جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان قالب HTML خبری بلاگ زین

دانلود رایگان قالب HTML خبری بلاگ زین

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

 قالب سایت خبری | قالب خبری فارسی | قالب خبری ایرانی

معرفی قالب Blogzine

قالب بلاگ زین یک قالب html خبری بسیار تمیز، زیبا و جذاب مناسب سایت های خبری، مقاله، مجله ای، و … می باشد. از ویژگی های قالب blogzine میتوان به بیش از 55 صفحه جذاب، 12 نسخه صفحه اصلی با طرح و رنگبندی زیبا و شکیل اشاره کرد. قالب blogzine یک قالب HTML خبری دارای صفحات متنوع کاربردی با انیمیشن، افکت های زیبا و جذاب است.

امکانات قالب بلاگ زین

در اینجا امکاناتی که قالب blogzine برای طراحی یک وب سایت خبری فراهم می کند را معرفی می کنیم:

  • رنـگبنـدی

 در قالب blogzine برای رنگبندی بخش ها و المان های مختلف از روانشناسی رنگ استفاده شده است و بدین صورت جذابیت خاصی به خود گرفته است، همچنین با رنگبندی منحصر به فردی که دارد مخاطبان زیادی را جذب خواهد کرد.

  • ســرعـت

در طراحی این قالب HTML دقت بسیار زیادی صورت گرفته است، قالب دارای سرعت بالایی است که این موضوع یکی از مهمترین ویژگی های سئو و بهینه سازی وب سایت است. سرعت بالای سایت یکی از فاکتور های مهم در بالا آمدن در نتایج گوگل است و نزد موتور های جستجو محبوبیت بالایی پیدا می کند. به دلیل کد نویسی تمیز قالب، پس از داینامیک کردن آن به راحتی می توان ابزار های مختلف سئو را به قالب متصل کرد و تغییرات مربوط به سئو را انجام داد.

  • طــراحـی

 توسعه دهندگان عزیز می توانند به راحتی قالب بلاگ زین را مورد استفاده قرار دهند و صفحه های این قالب را توسط زبان های طراحی سایت داینامیک کنند. همچنین می توانند از بخش ها و المان های مختلف قالب در هر صفحه ای که مد نظرشان است، فقط با کپی کردن از آن ها استفاده نمایند. انجام تغییر در بخش ها، رنگ ها ، المان های صفحه و ..… در قالب به راحتی امکان پذیر است.

  • فــونـت

دو فونت Vazir و IranSans در این قالب وب سایت خبری استفاده شده است. به علاوه 4 فونت دیگر در پوشه فونت ها قرار داده ایم تا افرادی که قصد توسعه و سفارشی سازی قالب را دارند بتوانند به راحتی فونت مورد نیاز را استفاده کنند.

دمو قالب HTML خبری بلاگ زینقالب بلاگ زینقالب blogzin نمایش مقالات در قالب HTML بلاگ زیننمایش صفحه اخبار قالب بلاگ زینصفحه آرشیو اخبار در قالب HTML خبری بلاگ زینمکایش آمار اخبار در قالب بلاگ زینپروفایل کاربران در قالب بلاگ زین

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *