جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه بهینه سازی دیتابیس هیرو

دانلود رایگان افزونه بهینه سازی دیتابیس هیرو

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه پاکسازی دیتابیس | بهینه سازی دیتابیس وردپرس | افزونه پاکسازی دیتابیس وردپرس 

افزونه هیرو؛ مدیریت، حذف، تعمیر و پاکسازی دیتابیس

سرعت یک سایت با سلامت دیتابیس تاثیر مستقیمی دارد و با بهینه سازی دیتابیس تان می توانید تاثیر آن بر روی سرعت سایتتان را مشاهده کنید، افزونه هیرو یک افزونه بهینه ساز بسیار قدرتمند و پیشرفته برای مدیریت دیتابیس وردپرس است با استفاده از این افزونه دیگر نیازی نیست برای مدیریت دیتابیس ها با مدیر سرور خود تماس بگیرید و یا برای اعمال تغییرات بر روی دیتابیس هزینه کنید و برنامه نویس استخدام کنید و می توانید تمامی موارد مربوط به مدیریت دیتابیس را انجام دهید و سرعت سایت تان رو بالا ببرید. امکان بکاپ گیری خودکار و دستی، پاک کردن خودکار دیتابیس به صورت دوره ای، اسکن دیتابیس به صورت خودکار و قابلیت تعمیر دیتابیس قسمتی از امکانات این افزونه است در ادامه قابلیت های بیشتر را توضیح می دهیم.

مدیریت 0 تا 100 دیتابیس ها برای اولین بار با افزونه هیرو ممکن شد. با افزونه بهینه سازی دیتابیس هیرو نیاز به سایر افزونه های مدیریت دیتابیس ندارید.

قابلیت ها و امکانات افزونه هیرو برای مدیریت دیتابیس

امکانات افزونه بهینه سازی دیتابیس هیرو

همواره کار با دیتابیس ها برای صاحبان وبسایت ها پیچیده بوده به همین علت برای اولین بار ما افزونه مدیریت دیتابیس ها “HERO DBM” را طراحی و کدنویسی کرده ایم تا دیگر نیازی نباشد با پیچیدگی های دیتابیس مواجه شوید چون هیرو مدیر هوشمند دیتابیس های شما خواهد شد کار با افزونه هیرو آنقدر آسان است که حتی اگر کوچکترین دانشی در خصوص دیتابیس ها نداشته باشید باز هم می توانید با این افزونه کار کنید تنها بخش راهنما را بخوانید.

قابلیت های چندین افزونه در یک افزونه

افزونه هیرو قابلیت های زیادی داره مثل قابلیت بهینه سازی دیتابیس وردپرس، بکاپ گیری دستی و خودکار و اسکن دیتابیس چندین قابلیت دیگه هر کدون از قابلیت های هیرو می توانست خودش در یک پلاگین مجزا باشد ولی ما تمامی این قابلیت هارو در یک پلاگین به صورت جامع و تنها با حجم یک مگابایت کدنویسی کردیم!

دسترسی به تمامی دیتابیس ها + دیتابیس وردپرس

هیرو نه تنها دیتابیس وردپرس بلکه تمامی دیتابیس های درون سرور شما را شناسایی می‌کند و به شما نمایش می‌دهد با هیرو شما قادر به مدیریت تمامی دیتابیس های خود هستید.

قابلیت نمایش دیتابیس 

یکی از اصلی ترین قابلیت های افزونه هیرو قابلیت نمایش دیتابیس می باشد شما به راحتی میتوانید هر یک از دیتابیس های خود را نمایش دهید و تمامی جداول درون آن را مشاهده کنید و جداول دیتابیس را مدیریت کنید حتی می‌توانید در دیتابیس به صورت آجاکس نام جدول را جستجو کنید. در افزونه هیرو تمامی سطر ها و ستون های جداول نمایش داده می شود و می توانید هر سطر از جدول را حذف کنید به همین منظور است که میگویم هیرو دسترسی صد در صدی به دیتابیس ها به شما می‌دهد.

مدیریت جداول 

با نمایش دیتابیس به تمامی جداول درون آن دیتابیس دسترسی خواهید داشت و به راحتی میتوانید موارد زیر را انجام دهید:

  1. جدول را نمایش دهید
  2. نام جدول را تغییر دهید
  3. اطلاعات درون جدول را پاکسازی کنید
  4. جدول را حذف کنید
  5. جدول را تعمیر کنید

 

قابلیت تعمیر دیتابیس + (قابلیت تعمیر هر جدول به صورت مجزا) 

دیتابیس ها به دلایل متفاوتی آسیب میبینند و نیاز به تعمیر دارند با افزونه هیرو وردپرس می توانید یک دیتابیس رو با یک کلیک تعمیر کنید حتی گاهی شما نمیخواید کل دیتابیس رو تعمیر کنید و فقط میخواید یک جدول به خصوص رو تعمیر کنید این قابلیت هم برای شما از طریق قابلیت تعمیر جدول در این افزونه بهینه سازی دیتابیس  امکان پذیر است.

اسکن دیتابیس 

هیرو به دو صورت دیتابیس های شما رو اسکن میکند:

  • اسکن خودکار

اسکن خودکار یک اسکن فوری از تمامی جداول دیتابیس ها است شما میتونید از طریق تنظیمات افزونه این قابلیت رو فعال یا غیرفعال کنید اگه بخوایم بیشتر در خصوص اسکن خودکار توضیح دهیم اسکن خودکار دیتابیس های شما رو آنالیز می کند و اگه دیتابیس خرابی پیدا کرد در قسمت پیشخوان افزونه اون دیتابیس رو برای شما مشخص میکنه و به شما اطلاع میده که این دیتابیس خرابه و شما میتونید به راحتی اون رو تعمیر کنید

  • اسکن دستی

اسکن دستی هیرو شباهت زیادی به اسکن دیتابیس در cpanel دارد با قابلیت اسکن دستی خیلی راحت از وضعیت تمامی جدول ها مطلع بشید و وضعیت و نوع و حجم جدول ها و دیتابیس اسکن شده رو به صورت آماری مشاهده کنید

قابلیت حذف یا پاکسازی دیتابیس 

با این قابلیت شما میتونید دیتابیس حذف کنید و یا گاهی نیاز دارید که فقط اطلاعات درون دیتابیس پاکسازی کنید این قابلیت هم برای شما فراهم شده است.

بکاپ گیری از دیتابیس 

افزونه هیرو به دو صورت امکان بکاپ گیری رو برای شما فراهم کرده است:

  • بکاپ گیری دستی 

شما میتونید با قابلیت بکاپ گیری دستی از هر دیتابیسی که می‌خواهید بکاپ گیری کنید و فایل بکاپ شده رو به صورت فوری و آجاکس دریافت کنید.

  • دوم بکاپ گیری خودکار 

با استفاده از بکاپ گیر خودکار هیرو هر تعداد دیتابیس رو که می‌خواهید به لیست بکاپ گیری اضافه کنید افزونه طبق دوره ایی که مشخص کردید روزانه هفتگی یا ماهانه از دیتابیس های شما بکاپ گیری میکند و بکاپ را در توی هاست آپلود میکند و  هرگز اطلاعات دیتابیس شما ازبین نمیرود.

نکته : شما میتوانید به دیتابیس های غیر از لوکال هاست وصل بشید و از اون دیتابیس ها بکاپ گیری دستی یا خودکار کنید.

امکان حذف اطلاعات بدون استفاده در دیتابیس با افزونه بهینه سازی دیتابیس هیرو

بهینه ساز وردپرس (ساعتی دیتابیس وردپرس رو بهینه کن)

یکی از قابلیت های هیرو بهینه سازی دیتابیس وردپرس است طبق دوره ایی که مشخص کردید ساعتی روزانه هفتگی یا ماهانه افزونه مواردی رو که از لیست انتخاب کردید از دیتابیس وردپرس حذف میکند و این باعث افزایش سرعت سایت شما می شود. در حال حاضر مواردی که میتوانید برای بهینه سازی علامت بزنید در زیر مشاهده می کنیدولی در آینده قابلیت های جدید تری اضافه می شود

قابلیت حذف دوره ایی:

  • پست های پیش نویس خودکار
  • پست های منتشر شده
  • پست های خصوصی
  • پست های در انتظار
  • پست های انتشار در اینده
  • پست های ارث بری
  • پست های پیش نویس
  • پست های زباله دان
  • نظرات اسپم
  • نظرات زباله دان
  • نظرات در انتظار تایید یا رد شده
  • نظرات منتشر شده

قابلیت تنظیم دوره بر روی:

  • پاکسازی ساعتی
  • پاکسازی روزانه
  • پاکسازی هفتگی
  • پاکسازی ماهانه

درون ریزی با فایل SQL (به زودی)

یکی از قابلیت هایی که داریم روش کار میکنیم تا به افزونه اضافه بشه قابلیت درون ریزی دیتابیس با فایل SQL هستش با استفاده از این قابلیت شما میتونید بکاپ های خودتون رو به دیتابیس مورد نظر انتقال بدید

محصول کاملا ایرانی و اورجینال

افزونه هیرو یک محصول ایرانی است و تک تک بخش های این افزونه بهینه سازی دیتابیس حاصل کدنویسی و طراحی اختصاصی است و تلاش کردیم شما را از نصب سایر افزونه ها برای مدیریت دیتابیس بی نیاز کنیم و تمامی موارد مربوط به مدیریت و بهینه سازی دیتابیس را با هیرو انجام دهید.

امنیت حداکثری

از آنجایی که پایگاه داده یکی از موارد مهم در یک سایت است ما به خوبی نسبت به حساسيت افزونه هیرو آشنا هستیم هر چن این افزونه برای مدیریت دیتابیس بسیار کاربردی است اشاید این سوال برای شما پیش بیاد که این افزونه امنیت خودش رو هم تضمین میکنه؟ جواب این سوال بله هستش ما تک تک استاندارد های امنیتی وردپرس و php رو رعایت کردیم تا در کنار استفاده‌ از قابلیت های ارزشمند افزونه هیرو نگرانی امنیتی برای شما پیش نیاد.

ویژگی های افزونه هیرو

یکی از ویژگی های جالب افزونه هیرو در کنار قابلیت های بالایی که دارد حجم پایین افزونه است. حجم افزونه هیرو تنها 1 مگابایت است و دارای سرعت بالایی است سایر ویژگی های این افزونه بهینه سازی دیتابیس وردپرس شامل موارد زیر است:

قابلیت رمز گإاری روی افزونه

با فعالسازی قابلیت رمز گذاری و امنیت روی افزونه هیرو رمز بزارید تا هیچ کس بجز شما به افزونه دسترسی نداشته باشه این یعنی امنیت حداکثری که ما بهش افتخار می‌کنیم.

نصب با یک کلیک

برای نصب و راه اندازی افزونه بهینه سازی دیتابیس هیرو لازم نیست هیچ کاری کنید فقط افزونه رو فعال کنید و تمام… هیرو خیلی راحت نصب میشه و خیلی سریع کار میکنه

فول آجاکس  + کدنویسی شی گرا

تموم قابلیت هایی که بالا مطالعه کردید رو تصور کنید همگی اونها و همچنین تک تک اجزا هیرو با آجاکس کار میکنه این باعث میشه هیرو فوق العاده سریع باشه البته در کنار استفاده گسترده از آجاکس ما موارد امنیتی رو هم رعایت کردیم تا مشکلی پیش نیاد همچنین ما این افزونه رو به صورت شی گرایی کدنویسی کردیم که در کنار آجاکس باعث شده این افزونه خیلی خیلی سریع کار کند.

کاملا واکنشگرا رسپانسیو

افزونه هیرو کاملا ریسپانسیو است و روی هر دستگاهی به خوبی کار می کند.

سازگاری عالی با وردپرس

هیرو به شکل خیلی خوبی با نسخه های مختلف وردپرس سازگار است همچنین این افزونه با تمام افزونه ها و قالب های وردپرس سازگار است و تاکنون  تداخلی گزارش نشده است (در صورت گزارش هر گونه تداخلی به سرعت مشکل را رفع میکنیم).

سازگاری عالی با php

هیرو با نسخه های 7.4 و 8.1 php کاملا تست شده وهیچ مشکلی مشاهده نشده است.

سازگاری با cpanel و directadmin

ما هیرو رو با cpanel و directadmin تست کردیم افزونه روی هردو هاست به خوبی کار می‌کرد و هیچ مشکلی نداشت.

با افزونه بهینه سازی دیتابیس هیرو خیالتان از مدیریت و بهینه سازی دیتابیس راحت می شود و مواردی مانند اسکن، حذف موارد اضافی، بکاپ گیری و تعمیر دیتابییس را به صورت خودکار قابل انجام است.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *