جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه دکان پرو، پلاگین چند فروشندگی Dokan

دانلود رایگان افزونه دکان پرو، پلاگین چند فروشندگی Dokan

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

 افزونه Dokan Pro اورجینال | افزونه چند فروشندگی دکان پرو 

معرفی افزونه دکان

اگر قصد دارید یک سایت چندفروشندگی مشابه دیجی کالا راه‌اندازی کنید می‌توانید از پلاگین‌های چند فروشندگی مانند افزونه دکان استفاده کنید. مهم نیست که چه نوع فروشگاه با چند فروشنده دارید، افزونه Dokan یکی از افزونه های فروشگاهی وردپرس است که تمام امکانات مورد نیاز برای فروشنده و مدیر سایت را فراهم می‌کند که یک سایت حرفه‌ای چند فروشندگی راه‌اندازی کنید و به راحتی فروشندگان و محصولات را مدیریت کنید و با دریافت کمیسون از درآمد کسب کنید.

افزونه دکان پرو بدون شک یکی از بهترین افزونه‌های چند فروشندگی وردپرس است با استفاده از این افزونه می‌توانید سایت وردپرسی خود را به یک سایت با چند فروشنده تبدیل کنید و به مشتری‌های خود این امکان را بدهید تا محصولات خود را از طریق فروشگاه اینترنتی شما برای فروش قرار دهند. مواردی مانند ساخت صفحه عضویت برای فروشندگان، تأیید فروشندگان و ارسال پیامک، ایجاد نقشه برای نمایش موقعیت فروشندگان، تعیین میزان کمیسیون، تهیه آمار فروش برای فروشندگان و مدیر، مدیریت محصولات شامل ثبت، ویرایش و یا حذف محصولات، ثبت کدتخفیف، ثبت شماره حساب فروشندگان و… قسمتی از امکانات این افزونه است.

Dokan Multi Vendor Marketplace Plugin

افزونه دکان یک افزونه کامل چند فروشندگی است و می‌توانید یک پنل به هر فروشنده اختصاص دهید و مدیریت تنظیمات فروشندگان عضو شده را امکان‌پذیر می‌کند و می توانید پنل فروشندگان دیجی کالا را در سایت خود شبیه‌سازی کنید.

خلاصه ویژگی های افزونه دکان پرو

✅فروشنده فوق حرفه ای
✅ ماژول اختصاصی پیامک، نقشه ایرانی و 30 ماژول دیگر
تعداد فروش +3850 فروش
✅ قیمت 398،000 تومان

امکانات افزونه دکان راست چین

 

چرا افزونه Dokan Pro

افزونه دکان پرو دارای ابزارک‌های بسیار متنوع و گسترده‌ای است تا تجربه فروش ما را هوشمندتر کند با کمک این ابزارک‌ها می‌توانید محصولات پر فروش، جدیدترین محصولات و… را به بهترین شکل ممکن در اختیار کاربران فروشگاهتان قرار بدهید تا امکان فروش محصول افزایش یابد، همچنین با کمک این افزونه می‌توانید انتقاد و نظرات مشتریانتان را دریافت کرده تا بهترین پشتیبانی را به آن‌ها ارائه دهید.

ویژگی‌های افزونه دکان پرو

افزونه چند فروشندگی دکان قابلیت های مختلفی دارد و بدون این که کاربر وارد بخش پیشخوان وردپرس شود امکان ثبت محصولات را فراهم می‌کند. از جمله ویژگی های این افزونه وردپرس این است که یک افزونه کامل است و هر موردی که در یک فروشگاه چند فروشندگی نیاز باشد را در بر می‌گیرد و تمام امکانات افزونه فروشگاهی ووکامرس را برای ثبت محصولات در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این افزونه امکان شخصی‌سازی و افزودن امکانات بیشتر با توجه به نیاز کاربران را دارد که پس از خرید می‌توانید درخواست خود را با پشتیبانی در میان بگذارید تا زمان و هزینه لازم برای انجام تغییرات مودنظر شما خدمت شما اعلام شود.

حمل و نقل اختصاصی، گزارشات فروش و سفارشات، کدهای کوتاه، سیستم ارسال اعلان و اطلاع‌رسانی، درخواست برداشت و تسویه حساب، تعیین میزان پورسانت، افزودن بینهایت محصولات از جمله ویزگی های این افزونه می باشد. افزونه تسویه حساب اتوماتیک دکان یکی از افزودنی‌های کاربردی برای این پلاگین است که کار شما را در مدیریت فروشندگان مختلف ساده و اتوماتیک می‌کند.

نسخه ارائه شده نسخه حرفه‌ای بیزینس یا همان pro bussines افزونه می‌باشد. فارسی‌سازی افزونه به طور کامل از طریق فایل زبان انجام شده است و برای دوستانی که نیاز به استفاده از ترجمه شخصی خود دارند فایل. pot زبان نیز همراه افزونه ارائه شده است.

 

کار کردن با این پلاگین بسیار آسان است آموزش افزونه دکان را ببینید تا بتوانید تنظیمات لازم برای طراحی سایت چند فروشندگی را انجام دهید. 

ویژگی های افزونه چند فروشندگی دکان

امکانات افزونه دکان پرو

برای راه اندازی سایت چند فروشندگی با افزونه Dokan از امکانات زیر بهره مند می شوید:

  • پنل تنظیمات جهت مدیریت کاربران و عملکرد‌های مرتبط
  • تعیین درصد کمیسیون فروش به صورت کلی و تکی بر اساس دسته محصول، فروشنده
  • تعیین حداقل موجودی جهت برداشت وجه
  • ارسال اطلاعیه برای تمام فروشندگان و یا فروشندگان خاص
  • قابلیت بررسی و تأیید تمام محصولات توسط مدیر سایت
  • امکان فعال کردن ویژگی ثبت محصولات برای یک فروشنده بدون نیاز به تأیید مدیر سایت
  • بررسی، تأیید و یا لغو درخواست‌های برداشت وجه
  • امکان تعیین فروشنده به عنوان فروشنده ویژه و…
  • برخی از امکانات کاربران سایت در افزونه Dokan Pro
  • یک صفحه خاص برای هر فروشنده
  • ثبت، ویرایش و یا حذف محصولات
  • تعیین روش‌های ارسال محصول
  • مدیریت و بررسی نظرات مربوط به محصولات
  • ثبت کوپن و کد تخفیف برای محصولات از طریق داشبورد
  • مشاهده گزارشات کامل از فروش در بازه‌های زمانی مختلف
  • برداشت موجودی مطابق با قوانین تعریف شده توسط مدیر سایت
  • تعیین مشخصات، تصاویر و اطلاعات تماس فروشگاه
  • ثبت شماره حساب برای دریافت موجودی حساب و…

در پیشنمایش محصول می توانید به عنوان فروشنده عضو شوید و امکانات بخش‌های مختلف را بررسی و مشاهده کنید. افزونه دکان با ارائه پنل اختصاصی برای تنظیمات عضویت، تأیید، سفارشات و ساعات کاری فروشندگان امکان مدیریت بهتر آن‌ها را فراهم می‌کند.

نکات مهم قبل ار خرید افزونه Dokan

نکته: برای مشاهده پیش نمایش افزونه، می‌بایست آی فریم یا همان کادر راست چین در پیش نمایش را حذف کنید و سپس به عنوان فروشنده در پیش نمایش عضو شوید و داشبورد فروشندگان را مشاهده نمایید. لازم به ذکر است، ظاهر نمایش پنل افزونه دکان وابسته به قالب شما می‌باشد.

نکته: در این محصول تقویم شمسی وجود ندارد.

نکته: در صورت استفاده از افزونه های تحت عنوان “ب.یگی س.لر”و یا “دکان پ.لا.س پ.لا.س” به علت ایجاد اختلال در جداول اصلی دیتابیس افزونه دکان، ارائه پشتیبانی به شما امکان پذیر نمی باشد. این 2 افزونه به صورت کاملا غیر استاندارد کدنویسی شده و با توجه به تعداد بالای کاربرانی که مشکل در دیتابیس داشتند حتی در صورتی که شما مشکلی در وب سایت خود ندارید، شدیدا پیشنهاد می شود از این افزونه ها استفاده نکنید!

بخش مدیریت و تنظیمات افزونه دکان

در تنظیمات افزونه Dokan Pro می توانید مواردی مانند تایید هویت و مدارک ارسالی، تنظیمات عمومی مانند دسته بندی فروشگاه، تعیین فیزیکی یا دانلودی بودن محصولات، کمیسیون، تنظیمات پیامک و … را انجام دهید که در ادامه تنظیمات بخش های مختلف را می توانید مشاهده کنید.

بخش مدیریت، تنظیمات ماژول اختصاصی نیکان

تنظیمات ماژول اختصاصی نیکان افزونه dokan

بخش تنظیمات عمومی افزونه 

تنظیمات عمومی افزونه دکان

بخش تنظیمات فروش افزونه Dokan Pro

تنظیمات فروش افزونه دکان پرو

بخش مدیریت، تنظیمات چند فروشندگی افزونه 

تنظیمات چند فروشندگی افزونه دکان پرو

بخش مدیریت، تنظیمات ظاهر افزونه دکان

تنظیمات ظاهر افزونه دکان

بخش مدیریت، تنظیمات تایید پیامکی فروشنده 

تنظیمات تایید پیامکی فروشنده افزونه dokan pro

بخش مدیریت، ماژول های نسخه بیزینس 

ماژول های افزونه دکان پرو

با افزونه دکان پرو سایتتان را به سیستم چندفروشندگی مجهز کنید و امکان عضویت فروشندگان را فعال کنید تا دیگران از طریق سایت شما محصولاتشان را بفروشند و شما هم با دریافت پورسانت از فروشندگان درآمد کسب کنید.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *