جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزودنی فیلدهای سفارشی لیت پوینت، LatePoint

دانلود رایگان افزودنی فیلدهای سفارشی لیت پوینت، LatePoint

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

معرفی افزودنی فرم‌های سفارشی لیت پوینت

افزودنی فرم های سفارشی لیت پوینت یکی از پرکاربردترین اددان های افزونه LatePoint است که این امکان را فراهم می کند تا فیلدهای مختلفی را ایجاد کنید و از تا کاربران در هنگام رزرو نوبت پر کنند و اطلاعات مورد نظرتان را از کاربران دریافت کنید.

افزودنی فرم های سفارشی لیت پوینت مورد تقاضای بسیاری از کاربران بود به همین دلیل این افزودنی را برای ایجاد فیلدهای سفارشی کاملا فارسی و راست چین کرده ایم.

افزودنی ساخت فرم های سفارشی برای لیت پوینت

امکانات افزودنی فیلدهای سفارشی لیت‌پوینت

افزونه رزرو و نوبت‌دهی لیت پوینت از نسخه 4.7 به بعد دچار تحولات زیادی شد و معماری افزونه با تغییرات بزرگی همراه بود و در عین سادگی، سیستم رزرواسیون مدنظر شما را به صورت کاملا حرفه ای در اختیارتان قرار می دهد دارا بودن افزودنی‌های محتلف برای افزونه لیت پوینت کار شما را برای افزودن امکانات بیشتر راحت می‌کند. از جمله با اددان فرم‌های سفارشی می‌توانید فیلدهای مورد نیاز را به فرم رزرو خود اضافه کنید و اطلاعات بیشتری از مشتریان و کاربران خود دریافت کنید.

افزودنی فرم های سفارشی لیت پوینت قابلیت جذابی را در خود گنجانده است تا به کمک آن بتوانید فیلدهای ایجاد شده خود را شرطی کنید.

قابلیت دیگری که این اددان در اختیار شما قرار می دهد این است که می توانید فیلدهای سفارشی خود را تفکیک کرده و آن ها را در دو قسمت از فرم رزرو به کاربران خود نمایش دهید.

نکته مهم قبل از خرید:

  •  این افزودنی صرفا با نسخه های 4.7 و بالاتر افزونه لیت پوینت سازگار است.
  • این محصول صرفا بر روی لیت پوینت سایت راست چین فعال می‌شود و اگر افزونه لیت پوینت خود را از سایتی به غیر از راست چین تهیه کرده‌اید، امکان استفاده از این اددان بر روی لیت پوینت خود را نخواهید داشت.

 

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *