جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه اتصال هاست دانلود به وردپرس، مجیکال کانکشن

دانلود رایگان افزونه اتصال هاست دانلود به وردپرس، مجیکال کانکشن

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

معرفی افزونه اتصال وردپرس به هاست دانلود

مجیکال کانکشن یک پلاگین کاربردی برای مدیریت هاست‌های دانلودی در سیستم مدیریت محتوای وردپرس است. ادمین‌های سایت های وردپرسی با کمک این افزونه میتوانند هاست دانلودی خود را به رسانه ها متصل کرده یا فایل های درون هاست های دانلودی را مدیریت کنند.
افزونه مجیکال کانکشن یک محصول ایرانی با کدنویسی استاندارد است با توجه به حجم کم خود، یک پنل مدیریتی گرافیکی در اختیار ادمین سایت قرار می‌دهد تا بتوانند فایل‌ها و پوشه‌های هاست دانلود خود را حذف، ویرایش یا سطح دسترسی آنها را نیز تغییر داده تا برای سایر افراد قابل دسترسی نباشد. لازم به ذکر است که این افزونه با سیستم فروش فایل در ووکامرس سازگار می‌باشد.

مزیت نصب افزونه برای اتصال وردپرس به هاست دانلودی استفاده کرد؟

رسانه‌ها در وردپرس یکی از اصلی‌ترین و پر حجم ترین بخش‌های سایت وردپرسی هستند که با هر بار بازدید کاربران از صفحات وب سایت شما بخش بسیار زیادی از پهنای باند وب سایت مصرف می‌شود. بخش زیادی از میزان پردازش سرور مربوط به بارگزاری این رسانه‌ها است که می تواند باعث کاهش سرعت لود صفحات شما شود. استفاده از هاست دانلود سرعت لود صفحات را بالا می‌برد و برای مدیریت هاست دانلود می‌توانید با اتصال هاست دانلود به سایت از طریق افزونه مجیکال کانکشن منابع خود را مدیریت کنید.

افزونه اتصال هاست دانلود به وردپرس برای سایت فعلی شما امکان انتقال فایل‌ها را به هاست دانلود می‌دهد. به این ترتیب منابع صفحات شما از هاست دانلودی بارگذاری شده و سرعت بارگیری صفحات شما تا 80% افزایش می یابد.

امکانات و ویژگی های افزونه اتصال هاست دانلود به وردپرس؛ مجیکال کانکشن

امکانات افزونه اتصال هاست دانلود به وردپرس

این افزونه وردپرس که برای مدیریت فایل‌های هاست‌ دانلودی به کار می‌رود دارای امکانات زیر است.

  • امکان آپلود فایل در هاست دانلود
  • امکان قفل کردن فایل‌ها برای خریدان
  • امکان مدیریت فایل‌های هاست دانلودی
  • امکان اتصال همزمان چند هاست دانلود همزمان
  • امکان انتقال فایل بین هاست دانلودی و وردپرس
  • امکان برسی وضعیت اتصال چندین هاست دانلودی
  • امکان ایجاد و مدیریت دوره‌ها و ویدیو‌های آموزشی
  • امکان آپلود فایل با حجم مختلف در هاست دانلود

شما در افزونه اتصال هاست دانلود به وردپرس قادر خواهید بود تا فایل‌های مختلف با حجم‌های مختلف را درون هاست دانلودی خود آپلود کنید.
مجیکال کانکشن از یک روش هوشمند برای آپلود استفاده می‌کند، و به این معنی است که فایل‌های حجیم به بخش‌های کوچکتری تقسیم می‌شوند و در نهایت سرعت آپلود فایل چندین برابر افزایش خواهد یافت.

  • امکان قفل کردن فایل ها برای خریدان

ممکن است بخواهید دسترسی به برخی فایل‌های موجود در هاست دانلود را برای برخی کاربران منع کنید یا از سیستم فروش فایل ووکامرس استفاده کنید.
افزونه مجیکال کانکشن می‌توانند به سادگی چند کلیک امکانی را فراهم کند که برخی فایل‌ها فقط برای خریداران آنها در دسترس باشند و کاربران عادی اجازه دسترسی و دانلود آنها را نخواهند داشت.

  • امکان مدیریت فایل های هاست دانلودی

این افزونه کاربردی یک پنل گرافیکی در اختیار مدیران سایت‌های وردپرسی قرار می‌دهد که در این پنل شما قادر خواهید بود تا محتوای درون هاست دانلودی خود را مدیریت کنید.
ایجاد و حذف پوشه، آپلود فایل و حذف فایل از هاست دانلود، تغییر دسترسی فایل‌ها، کپی کردن لینک دانلود فایل‌ها و … برخی از امکاناتی است که پنل در اختیار مدیران قرار خواهد داد.

  • امکان اتصال همزمان چند هاست دانلود همزمان

در صورتی که از چند هاست دانلود برای رسانه‌های وردپرسی خود استفاده میکنید، جای نگرانی نیست. افزونه مجیکال کانکشن به شما این امکان را می‌دهد تا بینهایت کانکشن جدید را ایجاد و مدیریت کنید.

  • امکان انتقال فایل بین هاست دانلودی و وردپرس

مجیکال کانشکن می‌تواند امکانی را فراهم کند تا فایل‌های درون رسانه وردپرسی شما به هاست دانلود انتقال پیدا کنند و بالعکس.
این ویژگی وجود دارد که بخواهید فایلی که درون رسانه وردپرس دارید از هاست دانلود در صفحات شما بارگذاری شود، برای این کار کافی است تا از بخش رسانه‌ها فایل مورد نظر خود را به هاست خود انتقال دهید.
پس از انتقال لینک این رسانه ها در محتواها به صورت کاملا هوشمند تغییر پیدا می کند.

  • امکان بررسی وضعیت اتصال چندین هاست دانلودی

پس از وارد کردن اطلاعات هاست دانلودی خود در تنظیمات افزونه مدیریت هاست‌های دانلودی، مجیکال کانکشن با استفاده از پروتکل FTP به هاست متصل شده و کیفیت اتصال و اطلاعات وارد شده را بررسی کرده و نتیجه را نمایش میدهد.

  • امکان ایجاد و مدیریت دوره‌ها و ویدیو‌های آموزشی

در وبسایت‌هایی که بر اساس فروش فایل و تهییه دوره‌های آموزشی پایه گذاری شده‌اند یکی از مهمترین مسائل، مدیریت فایل‌های منتشر شده است. در مجیکال کانکشن امکان ایجاد و مدیریت دوره‌ها و ویدیو‌های آموزشی ایجاد شده تا پس از انتقال فایل‌ها به هاست دانلود بتوانید به سادگی فایل‌های خود را تحت عنوان دوره ایجاد شده، مشاهده و آنها را مدیریت کنید.

توجه :در صورتی که مشکلی در روند اتصال افزونه به هاست دانلودی شما وجود داشته باشد با نمایش وضعیت اتصال، شما را از وضعیت اتصال آگاه میکند.

توجه داشته باشید که معمولا در هنگام اتصال، آپلود و نمایش فایل ها، فایروال هاست‌های اشتراکی IP هاست دانلودی را بلاک میکنند. برای جلوگیری از بروز مشکل در روند کار افزونه از شرکت ارائه دهنده هاست اشتراکی خود بخواهید تا IP هاست دانلود شما را به فایروال معرفی کند (در صورت نیاز به راهنمایی برای حل این مشکل به پشتیبانی افزونه تیکت ارسال کنید.).

افزونه اتصال هاست دانلود به وردپرس به شما امکان اتصال همزمان چند هاست دانلود را به وردپرس به صورت همزمان می‌دهد بنابراین اگر حجم زیادی نیاز دارید یا فایل های شما روی چندین سرور میزبانی می‌شوند این افزونه ‌می‌تواند برای شما کاربردی باشد و فایل‌های خود را در بخش رسانه‌های وردپرس مدیریت کنید.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *