جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه Elemailer Pro، طراحی و ارسال ایمیل با المنتور

دانلود رایگان افزونه Elemailer Pro، طراحی و ارسال ایمیل با المنتور

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

 

افزونه Elemailer Pro | افزونه سازنده الگوی ایمیل |  افزونه طراحی و ارسال ایمیل با المنتور | طراحی ایمیل‌ با المنتور

معرفی افزونه Elemailer Pro

اگر از صفحه ساز المنتور یا المنتور پرو در سایت خود استفاده می کنید، افزونه Elemailer یکی از بهترین افزونه های ساخت ایمیل است و می توانید ایمیل های خود را با کشیدن و رها کردن المان ها در المنتور بسازید. با افزونه ال میلر می توانید هر زمان که پست جدیدی در سایت وجود دارد ایمیل های خودکار را برای خوانندگان شما ارسال کنی و علاوه بر اطلاع رسانی به کاربران تعامل بیشتری داشته باشید.

با افزونه Elemailer دیگر نیازی به  کدنویسی قالب ایمیل نیست! به راحتی قالب ایمل تان را بسازید و برای کاربران ارسال کنید.

امکانات و قابلیت های افزونه Elemailer Pro، افزونه طراحی و ارسال ایمیل

امکانات افزونه ال میلر؛ افزونه طراحی و ارسال ایمیل

با  افزونه Elemailer Pro می توانید بازاریابی ایمیلی داشته باشید و با دریافت ایمیل از کاربران برای شرایط مختلف ایمیل ارسال کنید از جمله ایمیل خوش آمد گویی که قطعا از ایمیل خوش آمدگویی متنفر نیست؟

نموه ایمیل ایجاد شده با افزونه Elemailer Pro افزونه طراحی و ارسال ایمیل

 

تقسیم بندی لیست کاربران

با توجه به ویژگی های مشتریان می توانید لیست های مختلف برای ایمیل را ایجاد کنید و با توجه به ویژگی های هر لیست برای کاربران ایمیل بفرستید

ردیابی ایمیل و آمار

آنالیز ایمیل ها بسیار اهمیت دارد اینکه برای ایمیل شما چه اتفاقی می افتد، چه کسی آن را باز می کند و چند بار،  همه چیز در داشبورد ایمیلر شما قابل مشاهده است و می توانید ساختار ایمیل ها تجزیه و تحلیل کنید.

اجازه لغو اشتراک به کاربران

آیا می‌دانستید ایمیل‌هایی که لینک لغو اشتراک به ایمیل ضمیمه شده باشد، ایمیل خوبی محسوب می‌شوند؟ این امکان را می توانید به ایمیل هایتان اضافه کنید.

استفاده از Mailpoet

شما می توانید از Mailpoet برای سرویس ایمیل خود استفاده کنید و از افزونه ال میلر ما برای ساختن قالب و استفاده در Mailpoet استفاده کنید.

ویجت های پویا

با افزونه طراحی و ارسال ایمیل ال میلر مجموعه ای از ویجت های پویا را دریافت خواهید کرد تا به شما در ایجاد ایمیل مناسب کمک کنند که تغییرات محتوای سایت شما را منعکس کند (پست ها)

درون ریزی لیست مشترکین

ایمیل خود را از پلتفرم های دیگر با CSV به راحتی در emailer درون ریزی کنید. می‌توانید فهرستی را انتخاب کنید و وقتی فهرست درج شد، خوش‌آمدگویی/انتخاب دوبار را در ایمیل ارسال کنید. گزینه برون ریزی یک درخواست ویژگی است

استفاده از سیستم wp_mail

با ایمیلر می توانید تقریباً هر ایمیلی را که از سایت وردپرس شما ارسال می شود با استفاده از روش لغو wp_mail ایمیل را لغو کنید.

قالب های ایمیل ووکامرس

می توانید انواع ایمیل های ووکامرس مانند سفارش جدید، تایید، مدیر، مشتری و بسیاری موارد دیگر را با افزونه Elemailer Pro طراحی کنید.

قالب های ایمیل رزرو ووکامرس

با افزونه سازنده الگوی ایمیل می توانید قالب های ایمیل رزرو ووکامرس را طراحی کنید و برای مهمانان خود ایمیل های عالی بفرستید!

یکپارچه سازی با افزونه های Piotnet برای PAFE

قالب ایمیل برای فرم های PAFE خود را در چند ثانیه با ایمیلر ایجاد کنید. هر دو فرم معمولی و چند مرحله ای پشتیبانی می شوند.

ادغام با افزونه فرم تماس توسط WPForms

طراحی قالب ایمیل برای WPForms که یکی از افزونه های فرم تماس محبوب است با افزونه Elemailer Pro امکان پذیر است.

با هر SMTP کار می کند

مهم نیست که از SMTP استفاده می کنید یا نه. تا زمانی که وردپرس شما بتواند ایمیل ارسال کند، ال میلر کار خواهد کرد.

ادغام با فرم های نینجا

همان طور که گفتیم افزونه Elemailer Pro یک افزونه سازنده الگوی ایمیل  است و می توانید الگوی ایمیل برای فرم‌های Ninja خود ایجاد کنید، سرنخ‌ها را جمع‌آوری کنید و آنها را در ال میلر اضافه کنید.

طراحی ایمیل فرم تماس 7

فرم تماس 7 ایمیل و ایمیل 2 را به صورت رایگان با رابط کشیدن و رها کردن طراحی کنید. دیگر خبری از کد html نیست. از تمام کدهای کوتاه cf7 پشتیبانی می کند.

ادغام هر فرم تماسی

می‌توانید از الگوی ایمیل بدون پشتیبانی از یکپارچه‌سازی بومی با روش لغو ریولیشن wp_mail ما با تقریباً هر پلاگین فرمی استفاده کنید.

بررسی وضعیت ایمیل ها در افزونه سازنده الگوی ایمیل ال میلر

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *