جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه Instantify، افزونه AMP ،FBIA ،PWA

دانلود رایگان افزونه Instantify، افزونه AMP ،FBIA ،PWA

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه instantify | افزونه اینستنتیفای | افزونه PWA برای وردپرس | تبدیل سایت به pwa | اپلیکیشن پیشرونده

افزونه instantify بهترین افزونه PWA

افزونه instantify قدرتمندترین افزونه ساخت وب اپلیکیشن PWA و صفحات AMP است. افزونه اینستنتیفای یک افزونه وردپرس است و می توانید با اینستنتیفای نسخه ای سریعتر و حرفه ای تر از وب سایت خود به کاربران موبایل نمایش دهید و نسخه amp سایت خود را بسازید. امروزه بازدید از وب سایت ها بیشتر از پلتفرم موبایل انجام می شود بنابراین توجه به این قابلیت برای وب سایت شما بسیار ضروری است. این افزونه کار تبدیل سایت وردپرس به pwa یا وب اپلیکیشن پیشرونده را راحت می کند.


مهمترین کاربرد افزونه instantify

    • ساخت وب اپلیکیشن پیش رونده (PWA)
    • صفحات سریع گوگل (Google AMP)
    • مقالات سریع فیس بوک (FBIA)

تست افزونه PWA (افزونه instantify) با اسکن بارکد

این سه ویژگی افزونه کاربردی اینستنتیفای برای دستیابی به عملکرد شگفت انگیز و تجربه کاربری عالی در هر سیستم عاملی و در هر پلتفرمی با هم کار می کنند . افزونه Instantify به شما کمک می کند وب سایت خود را به صورت حرفه ای برای موبایل مناسب کرده و سرعت بارگذاری را افزایش می دهد تا بدون هیچ گونه مهارت فنی، به رتبه های برتر Google برسید اینکار باعث بازدید بیشتر و افزایش قابل توجه در تبادلات می شود. با پلاگین ساخت وب اپلیکیشن Instantify عملکرد بهتری برای کاربرانتان ارائه دهید تا کاربران بیشتری را جذب کنید.
جزئیات، ویژگی و آشنایی با افزونه instantify بعنوان بهترین افزونه PWA

افزونه PWA یک وب اپلکیشن پیشرونده ( PWA ) و فناوری مدرن جذب مشتری بر روی وبسایت شما!

در  اینجا بهتر است برای درک موضوع pwa تعریفی از وب اپلیکیشن و اپلیکیشن های native داشته باشیم.

اپلیکیشن Native: نرم افزارهایی که با زبان مرتبط با سیستم عامل تولید می‌شوند، نرم افزار بومی یا اپلیکیشن Native می گویند. برای ساخت این نرم افزار برای اندروید از زبان جاوا و برای آیفون زبان objective-c  استفاده می شود. دسترسی به امکانات گوشی وجود دارد و بصورت آفلاین از این نرم افزار می توان استفاده کرد.

وب اپلیکیشن: وب اپلیکیشن یا برنامه تحت وب، نرم افزاری است که با استفاده از مرورگر وب و از طریق اینترنت مورد استفاده قرار می گیرد. در اصل، وب اپلیکیشن ها تنها از طریق وب قابل استفاده هستند و با  Html  Css و Javascript نوشته می شوند.

اپلیکیشن PWA:  منظور از PWA ترکیبی از وب اپلیکیشن و اپلیکیشن Native می باشد با سرعت و عملکرد بالای اپلیکیشن native و پویایی وب اپلیکیشن است. در هر دستگاه و سیستم عاملی قابل استفاده می باشد به همین دلیل به آن ها پیش رونده می گویند.به بیان ساده تر، PWA  یک وب سایت می باشد که با استفاده از مرورگرهایی مثل کروم و فایرفاکس وارد آن شده و سپس با یک اپلیکیشن سروکار داریم.

 

اپلیکیشن پیشرو و صفحات سریع در نتایج گوگل در صدر هستند و باعث افزایش نرخ بازدید می شود

AMP روشی ساده برای ایجاد صفحات و بارگذاری سریع آنها و بهبود تجربه کاربری در استفاده از صفحات وب در پلتفرم موبایل می باشد. همچنین می توانید از مقالات سریع فیس بوک (FBIA) در بزرگترین شبکه اجتماعی جهان هم میتونید بازدیدکننده جذب کنید. مقالات فوری ابزاری است که برای ناشران رسانه ای طراحی شده است تا مقالات فوری و تعاملی را در برنامه تلفن همراه فیسبوک به کاربران خود نمایش دهید. افزونه instantify یک افزونه وردپرس بهینه سازی است که می توانید این امکان را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید و کاربران بیشتری را جذب کنید.

مقالات سریع فیس بوک (FBIA)در بزرگترین شبکه اجتماعی جهان هم میتونید بازدیدکننده جذب کنید !!!

مقالات فوری ابزاری است که برای ناشران رسانه ای طراحی شده است تا مقالات فوری و تعاملی را در برنامه تلفن همراه فیسبوک به کاربران خود نمایش دهید.

تذکر: به دلیل تحریم ایران توسط فیسبوک برای استفاده از سرویس FBIA حتما نیاز به هاست خارج ایران دارید.

تذکر : هاست های میهن وب هاست، نت افراز و میزبانفا به دلیل کامل نبودن توابع مورد نیاز افزونه و عدم فعال سازی آنها در هاست شما توسط هاستینگ، پشتیبانی نمیشود

تذکر: برای عملکرد صحیح باید اکستنشن openssl به صورت کامل بر روی هاست شما فعال باشد.

امروزه توجه به اینکه نمایش سایت در موبایل از اهمیت بالایی برخوردار است افزونه PWA با ایجاد نسخه پشرونده از سایتتان نمایش آن را در موبایل بهینه می کند. افزونه instantify با امکاناتی که دارد یک مجموعه کامل برای داشتن سه فرمت PWA و AMP و FBIA را فراهم می کند. با خرید و دانلود افزونه اینستنتیفای از راست چین از پشتیبانی واقعی کمتر از 24 ساعت و آپدیت دائمی محصول بهره مند خواهید شد.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *