جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان قالب لندینگ تک صفحه ای بایتیزی، Biteezy

دانلود رایگان قالب لندینگ تک صفحه ای بایتیزی، Biteezy

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

قالب react بایتیزی | قالب تک صفحه ای بایتیزی | قالب React biteezy

قالب React بایتیزی

قالب بایتیزی یا Biteezy، یک محصول فوق العاده با استفاده از React و فریم وورک محبوب و نوظهور Tailwind css و با بهره گیری از ابزار جدید Vite js پیاده سازی و طراحی شده است. قالب React بایتیزی مناسب برای ایجاد یک وب سایت در حوزه رمز ارز ها ماننده ارائه دهندگان خدمات ترید،اپ های ترید, اپ های کیف پول و …می باشد.

امروزه باتوجه به توجه بالایی که به حوزه بلاکچین و رمز ارز ها و WEB3 می شود می توان گقت برای ورود به رقابت این بازار احتیاج به وب سایت هایی در همین زمین هست که شما استفاده از پوسته آماده Biteezy می توانید این معقوله مهم رو به سادگی رفع کنید.با توجه به استفاده از کد نویسی تمیز و متدد های جدید در طراحی این محصول شما تنها با چند دقیقه وقت گذاشتن می توانید تمام سکشن ها را تغییر ، کم یا زیاد نمایید؛ چطور ممکنه ؟ یکی از مزیت های بزرگ این قالب پیاده سازی رابط کاربری با استفاده از فریم ورک نو ظهور tailwind css هست که به شما این امکان رو میده ظاهر وب سایت رو به آسانی و بدون سرکله زدن با کد های css و بدون تکرار کلاس ها در سکشن ها تغییرات مد نظرتون رو ایجاد کنید.

Biteezy – The best trading cryptocurrecy landing page

قالب React لندینگ تک صفحه ای بایتیزی

امکانات قالب بایتیزی

این قالب لندینگ html دارای امکانات و ویژگی های زیر است:

کد نویسی تمیز یعنی نه تنها رعایت فاصله ها، یعنی قابل فهم بودن کد های ایجاد شده توسط برنامه نویس که این مزیت باعث افزایش سرعت در شخصی سازی وب سایت می شود.

در قالب React بایتیزی از پاپ اپ ( popUp ) بصورت درست و بجا استفاده شده مثلا پاپ آپ تایمر تخفیف که باعث افزایش فروش یا مشارکت در پروزه شما می شود و همچنین فرم تماس با ما بصورت پاپ آپ متصل به سرویس FireBase Google که به راحتی می توانید دیتا های ارسالی از فرم تماس را در این سرویس ذخیره و استفاده نمایید.همچنین از پلاگین تویستر برای ایجاد پاپ اپ های اخطار و پیغام ها در بایتیزی استفاده شده.

تبدیلگر ارزهای دیجیتال: یکی از مزیت های قالب biteezy دارا بودن تبدیلگر ارز های دیجیتال مثل بیتکوین،اتریوم،یولنا و … بصورت انلاین و خودکار به ارز های عادی مثل دلار و یورو و … می باشد.

ویژگی های کلیدی قالب بایتیزی 

  1. طراحی  UI/UX مدرن و خلاق
  2. فریم ورک های جدید ( Vite js , Tailwind Css )
  3. فرم تماس با ما متصل به FireBase google
  4. پاپ اپ تایمر تخفیف
  5. ظاهر تیر بر اساس تقاضا بازار
  6. کد نویسی تمیز
  7. تبدیلگر ارزهای دیجیتال
  8. پشتیبانی از تمام مرورگرها
  9. رعایت قوانین سئو در قالب
  10. آیکون های React
  11. ساخته شده با آخرین React v18.2.0 Vite v3.1.0
  12. کاملا رسپانسیو
  13. سبک و قدرت مند
  14. لود سریع
  15. منوی موبایل شناور
  16. و…

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *