جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه داپلیکیتور پرو، افزونه duplicator

دانلود رایگان افزونه داپلیکیتور پرو، افزونه duplicator

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه داپلیکیتور؛ پلاگین ساخت بسته نصب آسان در وردپرس

افزونه داپلیکیتور پرو یک افزونه بکاپ حرفه‌ای دو منظوره جهت ساخت بسته نصب آسان و بکاپ از کل سایت است. هر وبمستر حرفه‌ای که قصد تهیه بسته آسان نصب در وردپرس را دارد قطعا نصب و دانلود افزونه Duplicator را در صدر انتخاب‌های خود قرار می دهد. این افزونه در واقع تمامی اطلاعات سایت وردپرسی را از برگه، نوشته تا پایگاه داده و تصاویر را به صورت زیپ با عنوان package جمع آوری می‌کند. این پکیج یا بسته نصب آسان را می‌توانید در هاست جدید یا حتی لوکال هاست مجدد نصب کنید و یک وب سایت دقیقا مشابه سایت مبدا راه اندازی کنید.

دیدگاه راست چین درباره افزونه Duplicator 

کار کردن با بخش مدیریتی این افزونه وردپرس بسیار ساده است و  هیچ تنظیمات پیچیده و‌ نامفهومی ندارد. به گونه ای که حتی کابران آماتور در وردپرس در عرض چند دقیقه قادر هستند با این افزونه از سایت خود بک آپ تهیه کرده و با توجه به نیاز و برنامه ریزی خود از آن استفاده کنند. این مساله باعث شده استفاده کنندگان فعال از افزونه Duplicator Pro به بیش از ۷۰۰ هزار نفر در جهان برسد. کار کردن با افزونه داپلیکتور بسیار آسان است و به راحتی می‌توانید بسته نصب آسان خود را بسازید.

حتما از قالب های حرفه‌ای که دارای بسته نصبی هستند تا‌بحال استفاده کرده اید تمامی بسته‌های نصبی که توسط طراحان حرفه‌ای به مشتریان خود ارائه می شود با  داپلیکیتور ساخته می‌شود.

تمامی بسته‌های آسان نصب که همراه قالب‌های حرفه ای به مشتری ارائه می‌شوند با افزونه وردپرس داپلیکیتور تهیه شده‌اند.

افزونه duplicator، بررسی امکانات و ویژگی ها

مزایای افزونه داپلیکیتور پرو

اما چرا افزونه داپلیکیتور را باید انتخاب کرد؟ در ادامه به امکاناتی که افزونه duplicator به سایت شما اضافه می‌کند اشاره می‌کنیم.

  • ذخیره فایل بکاپ روی فضای ابری مثل گوگل درایو، دراپ باکس و غیره
  • ذخیره فایل بکاپ در فضای هاست شما
  • امکان تغییر نام فایل پشتیبان در هنگام عملیات شروع بکاپ گیری
  • حذف خودکار فایل های بکاپ قدیمی
  • بکاپ‌گیری از سایت‌های با حجم بالا
  • بکاپ‌گیری از فایل‌های مختلف
  • بکاپ‌گیری از سریع از کل سایت
  • بکاپ‌گیری از جداول خاص دیتا‌بیس
  • پشتیبان‌گیری از پایگاه داده‌های حجیم
  • مناسب برای انواع هاست

معایب افزونه Duplicator

محدودیت‌های این افزونه در مقابل مزیت های زیاد آن بسیار کوچک است و بخشی از این محدودیت‌ها به دلیل استفاده نادرست کاربر از افزونه است.

  • امکان قطع فرایند بکاپ‌گیری در حین انجام عملیات
  • برای انتقال به فضای ابری نیاز به فعال بودن اکستنشن SFTP دارد.
  • عدم رمزنگاری فایل بکاپ
  • امکان تغییر پسوند از zip به daf در هنگام فرایند بکاپ‌گیری

اطلاعات مهم درباره افزونه داپلیکیتور پرو

  • دارای امتیاز 4.9
  • زمان انتشار سال 2011
  • دارای پلن های:
  1.  پلن Personal (اقتصادی) با 69$
  2. پلن Freelancer با 89$
  3. پلن تجاری (Business) با 149$
  4. پلن طلایی با 549$

دلایل محبوبیت افزونه duplicator

یکی از دلایل محبوبیت افزونه داپلیکیتور پرو این است که کار با آن راحت و تنظیمات آن ساده است و هر شخص آماتور و غیر حرفه ای هم می تواند از آن استفاده کنید. این افزونه‌ نسخه کپی کاملا عملی و کاربردی از سایت شما می گیرد و برای انتقال سایت به هاست دیگر بدون به هم ریختگی بهترین انتخاب است.

تفاوت نسخه اورجینال افزونه داپلیکیتور با نسخه رایگان آن

امکانات نسخه رایگان افزونه duplicator نسبت به نسخه پرمیوم محدودتر است که در ادامه به تعدادی از مزایای نسخه پرمیوم نسبت به رایگان اشاره می کنیم.

  • پشتیبانی از چند سایت و انتقال شبکه
  • پشتیبانی از سایت ها با حجم زیاد
  • فشرده سازی بیشتر تا دو برابر نسبت به نسخه رایگان
  • ذخیره سازی تنظیمات و الگوهای ایجاد شده برای یک بسته نصی برای استفاده در سایر بکاپ گیری ها

چگونه افزونه داپلیکیتور پرو‌ بک آپ یا بسته آسان نصب سایت می سازد؟

  1.  راه اندازی: انجام تنظیمات اولیه از قبیل محل ذخیره سازی بک آپ، ایجاد فیلتر های دلخواه برای حذف پوشه های غیر ضروری، قرار دادن نام تجاری و لوگوی شرکت خود بر روی بسته نصبی و …
  2.  اسکن سایت: افزونه در این مرحله سایت شما را به صورت کامل بررسی و اسکن خواهد کرد و اگر فایل حجیمی در هاست شما پیدا کرد یا خطاهایی که ممکن است نصب بسته را بعدا با مشکل مواجه کند به شما نمایش خواهد داد تا در صدد رفع آن اقدام نمایید.
  3.  ساخت بسته: آخرین مرحله ساخت و ایجاد بسته آسان نصب از سایت وردپرسی شما است! بعد از چند دقیقه افزونه به صورت خودکار بسته آسان نصب سایت شما را ایجاد و لینک دانلود فایل zip که حاوی محتویات و فایل ها و دیتابیس سایت است + یک فایل installer.php را در اختیار شما قرار میدهد.

امکانات افزونه duplicator Pro

افزونه داپلیکیتور یک افزونه بکاپ با بیش از یک میلیون نصب فعال یکی از بهترین افزونه بک آپ گیری وردپرس است که از ویژگی‌های این افزونه استفاده آسان است و نیاز به تنظیمات خاصی ندارد و به سرعت می‌توانید افزونه را نصب و از سایتتان پشتیبان بگیرید در ادامه امکانات بیشتر افزونه داپلیکیتور را معرفی می‌کنیم:

انتقال سایت از یک هاست به هاست دیگر با duplicator

شاید قصد انتقال سایت خود را از یک میزبان هاست به یک میزبان دیگر داشته باشید در اینجا افزونه داپلیکیتور بسیار کارآمد است! اما چگونه ؟ شاید شما استفاده از بک آپ مستقیم کنترل پنل Cpanel یا … را انتخاب کنید اما باید توجه کنید کنترل پنل هاست مبدا و هاست مقصد هر دو با هم مشترک باشند، خب شاید ما نیاز داشته باشیم سایت خود را از Direct Admin به Cpanel منتقل کنیم یا بلعکس یا حتی سایت خود را از کنترل پنل های ویندوزی به لینوکسی منتقل کنیم که تنها روش استاندارد استفاده از افزونه Duplocator است.

تغییر آدرس سایت یا نصب پروتکل https

اگر قصد تغییر آدرس سایت یا استفاده از پروتکل https را داشته باشه داپلیکیتور پرو می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما بکند، بعد از تهیه بسته آسان نصب با این افزونه می‌توانید سایت جدید خود را با یک آدرس متفاوت نصب کنید.

ساخت بسته آسان نصب برای مشتریان با افزونه duplicator 

اگر صاحب یک کسب و کار اینترنتی که مرتبط با ارائه خدمات مبتنی بر طراحی قالب وردپرس هستید بی شک افزونه Duplicator کمک شایانی به شما خواهد کرد، شما می توانید از پروژه یا سایت های خود بسته آسان نصب تهیه کنید و در سایت مشتری خود آنها را نصب و‌ شخصی سازی ها را بر روی آن اعمال کنید.

انتقال سایت از لوکال هاست localhost به هاست یا سرور

بهترین و‌ کارآمد ترین روش فعلی برای انتقال سایت طراحی شده در لوکال هاست و انتقال آن به سرور استفاده از افزونه Duplicator Pro است.

بکاپ گیری با افزونه داپلیکیتور

یکی دیگر از کاربردهای پلاگین داپلیکیتور پرو  گرفتن نسخه پشتیبان یا بکاپ  از سایت است. این افزونه به شما کمک می کند که از سایت خود بکاپ های منظم بگیرید افزونه داپلیکتور از بین افزونه های مشابه توانسته است بیشترین تعداد نصب با بیشترین امتیاز را به خود اختصاص دهد. آمارها نشان می دهد از بین 1 میلیون کاربری که این افزونه را نصب کرده اند امتیاز 4/8 از 5 به این افزونه داده شده است. یکی از دلایلی که باعث این محبوبیت شده است این است که افزونه Duplicator  با هاست های PHP کاملا سازگار است.

اگر قصد بکاپ‌گیری خودکار با ایجاد برنامه های زمانبندی را دارید می توانید از سایر افزونه های بکاپ مانند افزونه UpdraftPlus Premium استفاده کنید تا پلن های بکاپ گیری بیشتری را مثل بکاپ جداگانه از دیتابیس و فایل های وردپرس بگیرید. 

تمامی مراحل نصب و تهیه بسته نصبی به صورت ویدیو قدم به قدم آموزش داده شده است لذا ساخت بسته نصبی توسط ما انجام نخواهد شد.

آموزش کار با داپلیکتور

با افزونه duplicator می توانید به سادگی بسته نصب آسان بگیرید، کافی است پس از دانلود افزونه داپلیکیتور آن را نصب و فعالسازی کنید و برای گرفتن بسته نصب آسان از مسیرDuplicate> Pakages و روی دکمه Create New بزنید.

مرحله اول کار با افزونه duplicator

در این مرحله باید نام برای پکیج یا بسته نصبی انتخاب کنید و سپس روی Next کلیک کنید.

شروع ساخت بسته نصبی با داپلیکیتور

ممکن است یک، دو یا شاید بیشتر خطا در این مرحله نمایش داده شود که بستگی به نوع و اندازه وب سایت شما دارد. اگر با این خطاها مواجه شدید، گزینه Yes را علامت بزنید و سپس روی دکمه Build کلیک کنید تا روند ادامه یابد.

مراحل ساخت بسته نصب آسان در کار با افزونه duplicator

در مرحله آخر بسته نصبی شما آماده است و می توانید دو فایل installer و archive را از افزونه duplicator دانلود کنید.

ایجاد بسته نصب آسان با افزونه duplicator

برای نصب این بسته آسان می‌توانید این فایل ها را در هاست پوشه Public-html بارگذاری کنید.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *