جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه تولید محتوا، Auto Spinner

دانلود رایگان افزونه تولید محتوا، Auto Spinner

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه Auto Spinner | افزونه بازنویسی محتوا | افزونه Auto Spinner | افزونه بازنویسی خودکار محتوا | افزونه تولید محتوا با هوش مصنوعی 

معرفی افزونه تولید محتوا Auto Spinner

افزونه Auto Spinner  یکی از افزونه های سئو وردپرس برای بازنویسی محتوا پست‌های وردپرس است و به طور خودکار آن ها را به محتوای جدید تبدیل می‌کند. افزونه بازنویسی محتوا با جایگزینی کلمات و عبارات با مترادف‌های آن با استفاده از پایگاه داده مترادف داخلی که از فرهنگ نامه دهخدا و دکتر معین تشکیل شده این کار را به بهترین شکل انجام می‌دهد تا محتوا کپی شده را به محتوای جدید تبدیل کند. آیا کسب و کارتان رو تازه راه‌اندازی کردید؟ صاحب یک سایت خبری هستید و یا محصولات و سرویس‌هایی رو به فروش می رسانید؟ حتی فارغ از اینکه شما چه وبسایتی دارید و چه‌ کارهایی میکنید، ممکن است نیاز داشته باشید از محتوای سایر وبسایت‌ها کمک بگیرید، اما از آنجایی ک گوگل متوجه محتوای کپی شده می شود، اگر به رتبه‌ سایتتان آسیبی بزند چه؟!

افزونه هوش مصنوعی تولید محتوا

Auto Spinner یک افزونه تولید محتوا و تغیر متن کپی شده است که برای پیشگیری از مشکل مطرح شده می توانید به صورت خودکار محتوای کپی شده را بازنویسی کند. این یک افزونه وردرپرس  حرفه ای است که در زمان شما صرفه جویی می کند.

 

WordPress Auto Spinner – Articles Rewriter

امکانات افزونه بازنویسی و تولید محتوا

ویژگی های کلیدی افزونه Auto Spinner

1. بازنویسی خودکار پست های وردپرس

اتو اسپینر یک افزونه بازنویسی و تغیر متن در وردپرس است که کلمات و عبارات پست را با مترادف های خود جایگزین می کند. به عنوان مثال، عبارت “تصمیم هوشمند” مترادف آن است «{تصمیم هوشمند|حرکت خوب|حرکت هوشمند)» بنابراین اگر پست قبل از چرخش شامل عبارت «تصمیم هوشمندانه» باشد، با عبارت «حرکت خوب» یا «حرکت هوشمندانه» که مترادف اصلی عبارت هستند جایگزین می‌شود. که محتوای وردپرس کپی شده را به محتوای منحصر بفرد تبدیل کرد.

2. بازنویسی عنوان و url پست وردپرس

این افزونه این گزینه را دارد که عنوان پست را بازنویسی کند و همچنین اسلاگ یا همان لینک پست را بازنویسی کند.

3. پشتیبانی از وبلاگ های خودکار

اگر از یک افزونه ارسال خودکار مانند افزونه WordPress Automatic یا هر افزونه دیگری برای ارسال خودکار به وبلاگ خود استفاده می‌کنید، محتوای خودکار شما را در حالت آزمایشی به یک محتوای منحصر به فرد تبدیل می‌کند.

4. پشتیبانی از بازنویسی انبوه

پست هایی را که قبلا ارسال شده بازنویسی کنید، فقط کافی است پست هایی که می‌خواهید بازنویسی شوند را انتخاب کنید و افزونه تولید محتوا آنها را برای بازنویسی در صف قرار می دهد.

5. پشتیبانی از ووکامرس

افزونه بازنویسی محتوا این امکان را به شما می‌دهد تا متن محصولات خود را در ووکامرس بازنویسی کنید.

6. رابط کاربری دستی برای اصلاح پست بازنویسی شده

می توانید مقاله بازنویسی شده را قبل از انتشار مرور کنید و مترادف های بازنویسی شده را با استفاده از یک رابط کاربری مناسب تغییر دهید، فقط روی کلمه بازنویسی شده نگه دارید و تمام مترادف های آن در لیستی ظاهر می شوند که می توانید مترادف فعلی را تغییر دهید.

7. کنترل کامل بر پایگاه داده های مترادف

با استفاده از رابط کاربری آسان افزونه تولید محتوای متنی ajax می‌توانید کلمات مترادف را اضافه/ویرایش/حذف کنید.

8. پشتیبانی از اصطلاح نامه سفارشی

علاوه بر مترادف های ساخته شده می توانید اصطلاح نامه خود را با استفاده از رابط کاربری آسان ajax بسازید و کلمات مترادف دلخواه خود را وارد کنید که امکان پشتیبان گیری و درون ریزی از آن ها ام وجود دارد.

9. پشتیبانی از کلمات رزرو شده

کلماتی را که دوست ندارید بازنویسی شوند را ذخیره کنید تا افزونه دیگر از آن ها استفاده نکند.

10. پشتیبانی از دسته های حذف شده

می‌توانید دسته‌های خاصی را تنظیم کنید تا از بازنویسی خودکار حذف شوند.

11. کلمات عنوان را از چرخش حذف کنید

محتوای پست را بازنویسی کنید بدون آن که هیچ تغییری در عنوان صورت گیرد.

12. پشتیبانی از پست های نوشته شده به صورت دستی

افزونه این گزینه را دارد که پست های نوشته شده را به صورت دستی بازنویسی کند.

13. پشتیبانی از انواع پست سفارشی

افزونه می تواند انواع پست های سفارشی را بازنویسی کند

14. نامحدود بازنویسی کنید

افزونه تولید محتوا از پایگاه داده های مترادف محلی خود استفاده می کند، بنابراین نیازی به هیچ نوع سرویس چرخشی خارجی ندارد پس نامحدود بازنویسی کنید.

15. سیستم صف و کرون

افزونه Auto Spinner منابع سرور شما را هوشمندانه مدیریت می‌کند و تمام پست‌های واجد شرایط را در صف قرار می‌دهد و آنها را یک به یک با استفاده از cron job اختصاصی یا cron job داخلی وردپرس  پردازش می‌کند. اگر در یک سایت پستی دارید نگران نباشید افزونه می داند چه کاری باید انجام دهد.

16. پشتیبانی از سایت های بازنویسی محتوا

این افزونه برای داده های خارجی میتواند به 8 سرویس بازنویس محتوا متصل شود و کار بازنویسی را انجام بدهد(این امکان برای زبان فارسی نیست).

  1. SpinRewriter API
  2. WordAi.com API
  3. TheBestSpinner.com API
  4. SpinBot.com API
  5. ChimpRewriter API
  6. ContentProfessor.com API
  7. SpinnerChief.com API
  8. Espinner.net API

17. گزارش عملیات دقیق

گزارش عملیات تفصیلی عملکردهای افزونه مانند بازنویس یک مقاله را ذخیره می کند.

18. دیتابیس محلی افزونه تولید محتوا

دیتابیس افزونه تولید محتوا از دو فرهنگ لغت قوی، فرهنگ نامه‌ی دهخدا و فرهنگ نامه‌ی دکتر معین و فرهنگ فارسی عمید که شامل بیش از 430 هزار لغت مترادف هست استفاده میکند!!

نکته: چون افزونه از هوش مصنوعی استفاده نمیکنه جملات را نمیتونته به صورت نوشتاری در بیاره. یک راه حلی هست در حدود دو الی سه دقیقه زمان میبره این کار که خیلی عالی میشه نتیجه اونم این هست که وقتی دکمه بازنویسی را میزنید کلمات زرد رنگ میشوند وقتی با موس روی آن ها بروید معانی پیشنهادی دیگه هم میدهد متناسب به جمله اون کلمه رو انتخاب کنید.

نیاز به پشتیبانی بیشتری برای افزونه تولید محتوای Auto Spinner دارید؟

Wordpress Auto Spinner - Articles Rewriter - 22 افزونه Auto Spinner را از راست چین بخرید و پشتیبانی رایگان دریافت کنید. مشکلی رخ داده است؟ نگران نباشید. فقط کافیست یک تیکت پشتیبانی ارسال کنید تا ما به سرعت مشکل را بررسی کنیم.
مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *