جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان قالب مارکتینگ سئوسیفای، SeoCify

دانلود رایگان قالب مارکتینگ سئوسیفای، SeoCify

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

قالب وردپرس شرکتی سئوسیفای | قالب دیجیتال مارکتینگ و استارتاپ | قالب SeoCify 

معرفی قالب SeoCify

قالب سئوسیفای یک قالب مارکتینگ و استارت آپ است که با طراحی ویژه برای شرکت سئو و آژانس بازاریابی دیجیتال ایجاد شده است.

این قالب وردپرس شرکتی به روشی بسیار هوشمندانه به زیبایی طراحی شده است تا بهترین تجربه کاربری را که دوست خواهید داشت به ارمغان بیاورد. برای بسیاری از مشاغل آنلاین مانند بازاریابی آنلاین، آژانس سئو، بازاریابی دیجیتال، شرکت آژانس بازاریابی رسانه های اجتماعی، وب سایت رسانه های اجتماعی مناسب است. Seocify دارای صفحات داخلی بسیاری مانند صفحات خدمات، صفحات نمونه کارها، صفحات مطالعه موردی درباره ما و صفحات قیمت گذاری است.

Seocify همراه با آخرین نسخه نوار لغزنده Revolution با گزینه تم قدرتمند Unyson ارائه شده است. همچنین این تم با قدرتمندترین صفحه ساز تصویری درگ دراپ المنتور ارائه می شود. این بسیار انعطاف پذیر است و با هزاران ویژگی عالی مانند بخش تصویر، بخش ویدیو، بخش رنگ، فونت نامحدود گوگل پشتیبانی میکند.

این قالب وردپرس دارای یک طرح کاملاً واکنش گرا است. این کاملاً بر روی هر صفحه نمایش و وضوحی مانند صفحه نمایش دسکتاپ گرفته تا تبلت، آی پد، آیفون و دستگاه های تلفن همراه کوچک مناسب است. از آنجایی که Upturn واقعاً سئو دوست است، یک طرح بندی بدون کد را در اختیار شما قرار می دهد و به شما امکان می دهد وب سایت خود را در حالت بصری ویرایش کنید.

SEO Digital Marketing Agency WordPress Theme

قالب SeoCify برای مارکتینگ و استارت آپ

ویژگی های قالب Seocify

مهم ترین ویژگی قالب وردپرس مارکتینگ و استارت آپ سئوسیفای عبارتند از:

  1. طراحی صفحه اصلی ایزومتریک
  2. 5+ سبک صفحه اصلی قدرتمند با هدرها و محتوای منحصر به فرد
  3. طرح چند صفحه ای و یک صفحه ای
  4. 10+ صفحه طراحی منحصر به فرد
  5. ساخته شده با عنصر صفحه ساز
  6. سفارشی ساز کرکی
  7. ازRTL پشتیبانی می شود
  8. آسان برای سفارشی کردن
  9. طراحی تمیز و ساده
  10. منوی کشویی چند سطحی
  11. مگا منو
  12. وبلاگ بی نظیر
  13. گزینه های مختلف جداول قیمت گذاری
  14. بخش های اختلاف نظر

قالب SeoCify یک قالب شرکتی وردپرس با تصاویر و پارالکس‌های چشم‌نواز است. قالب سئوسیفای به کمک افزونه‌ی المنتور به شما بیش از 15 المان و 25 دمو منحصر به فرد ارائه می‌دهد که به کمک آن‌ها می‌توانید سایت شرکت و یا کسب‌وکار خود را به صورت قابل توجهی ارتقا دهید. از دموهای این قالب مارکتینگ و استارتاپ می توانید برای آژانس های سئو و بازاریابی استفاده کنید.

قالب وردپرس شرکتی سئوسیفای با المنتور سازگاری کامل دارد به همین دلیل شما را از هرگونه کدنویسی و صرف ساعت‌ ها و هزینه‌ های بسیار بی‌نیاز می‌کند. شما می‌توانید تنها با کشیدن و رها کردن از المان‌ های پیش‌ فرض المنتور و یا عناصر خاص و ویژه‌ این قالب استفاده کنید.

اگر شما یک کسب‌ و کار کوچک و یا شرکت چند ملیتی دارید تفاوت نمی‌کند. این قالب با امکانات و ظاهر بی‌نظیر خود شما را از هر قالب و اسکریپت و افزونه دیگر بی‌ نیاز می‌کند.

سایر امکانات قالب SeoCify

قالب سئوسیفای بسیار سازگار با افزونه های معروف و  دارای نصب آسان است:

سازگاری با المنتور

به جای صرف وقت و هزینه برای ساخت وب‌سایت به راحتی به کمک ویرایشگر زنده‌ المنتور و بدون نیاز به کدنویسی بخش‌های و المان‌ های حرفه‌ ای و زیبای قالب SeoCify را مطابق سلیقه خود چیدمان کنید.

سازگاری با ووکامرس

شرکت تولیدی هستید؟ دست واسطه‌ها را کوتاه کنید و محصول خود را به صورت مستقیم به فروش بگذارید. به کمک ووکامرس می‌توانید قالب سئوسیفای را تبدیل به یک قالب فروشگاهی تمام عیار کنید.

نصب دمو ها با چند کلیک ساده

برای استفاده از دموهای فارسی و راست‌چین شده‌ این قالب تنها نیاز است یک کلیک کنید و چند ثانیه منتظر بمانید. به کمک این ویژگی نه تنها روند درون‌ریزی دموها بسیار سریع‌تر و آسان‌تر می‌شود بلکه از دانلود و آپلود فایل‌های حجیم بسته‌های نصبی نیز جلوگیری می‌شود.

قالب سئوسیفای همان طور که از نام و محتوای دمو آن مشخص است در اصل برای وب‌سایت‌های بازاریابی و سئو طراحی شده است و قاعدتا وقتی در کسب و کار سئو باشید باید از یک قالب بهینه و سئوسیفای هم استفاده کنید! پس با این قالب بسیار جذاب و هوشمند شما یک وب سایت عالی و بی نظیر خواهید داشت.

سئوسیفای در زمان نصب، افزودنی‌های مورد نیاز را به صورت خودکار نصب می‌کند و شما نیازی به خرید و یا دانلود این افزونه‌ها از مخزن وردپرس ندارید. اسلایدر روولوشن به صورت پیش‌فرض بر روی قالب دیجیتال مارکتینگ و استارتاپ قرار گرفته است تا تجربه‌های کاربری را حتی بهتر از قبل کند. شما همچنین به واسطه‌ی افزونه حرفه‌ای سفارشی‌سازی، می‌توانید کوچک‌ترین جزئیات قالب، از رنگ گرفته تا فونت و نوع نوار ناوبری و پاورقی و… را ویرایش کنید.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *