جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه ارسال ایمیل WP Mail SMTP Pro

دانلود رایگان افزونه ارسال ایمیل WP Mail SMTP Pro

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه ارسال ایمیل وردپرس | افزونه ایمیل وردپرس | افزونه WP Mail SMTP Pro 

معرفی افزونه WP Mail SMTP Pro

افزونه wp mail smtp یک افزونه مارکتینگ برای اتصال ایمیل های وردپرس شما به سرویس های smtp برای تحویل بهتر و بدون محدودیت است. این افزونه وردپرس محبوبترین افزونه smtp و php mailer وردپرس است. از قابلیت های این افزونه ایمیل وردپرس میتوان به اتصال به تمامی سرویس های smtp، مدیریت کامل همه ایمیل های وردپرس، لاگ کلیه ایمیل های، گزارش های نموداری، خلاصه ایمیل هفتگی و … اشاره کرد.

معرفی افزونه WP Mail SMTP Pro، ارسال ایمیل وردپرس

دلایل محبوبیت افزونه WP Mail SMTP Pro

این افزونه ارسال ایمیل وردپرس بسیار مورد استقبال قرار گرفته است به دلایلی که در ذیل ذکر می کنیم:

1- مشکلات ایمیل وردپرس را حل می کند

اگر مشکلی با عدم ارسال ایمیل وردپرس دارید، تنها نیستید. با افزایش فیلتر هرزنامه های تهاجمی، دسترسی به صندوق ورودی دشوار است مگر اینکه ایمیل های شما به درستی پیکربندی شده باشند. هنگامی که شما تنظیمات پیش فرض ایمیل وردپرس را به WP Mail SMTP تغییر دهید، مشکلات تحویل ایمیل شما برای همیشه حل خواهد شد.

2- از علامت گذاری ایمیل های وردپرس به عنوان هرزنامه جلوگیری می کند

آیا به دلیل اینکه ایمیل های ارسال شده از سایت وردپرس شما در پوشه اسپم قرار می گیرند، سرنخ ها و فروش ها را از دست می دهید؟ از دست دادن این فرصت ها می تواند ضربه بزرگی به کسب و کار شما باشد. هنگامی که ایمیل های شما به درستی با استفاده از SMTP احراز هویت شوند، به عنوان قانونی شناخته می شوند و از آن فیلترهای هرزنامه تهاجمی عبور می کنند.

3- با استفاده از ارائه دهنده SMTP ، ایمیل ها را ایمن تر ارسال می کند

WP Mail SMTP با همه ارائه دهندگان SMTP ایمن ادغام می شود. مهم نیست که چقدر ایمیل باید ارسال کنید، می توانید با ارائه دهنده مناسب برای نیازها و بودجه کسب و کار خود ارتباط برقرار کنید.

استفاده از افزونه ارسال ایمیل وردپرس

افزونه WP Mail SMTP Pro راه حلی عالی برای اطمینان از اینکه وب سایت شما ایمیل ها را به طور قابل اعتماد ارسال می کند. ارسال ایمیل یک مسئله بسیار رایج است. از آنجایی که تقریباً همه وب سایت ها ایمیل ارسال می کنند، WP Mail SMTP برای همه است!

آیا برای استفاده از  افزونه WP Mail SMTP به مهارت های کدنویسی نیاز دارم؟

قطعا نه. شما می توانید WP Mail SMTP را بدون دانش کدنویسی راه اندازی کنید. تنظیمات آن بسیار ساده و قابل فهم است. همچنین تیم ما تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین فارسی سازی انجام داده.

برای استفاده از افزونه ارسال ایمیل وردپرس چه چیزی لازم است؟

افزونه WP Mail SMTP یک افزونه وردپرسی است و برای استفاده ازاین افزونه ارسال ایمیل، باید یک سایت وردپرس داشته باشید.

می‌توانید با استفاده از سرور ایمیل SMTP خود (یا شخص ثالث)، Google، SMTP.com، Mailgun، SendGrid، Amazon SES، Zoho Mail، Office 365 یا Outlook.com ایمیل ارسال کنید – بنابراین برای تکمیل تنظیمات افزونه باید در یکی از آن حساب‌ها را داشته باشید.

آیا WP Mail SMTP سرعت وب سایت من را کاهش می دهد؟

قطعا نه. WP Mail SMTP به دقت با در نظر گرفتن عملکرد ساخته شده است. ما همه چیز را با استفاده از بهترین شیوه‌ها و استانداردهای مدرن توسعه داده‌ایم تا مطمئن شویم کارها روان و سریع انجام می‌شوند.

آیا WP Mail SMTP از وردپرس شبکه پشتیبانی می کند؟

بله، WP Mail SMTP یکپارچه با WordPress Multisite کار می کند. ما تنظیمات شبکه را ارائه می دهیم، بنابراین تنظیمات را می توان در سطح شبکه یا بر اساس هر سایت پیکربندی کرد.

شما با خرید افزونه ارسال ایمیل وردپرس یا WP Mail SMTP Pro از راست چین می توانید به راحتی ایمیل های سایت وردپرسی خود را مدیریت کنید.

 

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *