جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه TranslatePress، ترجمه خودکار وردپرس

دانلود رایگان افزونه TranslatePress، ترجمه خودکار وردپرس

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه ترجمه  وردپرس | افزونه چند زبانه کردن سایت | سازگار با ووکامرس | ترجمه اطلاعات تصاویر 

معرفی افزونه TranslatePress

افزونه TranslatePress یک افزونه مترجم وردپرس است که به آسانی میتوانید برای چند زبانه کردن سایت از آن استفاده کنند. با این افزونه کاربردی کل صفحه را به طور زنده ترجمه کنید، به این صورت که شما روی دکمه ترجمه صفحه کلیک می کنید و مستقیما وارد صفحه اصلی سایتتان می شوید و از این طریق شروع به ترجمه کلمات می کنید و به صورت زنده شاهد تغییرات هستید. یک ویژگی جذاب این افزونه سازگاری با ووکامرس است که در بقیه افزونه های مترجم باید ادان ویژه آن نصب شود.

 

نکته بسیار مهم: برای استفاده از ترجمه خودکار نیاز به api دارید و اگر بخواهید از api استفاده کنید با هاست های ایران کار نمیکنه و مهم تر از همه ما به هیچ وجه نمیتونیم api رو در دسترس کاربران قرار بدیم و تمام ترجمه ها رو باید دستی تغییر بدین و اگر نیاز به api دارین باید خودتون تهیه کنید.

 

امکانات افزونه TranslatePress

در این قسمت به بررسی امکانات TranslatePress می پردازیم:

ترجمه زنده تصاویر

دیگر نیازی به جابجایی بین ویرایشگر، رابط های ترجمه رشته ای یا افزونه های بد ترجمه شده نیست. با استفاده از این افزونه ترنسلیت پرس میتوانید به صورت زنده شروع به ترجمه سایت خود کنید، حتی الامکان ترجمه تصاویر نیز وجود دارد که در ادامه مطلب برای این ویژگی مهم توضیحات بیشتری ارائه میدهیم.

سادگی در استفاده

شروع کار با افزونه ترجمه وردپرس TranslatePress  بسیار ساده است، بدون هیچ افزونه اضافه ای شروع به ترجمه و چند زبانه کردن سایت خود کنید، افزونه ترجمه وردپرس با بیشتر افزونه ها و تم های استاندارد و بهینه سازگاری کامل دارد و بدون هیچ عیب و نقصی کار میکند.

سئو فرندلی

پشتیبانی سئو برای اسلاگ صفحه، عنوان صفحه، توضیحات و… و همچنین برای ویژگی HTML lang به درستی تنظیم شده است و مهمتر از همه از افزونه های محبوب سئو پشتیبانی میکند و با آن ها سازگاری کامل دارد.

اضافه شدن 221 زبان

به طور پیشفرض 221 زبان به افزونه TranslatePress اضافه شده است و برای اینکه در پروژه های خود از زبان های جهانی استفاده کنید ما این 221 زبان را به افزونه اضافه کرده ایم.

کنترل ترجمه ها

تغییرات ترجمه زبان خود را فقط زمانی منتشر کنید که تمام ترجمه های شما تمام شده باشد.

ترجمه تصویر

طبق توضیحاتی که قبلا خدمت شما عرض کردیم، با کمک افزونه ترجمه وردپرس شما به راحتی قادر خواهید بود تصاویر را مستقیماً از رابط ترجمه، ترجمه کنید تا تصاویر مختلف را برای زبان های مختلف در وب سایت خود نشان دهید. و اما چگونگی کارکرد این ویژگی: این ویژگی به صورتی عمل میکند که شما به طور مثال هم تصویر فارسی را دارید و هم تصویر انگلیسی و یا زبان دیگری، در این صورت شما تصویری که در وب سایت خود دارید را انتخاب میکنید و تصویر ترجمه شده را هم آپلود میکنید و در این صورت تصاویر سایت شما هم به زبان دیگر تغییر میکنند و زمانی که کاربر زبان مورد نظرش را انتخاب کرد هم تصاویر و هم متن های سایت شما به زبان دیگر نمایش داده میشود.

تغییر زبان قابل تنظیم و تشخیص خودکار زبان کاربر

تغییر دهنده زبان در افزونه ترجمه وردپرس به این صورت کار میکند که میتوانید انتخاب کنید که برای کاربری که اولین بار به سایت شما مراجعه میکند چه زبانی نمایش داده شود و این ویژگی تنظیمات بخصوصی دارد که از طریق API کاربر تشخیص داده شود و یا چیز دیگری.

سازگاری های افزونه ترجمه وردپرس

با WooCommerce، انواع پست های سفارشی، تم های پیچیده و هر افزونه و یا قالبی که با استفاده از کد های بهینه ساخته شده باشد سازگاری دارد و کاملاً کار می کند.

حساب های مترجم

میتوانید حساب‌های مترجمی ایجاد کنید که این حساب ها می‌توانند وب‌سایت را بدون نیاز به کار با باطن وردپرس، ترجمه کنند.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *