جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه فیلدهای فارسی گرویتی فرم

دانلود رایگان افزونه فیلدهای فارسی گرویتی فرم

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزودنی فیلدهای فارسی گرویتی فرم / فیلدهای بانکی گرویتی فرم / افزودنی جانبی گرویتی فرم / تقویم شمسی گرویتی فرم

معرفی افزونه فیلدهای فارسی گرویتی فرم

افزونه فیلدهای فارسی برای گرویتی فرم، یک افزودنی جانبی برای گرویتی فرم می باشد که با نصب و فعالسازی آن، می توانید فیلدهایی نظیر شماره کارت بانکی و شماره شبای بانکی مشتریان و کلیه  فیلدهای اطلاعات بانکی، تقوم شمسی ماه و سال را بدون نیاز به حتی یک خط کدنویسی در فرم خود استفاده کنید. همچنین فیلدهای کاربردی دیگری همچون کد ملی و کد پستی نیز در این افزونه وجود دارد. در ادامه به جزئیات بیشتر این محصول ایرانی خواهیم پرداخت.

افزونه وردپرس فیلدهای فارسی گرویتی فرم یک افزودنی جانبی برای افزونه گرویتی فرم است که قابلیت های افزونه اصلی را برای کاربران ایرانی توسعه میدهد.
پیش نیاز این افزونه هسته اصلی گرویتی فرم می باشد و بدون فعال بودن آن، افزونه فیلدهای فارسی قابل استفاده نمی باشد.

معرفی افزونه فیلدهای فارسی گرویتی فرم

امکانات افزودنی فیلدهای فارسی گرویتی فرم

نصب افزونه فرم ساز فیلدهای فارسی گرویتی فرم، تعدادی فیلد اضافی و بسیار کاربردی را به افزونه گرویتی فرم اضافه می کند تا بتوانید از کاربران سایت خود، اطلاعات بانکی آنها و کد ملی و کد پستی را دریافت کنید. این فیلدها کاملا براساس ساختارهای اطلاعات بانکی ایران و همچنین کد ملی ایرانی و کد پستی ایرانی طراحی شده است و در صورت وارد نمودن اطلاعاتی خارج از این ساختارها، خطای متناسب داده می شود. در ادامه به بررسی جزئیات فیلدهای این محصول ایرانی خواهیم پرداخت:

فیلد شماره کارت بانکی گرویتی فرم 

شاید برای شما پیش آمده باشد که بخواهید در هنگام خرید، از مشتریان خود اطلاعات بانکی آن ها را برای عودت وجه و یا سایر خدمات مالی که به آنها دارید دریافت کنید. اما ممکن است مشتریان شما به اشتباه اطلاعات نامعتبری را وارد کنند و این موضوع باعث می شود که وقت شما برای صحت سنجی این اطلاعات بانکی گرفته شود. فیلد شماره کارت بانکی گرویتی فرم، امکان اعتبارسنجی شماره کارت های وارد شده براساس ساختارهای شماره کارت بانک های موجود در کشور را دارا می باشد. بدین ترتیب در صورت دریافت اطلاعات نامعتبر، فیلد، خطای مناسبی را به کاربر به طور داینامیک و قبل از ارسال فرم نشان می دهد.

فیلد شماره شبای بانکی گرویتی فرم 

یکی از مهمترین اطلاعات بانکی متعلق به حساب بانکی کاربران، شماره شبا می باشد. متاسفانه این شناسه به دلیل طولانی بودن اعداد آن، اغلب اوقات کاربران را در خواندن و یا نوشتن این شماره، دچار اشتباه می کند. این موضوع باعث می شود که صحت سنجی این شماره شبای وارد شده در فرم، توسط مدیریت یا پشتیبانی سایت، تبدیل به معضل بزرگی شود. فیلد شماره شبای بانکی گرویتی فرم این امکان را فراهم نموده است که پس از وارد نمودن شماره در آن، اعتبارسنجی لازم را براساس تنظیمات صورت گرفته، انجام داده و در صورت عدم اعتبار شماره شبای وارد شده، با ارائه پیغام مناسب، کاربر را از این خطا آگاه کند.

فیلد کد ملی گرویتی فرم

یکی از فیلدهای پر کاربرد در فرم هایی که در سایت های مختلف دیده می شود، فیلد دریافت کد ملی کاربر می باشد. سایت های مختلفی به منظور شناسایی هویت کاربران، در هنگام خرید یا ثبت نام و ورود و یا هنگام رزرو نوبت، از یک فیلد برای دریافت کد ملی کاربر استفاده می کنند. حال مشکل اینجاست که از کجا می توان اطمینان حاصل کرد که اطلاعات وارد شده توسط کاربر صحیح است؟ افزونه فیلدهای فارسی گرویتی فرم، این امکان را برای صاحبان سایت های وردپرسی که از فرم ساز گرویتی در طراحی فرم های خود استفاده می کنند، فراهم کرده است که اطلاعات وارد شده در فیلد کد ملی را صحت سنجی نموده و متناسب به هر اقدام کاربر پیغام خطای مناسب را ارائه نماید.

فیلد کد پستی ایرانی گرویتی فرم 

برای ارسال کالا و یا پیگیری مشکلات کاربران در محدوده های شهری، استفاده از کد پستی یک نیاز ضروری برای سایت هایی است که چنین خدماتی انجام می دهند. شاید مهمتر از اطلاعات آدرس شهر و استان و خیابان، کد پستی وارد شده توسط کاربر می باشد که موقعیت جغرافیایی او را به طور دقیق مشخص می کند. فیلد کد پستی ایرانی گرویتی فرم، می تواند کد پستی وارد شده توسط کاربر را به طور هوشمند بررسی و اعتبارسنجی کند و در صورت مغایرت با الگوهای متداول کد پستی کشور، خطای مناسبی به کاربر قبل از ارسال فرم نمایش دهد.

فیلد تاریخ و زمان شمسی گرویتی فرم

یکی از قابلیت های شگفت انگیز افزونه فیلدهای فارسی  برای گرویتی فرم، فیلدهای پیشرفته برای انتخاب تاریخ و زمان می باشد. تقویم شمسی یکی از نیازمندی های بسیار مهم سایت های ایرانی می باشد. افزونه گرویتی فرم به تنهایی یک فیلد تاریخ دارد اما از تقویم شمسی پشتیبانی نمی کند. همچنین افزونه گرویتی فرم فارسی که تقویم شمسی را به فیلد تاریخ گرویتی فرم اضافه می کند، از ظاهری بسیار ابتدایی و ساده برخوردار می باشد. تیم طراحی طلوع ارتباطات، در افزونه فیلدهای فارسی گرویتی فرم، یک فیلد جداگانه با امکانات پیشرفته و ظاهری کاملا حرفه ای در اختیار کاربران ایرانی گرویتی فرم ارائه نموده است. شما با استفاده از این فیلد می توانید از فرمت های مختلف انتخاب تاریخ و ساعت استفاده کنید و تجربه کاربری بسیار متفاوتی را برای کاربران سایت خود رقم بزنید.

فیلد انتخابگر ماه و سال گرویتی فرم 

در این افزونه یک فیلد جداگانه برای انتخاب ماه و سال استفاده می شود که شما می توانید با قرار دادن آن در فرم گرویتی خود، امکان انتخاب ماه و سال را با ظاهری حرفه ای و تنظیماتی متنوع برای کاربران سایت خود فراهم نمایید.

این تازه ابتدای راه است. ما در آینده قابلیت های جدید و حرفه ای تری به این افزونه پر کاربرد خواهیم افزود.

پس در بخش بازخوردها، ما را در توسعه و ارتقاء کیفیت افزودنی فیلدهای فارسی گرویتی فرم یاری دهید. بی صبرانه منتظر دریافت نظرات و پیشنهادهای شما هستیم.

افزونه فیلدهای فارسی گرویتی فرم یک افزونه کاملا ایرانی براساس نیازمندی های مدیران سایت های ایرانی می باشد. این افزونه را در هیچ فروشگاه دیگری پیدا نخواهید کرد. با خرید این افزونه از راست چین، می توانید از 6 ماه پشتیبانی رایگان کمتر از 24 ساعت و دسترسی دائمی به فایل های بروزرسانی آن برخوردار شوید.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *