جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه رزومه ساز پارسی

دانلود رایگان افزونه رزومه ساز پارسی

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه رزومه ساز حرفه ای | رزومه ساز آنلاین | ساخت رزومه در وردپرس

معرفی افزونه رزومه ساز پارسی

حتما شما هم برای یکبار به سایت های کاریابی سر زده اید. در تمام این سایت ها یک بخشی وجود دارد که از آن طریق میتوانید یک رزومه برای خود بسازید تا برای عموم نمایش داده شود. ساخت رزومه در سایت های کاریابی یکی از مزایایی میباشد که میتواند برتری آن سایت نسبت به رقبایش را تثبیت کند.

علاوه بر سایت های کاریابی، برخی از سایت های آموزش آنلاین نیز از این سیستم استفاده میکنند تا کاربران بیشتری جذب و کاربران قدیمی خود را وابسته به سایت خود کنند. چرا که با ساخت یکبار رزومه در یک سایت، کاربر همیشه آدرس رزومه خود را برای دیگران ارسال میکند و این برای صاحب آن سایت یعنی بازدید بیشتر !

افزونه رزومه ساز پارسی، دقیقا این سیستم رزومه ساز را به سایت های وردپرسی شما اضافه میکند. اگر شما صاحب یک سایت کاریابی، آموزش آنلاین، سایت شخصی و … می باشید میتوانید از این افزونه وردپرس برای راه اندازی سیستم ساخت رزومه در سایتتان استفاده کنید.

امکانات و قابلیت های افزونه رزومه ساز وردپرس پارسی

افزونه روزمه ساز پارسی یک افزونه وردپرس کاربردی برای سایت های کاریابی است خبر خوب این که این یک محصول ایرانی می باشد که متناسب با سلیقه ایرانی طراحی شده است. در طراحی صفحه های رزومه سعی شده تا از سایت های مطرح کاریابی و فریلنسری ایرانی ایده گرفته و با اندکی تغییر افزونه ساخته شود.

با نصب و راه اندازی افزونه رزومه ساز حرفه ای میتوانید به راحتی تعداد کاربران خود را افزایش دهید. همچنین وجود سیستم رزومه ساز در سایت اعتبار سایت را پیش کاربران نیز افزایش می دهد. زمانی که شما بتوانید یک نیاز را از کاربرانتان رفع کنید، وفاداری کاربرانتان به سایتتان را افزایش می دهید.

برای مشاهده قالب های صفحه رزومه میتوانید از لینک های زیر استفاده کنید.

  1. دمو شماره یک
  2. دمو شماره دو
  3. دمو شماره سه

برخی از ویژگی های افزونه ساخت رزومه پارسی

  • قابلیت تعیین متن کپی رایت: شما میتوانید در این افزونه ساخت رزومه یک متن اختصاصی را برای تمام رزومه های خود تعیین کنید و متن کپی رایت در انتهای تمام رزومه ها نمایش داده میشود.
  • قالب صفحه رزومه: در زمان انتشار افزونه رزومه ساز پارسی ، 3 طرح مختلف برای صفحه رزومه در نظر گرفته شده که کاربر متناسب با سلیقه میتوانید یکی را به دلخواه انتخاب کند.
  • دریافت آدرس شبکه های اجتماعی: شما میتوانید لینک شبکه های اجتماعیی چون اینستاگرام، توییتر، فیسبوک، گیت هاب، لینکدین، دریبل و پینترست را از کاربرنتان هنگام ساخت رزومه دریافت کنید.
  • ساخت بی نهایت مقدار ورودی برای ترجیحات شغلی: حتما در سایت های کاریابی مشاهده کرده اید که هنگام ساخت رزومه از شما ترجیحات شغلی مانند داشتن بیمه، ناهار رایگان، سرویس رفت و برگشت و … را از شما دریافت میکند، این ویژگی دقیقا همان ویژگیی است. شما میتوانید در سه نوع دکمه رادیویی(مثل بله/خیر) ، چک باکس(انتخاب چند مقدار) و متن این ترجیحات شغلی را بسازید.
  • ساخت بی نهایت مقدار ورودی برای اطلاعات فردی: شما میتوانید به راحتی از کاربرانتان هر اطلاعاتی که نیاز دارید را دریافت کنید مثل وضعیت تاهل، سربازی، جنسیت، سن، قد و …

کارکردن با افزونه رزومه ساز پارسی بسیار آسان است و به راحتی قابل تنظیم و استفاده است.

لیست تغییرات :

نسخه 1.1 در تاریخ 1401/06/14 :

  • قابلیت ساخت فایل پی دی اف از رزومه
مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *