جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه درگاه پرداخت ارز دیجیتال کریپتوپی، CryptoPay Woocommerce

دانلود رایگان افزونه درگاه پرداخت ارز دیجیتال کریپتوپی، CryptoPay Woocommerce

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

 

افزونه کریپتو پی برای فروشگاه ساز ووکامرس | افزونه CryptoPay Woocommerce | برترین افزونه درگاه پرداخت کریپتو کارنسی | افزونه درگاه پرداخت ارز دیجیتال کریپتوپی | لذت فروش و درآمد دلاری با کریپتوپی

برترین و تنهاترین افزونه درگاه پرداخت ارز دیجیتال غیر متمرکز ( کیف به کیف ) در جهان ( سازگار با واحد پولی کشور ها از جمله: دلار ، ریال ، تومان ، لیر ترکیه ، درهم امارات و … ) + آپدیت خودکار و لحضه ای نرخ دلار برای همه کشور ها + نسخه چند زبانه فقط در سایت راست چین. پرداخت سریع با یک کلیک! 😍

توجه: شبکه و کیف پول های پشتیبانی شده توسط کریپتوپی باید به صورت عمومی باشند در سایت ( chainlist.org ) تمامی شبکه و کیف پول های پشتیبانی شده
موجود است. به عنوان مثال شبکه و کیف پول ترون Tron عمومی نیست و قابل استفاده در کریپتوپی نیست.

اطلاعیه: بخش سوالات متداول بروزرسانی شد. لطفا تمام بخش سوالات متداول را حتما مشاهده کنید!

معرفی افزونه CryptoPay Woocommerce

افزونه کریپتو پی سازگار با افزونه ووکامرس (CryptoPay Woocommerce) یک افزونه حرفه ای است که قابلیت های جذاب مثل درگاه پرداخت ارز دیجیتال متصل به ووکامرس دارد، که به صورت غیر متمرکز و بدون واسطه ( کیف پول به کیف پول ) می توانید برای فروش محصولات فیزیکی و مجازی ( ریالی و تومانی و دلاری و هر نوع واحد پولی ) با امکان تغییر لحضه ای نرخ دلار برای واحد های پولی برای فروشگاه خود از آن استفاده کنید. وقتشه فروش محصولاتتو راحت تر کنی! دیگه باید از درگاه های ایرانی و خارجی فاصله بگیری. پیشنهاد می کنم توضیحات و دمو کامل کریپتوپی رو ببینی! 😉

مقایسه امکانات درگاه های پرداخت ارز دیجیتال با کریپتوپی

در چند سال اخیر برای فروش محصولات سایت ، باید درگاه اینترنتی داخلی و یا بین المللی دریافت می کردیم.

با توجه به تحریم ها علیه ایران با محدودیت های خاصی مواجه بودیم. همچنین برای تسویه حساب فروش محصولات باید چند روز منتظر می ماندیم و با کارمزد متفاوتی از درگاه های واسطه رو به رو بودیم و برای دریافت درگاه پرداخت داخلی باید اینماد داشته باشیم و سالیانه مالیات های زیادی پرداخت کنیم!

اما در عصر امروز با تحول دنیای ارزهای دیجیتال که بدون محدودیت می باشند می توانیم به صورت لحظه ای ارز دیجیتال دریافت یا ارسال کنیم.

هنوز بعضی از افزونه فروشگاهی محصولات با پرداخت ارز دیجیتال از روش دستی و قدیمی استفاده می کنند که این موضوع باعث شد ما برترین افزونه درگاه پرداخت ارز دیجیتال سازگار با فروشگاه ساز ووکامرس را برای شما عزیزان فراهم کنیم.

با استفاده از افزونه درگاه پرداخت کریپتوپی می توانید فروش شگفت انگیزی و درآمد دلاری داشته باشید!

کریپتوپی بهترین افزونه درگاه پرداخت ارزی وردپرس

کریپتوپی بهترین افزونه درگاه پرداخت وردپرس

کریپتوپی بهترین افزونه درگاه پرداخت وردپرس

ویدیو افزونه درگاه پرداخت ووکامرسی ارز دیجیتال کریپتوپی

ویدیو افزونه درگاه پرداخت ووکامرسی ارز دیجیتال کریپتوپی در موبایل

نمایش دمو پنل مدیریت و خرید محصول دلاری در افزونه کریپتوپی

نمایش خرید محصول تومانی در افزونه کریپتوپی

نمایش خرید محصول ریالی در افزونه کریپتوپی

نمایش خرید محصول لیر ترکیه در افزونه کریپتوپی

نمایش خرید محصول درهم امارات در افزونه کریپتوپی

برخی از ویژگی های افزونه کریپتوپی (CryptoPay Woocommerce)

  1. این افزونه درگاه پرداخت ارز دیجیتال با تمامی اپلیکیشن های غیرمتمرکز سازگار می باشد. پس شما نیازی ندارید که برای فروش محصولاتتان با ارز های دیجیتال و دریافت درآمد ریالی ، تومانی ، دلاری در صرافی یا شرکت واسطه احراز هویتی انجام بدهید.
  2. ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده کریپتوپی بدون محدودیت می باشد یعنی شما می توانید تمامی ارز های دیجیتال را با توجه به شبکه آن ها اضافه کنید.
  3. کیف پول های پشتیبانی شده توسط کریپتوپی شامل: متامسک ، بایننس ولت ، تراست ولت. اگر می خواهید برای فروش محصولات با هر کیف پولی کاربر هزینه محصول را پرداخت کند، می توانید با دریافت API ولت کانکت آن را فعال و استفاده کنید.
  4. ارز های دیجیتالی که می توانید برای فروش محصولات ووکامرسی خود استفاده کنید شامل: (بیت کوین ، بیت کوین کش ، اتریوم ، اتریوم کلاسیک ، آوه ، تن کوین ، بایننس کوین ، آوالانچ ، تتر ، دای ،  ترون ، کاردانو ، سولانا ، ریپل ، دوج کوین ، شیبا ، لایت کوین ، چین لینک ، و هر نوع ارز دیجیتالی که شما می خواهید برای فروش محصولات خودتان استفاده کنید)
  5. برای نقد کردن پول محصولات پرداخت شده با کریپتوپی می توانید از صرافی های ایرانی استفاده کنید به عنوان مثال: نوبیتکس، بیت پین، کیف پول و … . همچنین می توانید آدرس کیف پول ساخته شده توسط صرافی های ایرانی و … هزینه محصولات به صورت مستقیم به صرافی واریز شود اگر نمی خواهید از کیف پول خود استفاده کنید!
  6. شما می توانید با تمام شبکه های بلاک چین که دارای API RPC هستند و کیف پولی که کاربر در حال حاضر از آن استفاده می کند و توکن و ارز های اصلی تحت این شبکه ها ، پرداخت و دریافت کنید.
  7. برای استفاده از افزونه کریپتوپی کافیست یک کیف پول به ووکامرس متصل کنید و با توجه به فروش محصولات خود به صورت کاملا اتوماتیک درآمد خود به کیف پولتان واریز می شود.

CryptoPay WooCommerce – Cryptocurrency payment gateway plugin

تصویر تنظیمات پیشرفته کریپتوپی

ویژگی های افزونه درگاه پرداخت ارز دیجیتال کریپتوپی

❤ نسخه کامل افزونه درگاه پرداخت ارز دیجیتال کریپتوپی با امکان تغییر لحضه ای قیمت دلار برای فروشگاه های ایرانی و خارجی همچنین اولین آپدیت کننده در سطح وب و اضافه شدن ترجمه های کشور ها را از راست چین بخرید و آپدیت های رایگان آن را دریافت کنید.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *