعریف کنید تا صرفا افرادی قادر به دانلود فایل باشند که رمز را در اختیار دارند. از دیگر ویژگی ها میتوان به محدود کردن تعداد دفعات دانلود یک فایل و یا تاریخ انقضا دار کردن اشتراک ها اشاره کرد.

با نصب ماژول اشتراک فایل perfex crm چه امکاناتی در اختیار من قرار میگیرد؟

  1. ویژگی اول، مدیریت فایل ها است که از طریق این بخش به پوشه ها و فایل ها دسترسی دارید. از این قسمت می توانید فایل ها را مشاهده، ویرایش و پوشه بندی نمایید. همچنین هر فایلی را که بخواهید با هر مشتری و یا کارمندی می توانید به اشتراک بگذارید و یا لینک عمومی اشتراک ایجاد نمایید.
  2. در بخش بعدی که اشتراک گذاری است  اطلاعات فایل های اشتراک گذاشته شده قابل رویت و مدیریت خواهند بود.
  3. در قسمت مربوط به مدیریت دانلودها، لیست دانلودهای انجام شده و مشخصات آن ها به شما نمایش داده خواهد شد.
  4. ویژگی چهارم گزارش ها می باشد. این بخش به ما کمک می کند تا اشتراک گذاری ها و دانلود ها را به تفکیک ماه های سال به صورت نموداری مشاهده کنید. همچنین چندین فیلتر نیز برا اساس نوع، کارمندان، مشتریان و محدودیت زمانی در اختیار ما قرار می دهد.
  5. قسمت پنجم و آخرین قسمتی که در زیر منوی ماژول اشتراک فایل perfex crm اضافه می شود تنظیمات این ماژول است. این قسمت به ما کمک می کند تا در دو بخش به مدیریت ماژول بپردازیم.بخش اول، بخش تنظیمات عمومی است که از طریق آن می توانید پسوند های مجاز فایل های قابل آپلود، پسوند فایل هایی که باید مخفی شوند و حداکثر اندازه ی فایل های قابل آپلود را تعییین کنید. همچنین از همین بخش دسترسی هایی که به صورت عمومی به کارکنان و مشتریان داده می شود را مشخص می کنید.
  6. بخش دوم مربوط به پیکر بندی ماژول است که از طریق آن میتوانید برای هر کاربری و یا مجموعه کاربری اعم از مشتری و یا کارمند دسترسی اختصاصی تعریف کنید.

توجه: این محصول تنها بر روی اسکریپت پرفکس بومی سازی شده در راستچین قابل استفاده است.

امکانات ماژول اشتراک فایل perfex crm

با دانلود اسکریپت موردنظر به امکانات زیر برای مدیریت کامل فایل ها دسترسی خواهید داشت.

  • امکان اشتراک گذاری فایل به صورت گروهی و اختصاصی
  • قابلیت اشتراک گذاری فایل ها بین مشتریان، کارمندان و مدیران
  • امکان ایجاد لینک عمومی جهت اشتراک و دانلود فایل ها
  • قابلیت ایجاد رمز برای لینک های عمومی
  • امکان آپلود فایل به صورت خصوصی و پوشه بندی آن ها
  • امکان ویرایش فایل ها با ویرایشگر های ماژول
  • امکان مشاهده ی آمار دانلود ها و اشتراک ها به صورت نموداری
  • امکان ویرایش و حذف فایلهای به اشتراک گذاشته شده
  • قابلیت تعیین تاریخ انقضا برای دانلود فایل
  • قابلیت محدود کردن تعداد دانلود فایل های اشتراکی

افزونه اشتراک فایل perfex crm برای امکان ویرایش فایل ها، مدیریت فایل ها، اشتراک گذاری فایل ها، تولید لینک عمومی و رمز گذاری لینک عمومی برای این اسکریپت به کار می رود.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *