جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه Jet Product Gallery، گالری تصاویر محصولات در المنتور

دانلود رایگان افزونه Jet Product Gallery، گالری تصاویر محصولات در المنتور

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

 افزونه Jet Product Gallery For Elementor | افزونه گالری محصولات | افزونه گالری تصاویر محصولات در المنتور | افزونه Jet Product Gallery | افزونه جت گالری

معرفی افزونه گالری تصاویر محصولات در المنتور

افزونه Jet Product Gallery برای المنتور یکی از افزودنی های المنتور است که می توانید با آن برای محصولتان گالری تصویر و ویدئو درج کنید. با استفاده از این افزونه، نحوه نمایش تصاویر محصول خود را شخصی سازی کرده و نمایش داده و به گالری تصاویر محصول خود پخش ویدیو را نیز اضافه کنید.

تصاویر محصول در فروشگاه ووکامرس بسیار اهمیت دارد با استفاده از افزونه Jet Product Gallery برای المنتورمی توانید گالری تصاویر و ویدئوهای داینامیک را تنها با درگ و دراپ به هر برگه ای از سایت خود اضافه کنید.

شخصی سازی نحوه نمایش محصول با افزونه Jet Product Gallery

ویجت گالری ناوبری افزونه Jet Product Gallery برای المنتور

ویجت گالری شبکه در افزونه گالری تصاویر محصول

گالری مدرن افزونه Jet Product Gallery برای المنتور

اسلایدر گالری افزونه گالری تصاویر محصولات در المنتور

بزرگنمایی تصویر محصول افزونه Jet Product Gallery برای المنتور

تگ های پویا گالری افزونه Jet Product Gallery

ویژگی های افزونه Jet Product Gallery

این افزونه وردپرس تصاویر صفحه محصول را در پارامتر های مختلف شخصی سازی میکند و امکان افزودن ویدیو در کنار تصاویر محصول با امکان شخصی سازی های متنوع را دارا میباشد.

1- سازگار با المنتور و ووکامرس

افزونه گالری تصاویر محصول در المنتور یکی از افزودنی های المنتور است که با ووکامرس و المنتور سازگار میباشد و برای سفارشی سازی تصاویر محصول مورد استفاده قرار میگیرد.

2- افزودن ویدیو به گالری محصول

از دیگر ویژگی های افزونه گالری محصول امکان افزودن ویدیو به گالری محصول میباشد که شخصی سازی های موجود برای ویدیو از قبیل انتخاب پوسته، انتخاب آیکون پخش، پخش خودکار و دستی این افزونه را از دیگر افزونه های مشابه متمایز مینماید. در ضمن در مورد آپلود ویدیو به سه روش امکان افزودن وجود دارد که میتوان ویدیو ها را از هاست، از سایت یوتیوب و از سایت ویمیو بارگزاری نمود که برای بارگزاری از سایت های ویمیو و یوتیوب کافیست که لینک ویدیو را برای آپلود قرار دهید. و برای شخصی سازی های ویدیو میتوان پارامتر های آن را تا زمانی که با صفحه محصول مطابقت داشته باشند تنطیم نمود .

3- ویجت های شخصی ساز مختلف

این افزونه فروشگاهی شامل چهار ویجت اصلی میباشد که برای استایل دهی متفاوت به گالری تصاویر محصول مورد استفاده قرار میگیرند. که به ترتیب میتوان به ویجت گالری شبکه، گالری ناوبری، گالری مدرن و اسلایدر گالری اشاره نمود.

  • گالری شبکه

از ویجت گالری شبکه میتوان برای نمایش دادن تصاویر به صورت طرح بندی شبکه ای و در عین حال نمایشی استفاده نمود.

  •  گالری ناوبر

به وسیله ویجت گالری ناوبری میتوان به شکل ساده بین تصاویر پیمایش نمود، و با انتخاب یک تصویر، تصاویر دیگر را نیز به صورت برجسته مشاهده نمود.

  •  گالری مدرن

یکی دیگر از قابلیت های این افزونه داشتن ویجت گالری مدرن میباشد که میتوان به وسیله آن تصاویر را به صورت مدرن به شکل عمودی در زیر یکدیگر به نمایش گذاشت و با قرار دادن نشانگر موس عمل بزرگنمایی را به روی هر تصویر اعمال نمود.

  • گالری اسلایدر

به وسیله ویجت اسلایدر گالری میتوان یک تصویر اصلی از محصول ایجاد نمود و در کنار آن نیز از چند ریز تصویر برای ارتباط گرفتن هر چه بیشتر با تصاویر محصول بحره برد.

استفاده از افزونه گالری تصاویر محصول جت

برای استفاده از این افزونه باید مد نطر داشته باشید که این افزونه  برای صفحات فروشگاهی میباشد که باید از قبل برای سایت خود یک قالب فروشگاهی طراحی کرده باشید تا برای آپلود تصاویر به مشکل برنخورید.

  • آیا برای استفاده از افزونه Jet Product Gallery نیاز به دانش کد نویسی دارم؟

قطعا نه؛ شما میتوانید این افزونه را بدون دانش کد نویسی راه اندازی کنید.

  •  برای استفاده از افزونه گالری تصاویر محصول جت چه چیزی لازم است؟

افزونه تصاویر محصول جت یک افزونه وردپرسی است و برای استفاده از این افزونه باید یک سایت ورد پرسی داشته باشید.

چون که این افزونه برای استفاده در صفحات فروشگاهی میباشد باید از قبل یک قالب فروشگاهی برای سایت خود نصب کرده باشید تا بارگزاری و جاگیری تصاویر در صفحه وبسایت به بهترین نحو صورت بگیرد.

  • آیا افزونه Jet Product Gallery برای المنتور سرعت وبسایت من را کاهش میدهد؟

قطعا نه، ما همه چیز را با استفاده از بهترین شیوه ها و استاندارد های مدرن توسعه داده ایم تا مطمئن شویم کارها روان و سریع انجام میشوند.

با افزونه Jet Product Gallery راست چین با امکان بزررگنمایی تصویر محصول، اسلایدر گالری، گالری مدرن، گالری شبکه، گالری ناوبری، نحوه نمایش تصاویر محصول را شخصی سازی کنید.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *