جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه ووکامرس پیگیری ایمیلی Follow Up Umails

دانلود رایگان افزونه ووکامرس پیگیری ایمیلی Follow Up Umails

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه پیگیری ایمیلی ووکامرس | افزونه Follow Up Emails | افزونه ارسال توییت به کاربران | افزون ایمیل مارکتینگ

معرفی افزونه Follow Up Emails

افزونه پیگیری ایمیلی یک افزونه بسیار کاربردی و حرفه ای برای هر سایت است. این افزونه، سایت شما را در ذهن همه مشتریان ماندگار می کند و برای افرادی مناسب است که میخواهند پیگیر مشتریانشان باشند، مشتریان درجه یک را مجدد تشویق به خرید و بررسی سایت کنند، میزان رضایت مشتریان را بدانند، ایمیل تخصصی ایجاد کنند، مشتریان را از بروزرسانی ها و محصولات جدید باخبر کنند و یا رد شدن یا نشدن دانش آموزان را در با آن ها درمیان بگذارند.

افزونه پیگیری ایمیلی

 امکانات افزونه ووکامرس پیگیری ایمیلی

  • ارسال ایمیل و توییت به مشتریان و مخاطبان شما
  • ایجاد بازاریابی خودکار و در نتیجه رشد خودکار فروش
  • گزارش کامل از ایمیل های شما (باز شدن، کلیک‌ها، ارسال‌ّها و…)
  • ردیابی ارزش مشتریان جهت ارتقا آگاهی شما در رابطه با مشتریان‌
  • همراهی با دانش‌آموزان‌ در روند پیشرفت و برقراری ارتباط بهتر با بروز رسانی دروس
  • ایجاد یادآورهایی به منظور اطمینان از عدم فراموشی انواع روش های ارتباط با مشتری
  • بهینه کردن ایمیل مارکتینگ شما بدون نیاز به پرداخت هزینه های زیاد ماهیانه
  • ایجاد و مدیریت لیست‌های ایمیل به منظور داشتن یک نمای کامل همه جانبه از ایمیل مارکتینگ شما
  • شخصی سازی ایمیل ها با متغیرها و تگ‌های سفارشی
  • سفارشی کردن الگوهای ایمیل برای هر کمپین، به منظور اطمینان از اینکه ایمیل‌ها در هر دستگاه به بهترین شکل نمایش داده شوند
  • ارتقا سیستم ایمیلی ووکامرس و و ادغام آن با پنل‌های بازاریابی شما

ویژگی های افزونه Follow Up Umails

مهم ترین ویژگی های این افزونه مارکتینگ عبارتند از:

ایجاد ساده ایمیل

افزونه ووکامرس پیگیری ایمیلی از ویرایشگر وردپرس برای ایجاد ایمیل های شما استفاده می کند، به این معنی که شما نیازی به یادگیری چیز جدیدی ندارید. اگر می‌دانید چگونه میتوان یک نوشته در وردپرس ایجاد کرد، پس می‌توانید یک ایمیل بنویسید.

گروه‌بندی پیگیری ها در کمپین ها

به راحتی توییت ها و ایمیل های مختلف خود را در کمپین هایی با مدیریت آسان گروه بندی کنید.

ارسال توییت

ایمیل هنوز به محرک فروش مستقیم تبدیل نشده است، اما به عنوان یک ابزار بازاریابی بسیار قدرتمند است. به همین دلیل است که پیگیری های توییتر نیز در این افزونه ادغام شده است. ارسال یک یادآوری یا پیگیری از طریق توییتر به آسانی برنامه ریزی یک ایمیل است. ما یک نوع توییتر ایجاد کرده‌ایم تا بتوانید طول توییت خود را نیز کنترل کنید. همچنین می توانید از متغیرهای ارائه شده ما برای شخصی سازی توییت های خود استفاده کنید.

گزارش کامل

خودتان را محدود به اطلاع از ارسال ایمیل خود نکنید. با این افزونه، گزارش دقیقی دریافت خواهید کرد که به شما در درک عملکرد کمک می‌کند.

کنترل بی نظیری بر ارتباطات خود به دست آورید

این افزونه، بینش بی سابقه ای را در مورد برنامه زمان بندی ارتباطات به شما ارائه می دهد. همه چیزهایی را که در آینده برنامه ریزی شده است ببینید، و می توانید تعلیق، حذف، ارسال اکنون یا اجازه ارسال طبق برنامه را انتخاب کنید.

RESTful API

افزونه پیگیری ایمیلی به شما این امکان را میدهد که نرم افزار خود را به راحتی با قابلیت RESTful API به افزونه کانکت کنید.

لیست های پستی

ارتباطات فقط با ایمیل های مبتنی بر تراکنش متوقف نمی شود. همچنین لیست های پستی خود را با استفاده از این افزونه   فروشگاهی بسازید، پرورش دهید و مدیریت کنید. آیا لیستی در جای دیگری دارید؟ به راحتی میتوانید آن را دراین افزونه درون ریزی کنید. ایمیل‌ها را به فهرست‌های متعدد اضافه کنید، ایمیل‌ها را با استفاده از زمان‌بندی، زمان‌بندی کنید، و فهرست‌های خود را به محتوای دلخواه خود تقسیم کنید.

شخصی سازی کوپن ها

همه عاشق تخفیف هستند، به همین دلیل است که این افزونه به شما امکان می دهد کوپن هایی ایجاد کنید که برای مشتری یا مشترک شما شخصی سازی شده است. ایجاد یک کوپن جدید ساده است و ادغام آن در کمپین ایمیلی شما حتی ساده تر است.

خبرنامه ها و ایمیل های یکبار مصرف

قالب های ایمیل و خبرنامه ایجاد کنید تا در صورت نیاز به بخش های مختلف مشتریان خود ارسال کنید. آیا نیاز به ارسال یک ایمیل خاص به یک لیست پستی دارید؟ آیا می خواهید کارمندان شما در هنگام برقراری ارتباط با مشتریان از یک الگوی ایمیل خاص استفاده کنند؟ این افزونه می تواند به شما این امکان را بدهد. علاوه بر این، هر ایمیل ارسالی برای استفاده و گزارش در آینده ردیابی می شود.

ادغام گوگل آنالیتیکس

به راحتی مقادیر ردیابی Google Analytics را به پیوندهای موجود در ایمیل‌های خود اضافه کنید تا بتوانید به راحتی هر کمپین ایمیلی را تا مرحله خرید در سرویس رایگان Google Analytics بررسی و تحلیل کنید.

ادغام کامل با افزونه Sensei

با پیشرفت دانش آموزان در برنامه های آموزشی و آموزشی خود، سریع، کارآمد و خودکار ارتباط برقرار کنید. زمانی که فراگیران شما اقداماتی انجام می دهند، به سوالات پاسخ می دهند و درس ها را به پایان می رسانند، ایمیل بفرستید. همچنین، با اطلاع از وضعیت درس یا کلاس خود، در جریان باشید.

ادغام های عالی

افزونه ووکامرس پیگیری ایمیلی مستقیماً با بسیاری از افزونه‌ها و برنامه‌های افزودنی مورد علاقه شما ادغام می‌شود و ارسال ایمیل‌ها و توییت‌ها را بدون توجه به افزونه‌هایی که استفاده می‌کنید بسیار آسان می‌کند – حتی اگر WooCommerce را نصب نکرده باشید. در واقع، با استفاده از API ما، می‌توانید با هر سرویسی یکپارچه شوید – فقط Follow-Ups و WordPress را نصب کنید و شروع بکار کنید!

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *