جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه Gravity Perks Addons، افزودنی های گرویتی پرکس

دانلود رایگان افزونه Gravity Perks Addons، افزودنی های گرویتی پرکس

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه Gravity Perks Addons | افزونه های پرکس | مجموعه افزونه های گرویتی پرکس |افزودنی های گرویتی پرکس Gravity Perks Addons

افزونه Gravity Perks:

افزونه Gravity Perks Addons یک افزونه وردپرس فرم ساز است که ویژگی های متعدد و متنوعی را می توان به افزونه گراویتی فرم اضافه کرد. این مجموعه شامل یک افزونه اصلی و 44 افزونه کاربردی و سبک می باشد که با نصب هریک آن ها ویژگی یا ویژگی های جدیدی به گرویتی فرمز اضافه خواهد شد.

همچنین امکان مدیریت افزونه ها در صفحه ویژه افزونه وردپرس گرویتی پرکس وجود دارد تا بتوان ویژگی ها را براساس نیاز  فعال یا غیرفعال کرد. از ویژگی های دیگر این افزودنی وجود مستندات آموزشی به زبان انگلیسی ساده است که در صفحه پیشخوان گرویتی پرکس می توانید برای هریک از افزونه ها به آن دسترسی داشته باشید.

وجود این افزونه ها از جمله افزونه Gravity Perks Addons، گرویتی فرمز شما را بسیار قدرتمند تر از گذشته خواهد کرد و قابلیت های بسیاری به آن اضافه می کند. اگر قصد دارید در طراحی سایت حرفه ای شوید بایستی از محصولات حرفه ای استفاده کنید . افزونه Gravity Perks مجموعه حرفه ای از افزودنی های گرویتی فرمز است.

در ادامه توضیحات این محصول شما را با تک تک این افزونه ها آشنا می کنیم.

افزونه Gravity Perks Addons

مجموعه افزودنی های گرویتی پرکس عبارتند از :

1- افزونه GP Nested Forms:

یکی از افزونه های جذاب گرویتی پرکس این افزونه است . به کمک این افزونه می توانید فرم های تو در تو بسازید. این افزونه این امکان را فراهم می کند که فرم های متعددی را در یک فرم جهت دریافت اطلاعات بصورت پاپ آپ نمایش دهید.
فرض کنید در یک فرم استخدام بخواهید سوابق شغی افراد بصورت یک پنجره پاپ و به تعداد نامحدود دریافت کنید که با این افزونه به زیبایی انجام می شود.

 

2- افزونه GP Populate Anything :

به کمک این افزونه می توانید لیستی از نوشته ها ، برگه ها ، دسته ها ، برچسب ها ، طبقه بندی ها ، کاربران و همچنین ورودی های دیگر فرم ها تهیه کنید و در یک فرم جهت انتخاب نمایش دهید.
مثلا یک فیلد با امکان انتخاب دسته بندی های سایت یا برگه های سایت یا انتخاب کاربران سایت و …
یا فرض کنید فرمی دارید که در آن غذاهای مورد علاقه افراد را دریافت کرده اید . در فرمی دیگر امکان انتخاب غذا از غذاهایی که افراد در این فرم ارسال کرده اند را می توانید فراهم کنید.

3- افزونه GP Unique ID :

اگر بخواهید در فرم خود از یک شناسه منحصر بفرد استفاده کنید این افزونه را نصب کنید. این افزونه امکان اضافه کردن فیلد ID منحصر بفرد را می دهد. مواردی مانند کدرهیگری ، شماره فرم ، شماره فاکتور یا شماره سفارش و … را می توانید با این افزونه تولید کنید.

4- افزونه GP Conditional Pricing :

به کمک افزونه Gravity Perks Addons  می توانید در شرایط مختلف قیمت یک محصول را تغییر دهید. مثلا قیمت کمتری را برای تعداد سفارش بیشتر محصول مشخص کنید و یا اگر سفارش در تاریخ معینی باشد قیمت آن کمتر یا بیشتر باشد. و یا می توانید در فرم شرطی بگذارید که اگر خریدار ایمیل خود را وارد کرد قیمت کمتری محسابه شود.
در مجموع می توانید برای تمامی فیلدهای موجود شرایطی را تعیین کنید تا قیمت متفاوت شود

5- افزونه GP Limit Choices :

به کمک این افزونه می توان تعداد انتخاب های مجاز فیلدهای انتخابی مانند چک باکس ، دکمه رادیویی ، چند انتخابی ، لیست بازشو و … را مشخص کرد.
به عنوان مثال می توان در سفارش منوی غذایی ، تعداد موجودی هر پرس غذا را مشخص کرد و با پایان تعداد موجودی دیگر قادر به سفارش آن غذا نباشند.

6- افزونه GP Limit Dates :

افزونه Gravity Perks Addons این امکان را ایجاد می کند که در انتخابگر تاریخ، تاریخ هایی خاص فقط قابل انتخاب باشند.
می توانید فقط روز هایی خاص قابل انتخاب باشند مثلا دوشنبه و چهارشنبه.
می توانید مشخص کنید از تاریخ امروز تا 20 روز دیگر قابل انتخاب باشد .
تاریخ هایی خاص را می توانید غیرفعال کنید. (توجه به این نکته الزامیست که این افزونه تاریخ شمسی را پشتیبانی نمی کند.)

7- افزونه GP Conditional Logic Dates :

به کمک افزونه Gravity Perks Addons می توان در منطق شرطی از تاریخ نیز استفاده کرد. به عنوان مثال اگر تاریخ انتخابی از تاریخ خاصی باشد ، فیلد مشخصی نمایش داده شود. (توجه به این نکته الزامیست که این افزونه تاریخ شمسی را پشتیبانی نمی کند.)

8- افزونه GP Preview Submission :

به کمک این افزونه می توان یک پیش نمایش قبل از ارسال فرم ایجاد کرد تا کاربران قبل از ارسال مروری بر اطلاعاتی که وارد کرده اند داشته باشند و در صورت اشتباه به مرحله قبلی بروند.

9- افزونه GP eCommerce Fields :

این افزونه تعداد فیلد دیگر به فیلدهای محصولات با عنوان تخفیف ، مجموع جزئی و مالیات اضافه می کند. این فیلدها امکان ساخت فرم های فروشگاهی و پرداخت پیشرفته تری را در گرویتی فرمز میسر می سازد.

10- افزونه GP Limit Submissions :

به کمک این افزونه می توانید مشخص کنید چه کاربری ، چه زمانی ، به چه صورت ، کجا و چند بار می تواند فرم را ارسال کند.
امکان محدود کردن ارسال فرم برای کاربران با نقش ، ID و IP خاص
امکان مشخص تعداد ارسال در روز یا یکبار در دقیقه یا در کلا 15 بار
امکان اعمال محدودیت برای هر صفحه در فرم های چندصفحه ای

11- افزونه GP Date Time Calculator :

این افزونه امکان استفاده از تاریخ و زمان را در محاسبات افزونه گرویتی فرمز فراهم می سازد. با اضافه شدن این قابلیت به گرویتی فرمز، می توان در محاسبات روز و ساعت و دقیقه بین دو تاریخ را محاسبه کرد. در فرم هایی که نیاز به استفاده از مدت زمان بین دو تاریخ است این افزونه بسیار کاربرد دارد. (توجه به این نکته الزامیست که این افزونه تاریخ شمسی را پشتیبانی نمی کند.)

12- افزونه GP Easy Passthrough :

به کمک افزونه های پرکس می توانید مقادیر وارد شده برای برخی فیلدها در فرم را به فرم دیگری منتقل کنید.
فرض کنید شما چند فرم دارید و می خواهید اطلاعات اولیه فرم ها را مانند اطلاعات شخصی یکبار دریافت شود و در فرم های بعدی دیگر نیازی نباشد کاربر آنها را دوباره وارد کند و بصورت خودکار از فرم قبلی دریافت شود. با این افزونه می توانید کاری کنید که در وقت کاربر در تکمیل اطلاعات چند فرم ذخیره شود و اطلاعات مشترک را فقط یکبار پر کند

13- افزونه GP Better User Activation :

یکی از افزونه های جانبی گراویتی فرمز افزونه User Registration نام دارد که در بسته افزودنی های گرویتی فرمز وجود دارد. این افزونه امکان ساخت برگه ثبت نام و ویرایش پروفایل حرفه ای را به کمک فرم های گرویتی فرم فراهم می کند. با استفاده از افزونه GP Better User Activation می توانید برگه هایی را مشخص کنید که کاربر پس از ثبت نام به آن هدایت می شود.

14- افزونه GP Post Content Merge Tags :

افزونه GP Post Content Merge Tags امکان استفاده از تگ های (merge tags) گرویتی فرمز را در محتوای نوشته ها ایجاد می کند. همچنین این افزونه تعدادی تگ جدید نیز به گرویتی فرمز اضافه می کند

15- افزونه GP Media Library :

زمانی که در گرویتی فرمز فایلی را آپلود می کنید فایل در مسیری مشخص بارگذاری می شود. به کمک این افزونه می توانید این امکان را به گرویتی فرمز اضافه کنید که فایل ها را مستقیما در رسانه وردپرس بارگذاری کند.

16- افزونه GP Live Preview :

در حالت عادی پیش نمایش گرویتی فرمز از ظاهر خوبی برخوار نیست و لازم است کد کوتاه فرم جهت مشاهده بهتر فرم در یک برگه قرار گیرد اما با این افزونه می توان امکان پیش نمایش حرفه ای فرم را بدون آنکه نیاز به اضافه کردن کدکوتاه فرم به برگه باشد فراهم می کند.

17- GP Multi-page Navigation :

در فرم های چندمرحله ای یا چندصفحه ای گرویتی فرمز امکان مشخص کردن نام برای هر صفحه وجود ندارد. با نصب این افزونه می توان برای هر صفحه و یا هر مرحله یک نام سفارشی مشخص کرد.

18- افزونه GP Disable Entry Creation :

در حالت عادی زمانی که یک فرم ارسال می شود یک entry یا ورودی در دیتابیس ذخیره می شود تا مدیر سایت بتواند آنرا مشاهده کنید و حتی ویرایش کند. با نصب این افزونه می توان کاری کرد که این ورودی در دیتابیس ایجاد نشود. در واقع این افزونه پس از ساخت ورودی در دیتابیس آنرا پاک می کند. این قابلیت زمانی مفید خواهد بود که شما قصد دارید فقط فرم پس از ارسال، اطلاعاتی را به ایمیل کاربر ارسال کند و یا محتوایی را برای آن نمایش دهد (مثلا لینک دانلود) و جمع آوری اطلاعات وارد شده در فرم و اشغال کردن فضایی در دیتابیس ضرورتی ندارد.

19- افزونه GP Price Range :

در فیلد قیمت گراویتی فرمز امکان محدود کردن قیمت وجود ندارد. با نصب این افزونه می توان محدوده ای را مشخص کرد تا کاربران فقط بتوانند در آن محدوده قیمت وارد کنند. با نصب این افزونه در تنظیمات فیلد دو گزینه برای مشخص کردن حداقل و حداکثر قیمت اضافه می شود.

20- افزونه GP Reload Form :

با این افزونه پس از ارسال اطلاعات توسط فرم دوباره فرم جهت ارسال دوباره اطلاعات آماده شود. گاهی ممکن است نیاز باشد به کمک یک فرم چندین بار اطلاعاتی ارسال شود . در حالت عادی یک بار که اطلاعات ارسال شد ، یک پیام تکمیل اطلاعات در صفحه ای دیگر نمایش داده می شود . با این افزونه می توانید یک لینک به صفحه تایید فرم برای باز کردن مجدد فرم اضافه کنید تا کاربر با کلیک روی آن دوباره وارد فرم خام برای وارد کردن اطلاعات بعدی شود.
همچنین با این افزونه می توان زمانی را مشخص کرد که پس از تکمیل ارسال فرم بصورت خودکار فرم تازه سازی شود.

21- افزونه GP Limit Checkboxes :

به کمک افزونه Gravity Perks Addons می توانید تعداد انتخاب های چک باکس ها را محدود کنید. مثلا مشخص کنید کاربر از بین 10 چک باکس فقط بتواند سه تا از آنها را انتخاب کنید.
حتی می توانید تعداد انتخاب را در چند دسته چک باکس محدود کنید. به عنوان مثال در 3 دسته چک باکس فقط بتوان 5 گزینه را انتخاب کرد

22- افزونه GP Terms Of Service :

این افزونه یک فیلد Terms Of Service به فرم های گرویتی فرمز اضافه می کند که به کمک این فیلد می توانید در پایان فرم شرایط یا قوانین و مقررات را جهت پذیرش و علامت زدن نمایش دهید.

23- افزونه GP Placeholder :

در گرویتی فرمز فیلدهایی وجود دارند که خود از چند فیلد تشکیل شده اند. مثلا فیلد نام داری فیلدهای نام ، نام خانوادگی ، پیشوند و پسوند است و یا فیلد آدرس دارای فیلدهای مختلف آدرس است. در این فیلدها امکان مشخص کردن متن نگهدارنده یا راهنما وجود ندارد. به کمک این افزونه می توان برای هریک از این فیلدها یک متن راهنما مشخص کرد.

24- افزونه GP Pay Per Word :

به کمک این افزونه می توان به ازای هر کلمه ای که کاربر وارد می کند مبلغی را مشخص و پرداخت کرد.
مثلا اگر کاربر سی کلمه وارد کند و برای هر کلمه 100 تومان مشخص کرده باشیم مبلغ کل جهت پرداخت 3000 تومان است. همچنین می توان مشخص کرد که مثلا به ازای 10 کلمه اول مبلغ اولیه 2000 تومان باشد و از 10 کلمه به بالاتر به ازای هر کلمه 200 تومان افزایش یابد.
این قابلیت برای سایت های ترجمه که می خواهند به ازای هر کلمه مبلغی را از سفارش دهنده دریافت کنند کاربرد دارد

25- افزونه GP PayPal One-time Fee :

این افزونه صرفا به منظور کامل بودن پکیج افزونه های گرویتی پرکس ارائه شده است و عملا برای ایرانی ها کاربردی ندارد.
این افزونه برای پرداخت های ارزی و خارجی با PayPAL است و به کمک آن می توان یک حق اشتراک اولیه را از کاربر دریافت کرد.

26- افزونه GP Expand Textareas :

این افزونه جهت اضافه کردن راحت تر توضیحات در قسمت توضیحات تنظیمات فیلد می باشد. با نصب این افزونه یک دکمه در زیر فیلد افزودن توضیحات اضافه می شود و که با کلیک روی آن یک پنجره پاپ آپ برای وارد کردن توضیحات باز می شود

27- افزونه GP Copy Cat :

با این افزونه می توان چک باکسی را طراحی کرد که با علامت زدن آن بخشی از فیلدهای فرم در فرم های دیگر کپی شود.
به عنوان مثال در یک فرم دریافت آدرس که دارای دو آدرس ارسال بار و آدرس صورتحساب است می توان چک باکسی قرار داد که در صورت یکسان بودن آدرس ها با پرکردن یکی از آدرس ها و علامت زدن چک باکس اطلاعات به فیلدهای آدرس دیگر منتقل شود

28- افزونه GP Auto Login :

در صورتی که از فرم ثبت نام گرویتی فرمز استفاده کنید این افزونه این امکان را می دهد که کاربر پس از ثبت نام بصورت خودکار وارد سایت شود

29- افزونه GP Blacklist :

این افزونه هنگام ارسال اطلاعات یک فرم چک می کند که فیلد مورد نظر یا تمامی فیلدها حاوی متنی هستند که در لیست سیاه کامنت های وردپرس باشد. در صورتی که عبارتی در فیلد وجود داشته باشد که در لیست سیاه موجود باشد خطا می دهد.

30- افزونه GP Read Only :

به کمک این افزونه می توان فیلدهای مورد نظر در گرویتی فرمز را در حالت فقط خواندنی قرار داد تا کاربران نتوانند اطلاعات آنرا تغییر دهند.

31- GP Email Users :

این افزونه امکان ساخت فرم عضویت در خبرنامه و ارسال ایمیل گروهی را در گرویتی فرمز میسر می سازد.
به کمک این افزونه می توانید به کلیه ایمیل هایی که توسط یک فرم دریافت شده است به صورت گروهی ایمیل ارسال کنید.

32- GP Word Count :

با افزونه می توان حداقل و حداکثر تعداد کلماتی که یک کاربر می توان در فیلدهای متنی وارد کنید را مشخص کنید.
پس از مشخص کردن مقادیر حداقل و حداکثر ، در پایین فیلد تعداد کلمه مورد نیاز برای رسیدن به حداقل و تعداد کلمه باقی مانده تا حداکثر را نمایش می دهد.

ویژگی های افزونه گرویتی پرکس

آنچه پس از خرید افزونه gravity perks دریافت می کنید:

پس از خرید این محصول افزونه های زیر قابل دانلود خواهد بود

  1. افزونه Gravity Perks نسخه 2.2.9
  2. افزونه Gravity Perks Blacklist نسخه 1.3.6
  3. افزونه Gravity Perks Date Time Calculator نسخه 1.0 – beta4.13
  4. افزونه Gravity Perks Copy Cat نسخه 1.4.60
  5. افزونه Gravity Perks Auto Login نسخه 2.2.1
  6. افزونه Gravity Perks Better User Activation نسخه 1.2.9
  7. افزونه Gravity Perks Conditional Logic Dates نسخه 1.2.6
  8. افزونه Gravity Perks Conditional Pricing نسخه 1.4.4
  9. افزونه Gravity Perks Disable Entry Creation نسخه 2.0.2
  10. افزونه Gravity Perks Easy Passthrough نسخه 1.9.18
  11. افزونه Gravity Perks eCommerce Fields نسخه 1.2.17
  12. افزونه Gravity Perks Email Users نسخه 2.0.3
  13. افزونه Gravity Perks Expand Textareas نسخه 1.1
  14. افزونه Gravity Perks Limit Checkboxes نسخه 1.3.10
  15. افزونه Gravity Perks Limit Choices نسخه 1.7.11
  16. افزونه Gravity Perks Limit Dates نسخه 1.1.19
  17. افزونه Gravity Perks Limit Submissions نسخه 1.1.7
  18. افزونه Gravity Perks Live Preview نسخه 1.6.5
  19. افزونه Gravity Perks Media Library نسخه 1.2.27
  20. افزونه Gravity Perks Multi-page Navigation نسخه 1.1.4
  21. افزونه Gravity Perks Nested Forms نسخه 1.1.14
  22. افزونه Gravity Perks PayPal One time Fee  نسخه 2.0-Beta1.1
  23. افزونه Gravity Perks Pay Per Word نسخه 1.2
  24. افزونه Gravity Perks Placeholder نسخه 1.3.7
  25. افزونه Gravity Perks Populate Anything نسخه 1.2.42
  26. افزونه Gravity Perks Post Content Merge Tags نسخه 1.3.8
  27. افزونه Gravity Perks Preview Submission نسخه 1.3.14
  28. افزونه Gravity Perks Price Range نسخه 1.2.1
  29. افزونه Gravity Perks Read Only نسخه 1.9.15
  30. افزونه Gravity Perks Reload Form نسخه 2.1.4
  31. افزونه Gravity Perks Terms Of Service نسخه 1.4.4
  32. افزونه Gravity Perks Unique ID نسخه 1.4.12
  33. افزونه Gravity Perks Word Count نسخه 1.6.1
  34. افزونه Gravity Perks File Upload Pro نسخه 1.3.6
  35. افزونه Gravity Perks Auto Complete نسخه 1.2.11
  36. افزونه Gravity Perks Advanced Calculations نسخه 1.0.9
  37. افزونه Gravity Perks Advanced Phone Field نسخه 1.0.9
  38. افزونه Gravity Perks Entry Blocks نسخه 1.0 alpha 2.10
  39. افزونه Gravity Perks File Renamer نسخه 1.0.4
  40. افزونه Gravity Perks Inventory نسخه 1.0 Beta 3.10
  41. افزونه Gravity Perks Notification Scheduler نسخه 1.2.9
  42. افزونه Gravity Perks Page Transitions نسخه 1.0.4
  43. افزونه Gravity Perks QR Code نسخه 1.0.3
  44. افزونه Gravity Perks Randomizer نسخه 1.0.4
  45. افزونه Gravity Perks Auto List Field نسخه 1.0.3

با خرید و دانلود افزونی های گرویتی پرکس از راست چین از پشتیبانی واقعی کمتر از 24 ساعت و 6 ماه ضمانت بازگشت وجه (نقدی) بهره مند خواهید شد.

مشخصات محصول

نسخه: 2.2.9

نوع لایسنس: برای یک دامنه

پشتیبانی: شش ماه

پیش نیاز : افزونه گرویتی فرمز

 * خرید این محصول به منزله قبول شرایط فروش محصول می باشد.

توجه : امکانی بروزرسانی خودکار افزونه اصلی گرویتی پرک وجود دارد . سایر افزونه ها بایستی بصورت دستی بروز شوند

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *