جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی، Social Auto Poster

دانلود رایگان افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی، Social Auto Poster

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه زمانبندی وردپرس | افزونه ارسال خودکار پست و نوشته در شبکه های اجتماعی

معرفی افزونه ارسال خودکار پست در شبکه های اجتماعی

Social Auto Poster،همانطور که از اسم خود افزونه مشخص است، این افزونه به شما امکان پست کردن و زمان بندی خودکار برای انتشار رسانه ها، در شبکه های اجتماعی را میدهد. این افزونه مخاطبان، جامعه اجتماعی، تعامل و ترافیک وب سایت شما را با انتشار سریع و آسان انواع پست های وردپرس، افزایش می دهد.

این افزونه مناسب به اشتراک گذاری خودکار پست ها در شبکه های اجتماعی مانند Facebook ،Instagram ، Twitter، LinkedIn، Tumblr، YouTube، Google My Business، Pinterest، Medium، Telegram و WordPress است. با کمک این افزونه افزونه های شبکه اجتماعی می‌توانید حساب‌های اجتماعی خود را برای پست کردن محتوای جدید و همچنین ارسال مجدد محتوای قدیمی برای زنده نگه داشتن و رسیدن به حداکثر تعداد مخاطب تنظیم کنید. این افزونه همچنین با پروفایل های شخصی، صفحات تجاری و گروه ها و غیره به خوبی کار می کند.

افزونه ارسال خودکار در شبکه های اجتماعی

ویژگی های افزونه ارسال خودکار مطالب در شبکه های اجتماعی 

در این قسمت به بررسی مهم ترین ویژگی های این افزونه می پردازیم.

  • صرفه جویی در زمان:
    این افزونه در وقت شما صرفه جویی می کند و به طور خودکار پست ها، صفحات، انواع پست سفارشی را در تمام پلتفرم های اصلی رسانه های اجتماعی (فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، لینکدین، تامبلر، بافر اپ، یوتیوب، گوگل بیزنس، ردیت، تلگرام، مدیوم، وردپرس و پینترست) به انتشار میرساند. شما فقط باید این افزونه را یکبار هنگام نصب اولیه پیکربندی کنید، پس از آن همه چیز و همه کار ها را برای شما بطور خودکار انجام می دهد.
  • SEO Friendly:
    با داشتن بک لینک بیشتر از شبکه های اجتماعی، سئوی وب سایت شما را بهبود می بخشد و همچنین سریع ترین راه برای جذب ترافیک بیشتر برای وب سایت شما است.
  • مقرون به صرفه:
    با کمک افزونه Social Auto Poster مدیر بازاریابی رسانه های اجتماعی خودتان می شوید و بنابراین در پول شما صرفه جویی میشود.
  • مدیریت راحت:
     ساده ترین راه برای مدیریت، برنامه ریزی، به اشتراک گذاری و به روز رسانی در شبکه های اجتماعی با کمک این افزونه است.
  • پیگیری عملکرد پست:
    افزونه ارسال خودکار پست در شبکه های اجتماعی  با کمک  Google Analytics پیگیری تعاملات و کلیک‌های پست به منظور سنجش عملکرد و تعریف استراتژی‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی برای هر شبکه اجتماعی را انجام می دهد.
  • به روز رسانی رایگان مادام العمر:
    با استفاده از این افزونه، حتی پس از پایان دوره پشتیبانی خود، به روز رسانی های مادام العمر رایگان را دریافت خواهید کرد.
  • حضور همیشگی در رسانه های اجتماعی:
    با کمک افزونه می توانید محتوای رسانه های اجتماعی خود را همیشه تازه نگه دارید. حضور مداوم پست های جدید، به مصرف کنندگان شما این امکان را میدهد که محتوای بیشتری از شما را در پلت فرم رسانه های اجتماعی خود پیدا کنند. این یک راه عالی و همیشگی برای ایجاد یک حضور قوی در رسانه های اجتماعی است.
  • سازگاری افزونه:
    تقریباً با تمام افزونه های تجارت الکترونیک به طور کامل و یکپارچه کار می کند.

بررسی سایر امکانات مهم افزونه Social Auto Poster

اگر از افزونه هایی برای ایجاد پست های سفارشی در وب سایت خود استفاده می کنید، یا کمک افزونه  Social Auto Poster می توانید پست ها را تشخیص دهید  و از ارسال پست های تکراری جلوگیری کنید. سایر امکانات مهم عبارتند از:

ارسال هر نوع پست خودکار 

انتشار دستی پست ها، هر بار در پلتفرم های رسانه های اجتماعی زمانبر است. این افزونه به شما امکان خودکار کردن این کار را میدهد و پست های جدید را شناسایی می کند و آنها را در شبکه های اجتماعی انتخابی منتشر می کند و همچنین زمان انتشار آنها را بر اساس تنظیمات شما زمان بندی می کند. دلیل کلیدی برای خودکار کردن آن این است که اکثر مشاغل، وبلاگ نویسان و اینفلوئنسرها تعداد زیادی حساب اجتماعی، گروه و صفحه برای مدیریت دارند و زمان لازم برای انجام دستی آن را ندارند. اشتراک گذاری پست ها با Social Auto Poster بسیار ساده است. پس از پیکربندی، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک پست وردپرس ایجاد کنید و افزونه بقیه کارها را انجام خواهد داد.

زمان بندی پست ها

اگر مخاطبانی از سراسر جهان دارید و می‌خواهید با مخاطبان کشور های دیگر ارتباط برقرار کنید، همیشه باید آن مورد یا پست را در منطقه زمانی آن‌ها منتشر کنید. شما می توانید یک پست را برای انتشار بر اساس زمان آنلاین بودن مخاطبان برنامه ریزی کنید و در این مدت میزان تعامل و کلیک بالایی را دریافت خواهید کرد و این افزونه با این ویژگی به بهبود نسبت تعامل کمک می کند.

اشتراک گذاری سریع

اشتراک گذاری سریع قابلیتی است که امکان ارسال و زمان بندی تصاویر، لینک ها و پیام ها را بدون ایجاد پست وردپرس فراهم می کند. این به شما این امکان را می‌دهد که اعلامیه‌هایی ایجاد کنید یا کارهای دیگری انجام دهید که در آن ممکن است نخواهید یک وبلاگ در وردپرس ایجاد کنید اما می‌خواهید به تعداد زیادی از افراد دسترسی پیدا کنید

پشتیبانی از همه انواع پست سفارشی

انواع پست سفارشی یک سایت وردپرس را از یک پلت فرم وبلاگ نویسی به یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) قوی تبدیل می کند. از آنجایی که Social Auto Poster از همه پست‌های سفارشی پشتیبانی می‌کند، می‌توانید با اجرای این افزونه، همه انواع پست‌های سفارشی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

انتخاب دسته بندی و برچسب صحیح

ممکن است بخواهید پستی در دسته ها یا برچسب های خاص را در رسانه های اجتماعی منتشر کنید. ممکن است انتخاب دستی دسته بندی و برچسب برای هر پست دشوار به نظر برسد، افزونه Social Auto Poster  این کار را برای شما انجام می دهد.

حذف خودکار پست ها

شناسایی و حذف پست‌هایی از فهرست برنامه‌ریزی‌شده خودکار و ارسال مجدد پست‌هایی که نمی‌خواهید به‌طور خودکار در رسانه‌های اجتماعی منتشر شوند هم با افزونه ارسال خودکار در شبکه های اجتماعی امکان پذیر است.

کوتاه کردن URL

URL که در شبکه های اجتماعی منتشر می کنید باید کوتاه باشد. افزونه Social Auto Poster از TinyURL، Bitly URL و ShorteSt URL  پشتیبانی می کند.

ارسال گزارش

افزونه Social Auto Poster گزارشی را ارائه می‌کند که در آن همه پست های منتشر شده شما نمایش داده می‌شوند و می توانید عنوان پست و لینک، زمان ارسال و پیش‌نمایش پست را مشاهده کنید. این گزارش ها در انواع نمودار ها به شما ارایه می دهد.

گزارش عدم ثبت پست 

اگر پست شما در هیچ شبکه اجتماعی منتشر نشد، این افزونه  گزارش‌های اشکال‌زدایی به شما می دهد و می توانید ایراد کار خود را برطرف کنی

برنامه ریزی گروهی برای ارسال پست ها

با افزونه ارسال خودکار مطلب در شبکه های اجتماعی می توانید برای ارسال گروهی پست ها برنامه ریزی کنید.

ایجاد هشتگ ها

در این افزونه شما می توانید یک پیام سفارشی بنویسید و به سادگی تگ های {hashtags} و {hashcats} را اضافه کنید تا همه برچسب ها و دسته بندی های انتخابی شما به عنوان هشتگ در پستی که شما منتشر می کنید منتشر شود.

پشتیبانی از اموجی

این افزونه قابلیت استفاده از ایموجی ها را در هنگام انتشار پست ها دارد.ت

ریپوستر

Reposter به شما کمک می کند تا پست ها و محتوای قدیمی خود را در معرض دید مخاطبان خود قرار دهید.

جلوگیری از مسدود شدن حساب

استفاده از افزونه ارسال خودکار پست در شبکه های اجتماعی  به شما کمک می کند با انتشار زمانبدی محتوا حساب های شما مسدود نشود

پشتیبانی چند زبانه

با استفاده از افزونه Social Auto Poster می توانید پست ها را به هر زبانی ترجمه کنید.

شبکه های اجتماعی پشتیبانی شده

شما می توانید همزمان پست ها/صفحات/محصولات خود را در 12 شبکه اجتماعی منتشر کنید:

  • اینستاگرام
  • فیس بوک (صفحات، گروه ها)
  • توییتر (حساب ها)
  • لینکدین (حساب ها، شرکت ها)
  • پینترست (تابلوهای حساب)
  • Reddit (حساب‌ها، subreddits)
  • Tumblr (حساب ها)
  • com (حساب ها)
  • تلگرام (چت، کانال، گروه)
  • مدیوم (پروفایل)
  • Google برای کسب و کار من (مکان ها، مکان های گروه بندی شده)
  • سایت های مبتنی بر وردپرس

 

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *