جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان ماژول ارسال پیامک و ایمیل سفارشی Perfex CRM

دانلود رایگان ماژول ارسال پیامک و ایمیل سفارشی Perfex CRM

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

ماژول ارسال پیامک و ایمیل اسکریپت perfex crm | ماژول ارسال پیامک زمانبندی شده perfex crm | ماژول ارسال پیامک و ایمیل سفارشی Perfex CRM | ماژول پیامک Perfex crm

یکی از نیازهای اساسی هر کسب و کار و سازمانی، تعامل و ارتباط با مشتریان و مشتریان بالقوه (همان سرنخ ها یا مشتریان بالقوه) از طریق پیامک و پیگیری آنهاست. حقیقت این است که در کشور ما بازاریابی پیامکی و ارتباط با مشتری جایگزین مناسبی برای ایمیل است که در کشورهای دیگر رایج و مرسوم است

به دلیل تقاضای زیاد مشتریان عزیز ماژول ارسال پیامک و ایمیل سفارشی Perfex crm به صورت اختصاصی آماده شده است تا افرادی که اسکریپت Perfex crm فارسی را از سایت راستچین خریداری کرده اند بتوانند از قابلیت های بی نظیر این ماژول بهره مند شوند.

معرفی ماژول ارسال پیامک و ایمیل سفارشی Perfex CRM

ماژول ارسال پیامک و ایمیل اسکریپت Perfex crm برای اسکریپت پرفکس و مبتنی بر نسخه ی توسعه یافته توسط لانیاکیا طراحی شده است. این ماژول به شما کمک می کند تا بتوانید به مخاطبین مشتریان و همچنین مشتریان بالقوه، با امکان انتخاب گروه و مجهز به فیلتر های گوناگون، ایمیل و پیامک ارسال نمایید. شما میتوانید قالب های اختصاصی طراحی نمایید. در اعیاد و مناسبت های گوناگون با استفاده از قالب های متنوعی که تعریف می کنید به هر شخص با نام و مشخصات اختصاصی خودش ایمیل و پیامک ارسال کنید.

یکی از قابلیت های بی نظیر دیگر این ماژول امکان استفاده از پیامک زماندار می باشد چنانکه شما میتوانید پیامک ها را برای روز و ساعت خاصی تنظیم نمایید تا ارسال شوند.

نیازمندی های ماژول ارسال پیامک و ایمیل سفارشی اسکریپت Perfex crm

  • این ماژول به تنهایی قابلیت ارسال پیامک را ندارد و برای اجرا به ماژول پیامک ippanel مختص پرفکس نسخه ی راستچین نیاز دارد.
  •  این یک محصول مستقل نیست و مخصوص اسکریپت مدیریت مشتریان Perfex CRM  است.
  •  این محصول تنها بر روی اسکریپت پرفکس بومی سازی شده در راستچین قابل استفاده است.

تعریف قالب در ماژول ارسال پیامک و ایمیل perfex crm

با خرید ماژول ارسال پیامک و ایمیل تکی و گروهی اسکریپت پرفکس چه چیزی در اختیار خواهید داشت؟

1- ویژگی اول امکان ایجاد قالب متن و استفاده از متغیرها برای پیامک و ایمیل است. مثلا فرض کنید می خواهید از طرف شرکت خودتان به  تمام یا بخش خاصی و یا حتی چند شخص خاص از مخاطبین مشتریان و یا متشریان بالقوه پیام تبریک سال نو با اسم خودشان ارسال نمایید. در این صورت به راحتی میتوانید یک قالب با متغییر اسم و متن تبریک سال نو از طرف شرکت خودتان ارسال نمایید.در این صورت کاربران پیامکی را که دریافت میکنند حاوی اسم خود و یا شرکتشان است.

2- قابلیت دوم ماژول ارسال پیامک و ایمیل سفارشی Perfex CRM ارسال ایمیل است. شما در این بخش نیز می توانید دریافت کنندگان ایمیل را از بین مخاطبین مشتریان و مشتریان بالقوه انتخاب کنید. فرض کنید مخاطبین مشتریان را انتخاب کرده اید. در این صورت لیستی از تمام مخاطبین مشتریان با مشخصات و ایمیل آن ها به شما نمایش داده می شود. حال شما میتوانید با فیلتر هایی که در اختیار شما قرار داده شده است آن ها را فیلتر نمایید و در نهایت از بین کسانی که هنوز به شما نمایش داده میشوند آن هایی را که مایلید تا ایمیل برای آن ها ارسال شود را انتخاب نمایید. همراه ارسال ایمیل امکان ارسال فایل نیز وجود دارد.

3- بخش بعدی امکان ارسال اس ام اس به صورت زماندار می باشد. درست مانند بخش ایمیل که در بالا به آن اشاره شد شما میتوانید از بین مخاطبین مشتریان و مشتریان بالقوه یک گزینه را انتخاب نمایید. فرض کنید مخاطبین مشتریان را انتخاب کرده اید. پس از آن در یک جدول به صورت کامل همه ی مشتریان بالقوه برای شما نمایش داده خواهند شد. حال شما میتوانید با فیلتر هایی که در اختیار شما قرار داده شده است آن ها را فیلتر نمایید و در نهایت از بین کسانی که هنوز به شما نمایش داده می شوند آن هایی را که مایلید تا پیامک برای آن ها ارسال شود را انتخاب نمایید.

در بخش ثبت ارسال پیامک این امکان به شما داده شده تا با زدن تیک ارسال زماندار یا نزدن آن بین ارسال آنی پیامک و یا ارسال آن در روز و ساعتی که شما مد نظر دارید انتخاب کنید.

ارسال پیامک زمانبندی شده در اسکریپت perfex crm

 

 

4- ویژگی بعدی مربوط به لیست پیامک های ارسال شده و یا در صف ارسال قرار گرفته شده می باشد. در این قسمت این امکان به شما داده شده است تا مشخصات پیام ها را ببنید و در صورت نیاز پیام هایی را که در صف ارسال قرار دارند کنسل نمایید.

5- قابلیت دیگری که ماژول ارسال پیامک و ایمیل اسکریپت Perfex crm به شما می دهد این است که با استفاده از این ماژول حتی اگر قصد ارسال پیامک یا ایمیل را هم نداشته باشید می توانید دفترچه تلفن کاملی از مشتریان و مشتریان بالقوه داشته باشید و دیگر نیازی نیست برای دیدن شماره تلفن مشتریان یا مخاطبان آنها بین صفحات جابجا شوید.

ویژگی های ماژول ارسال پیامک و ایمیل سفارشی در یک نگاه

  • امکان ارسال پیامک اختصاصی به صورت تکی و گروهی
  • امکان ارسال ایمیل اختصاصی به صورت تکی و گروهی
  • امکان ارسال پیامک به صورت زماندار (نیاز به تنظیم کران جاب در اسکریپت دارد)
  • دفترچه ی تلفن
  • دفترچه ی ایمیل
  • مشاهده و کنترل پیامک های ارسال شده و در حال ارسال
  • مجهز به فیلتر های قوی و متنوع جهت مدیریت لیست ارسال پیام
  • امکان ارسال پیامک و ایمیل به مشتریان بالقوه و مخاطبین مشتریان
مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *