جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان قالب Hub، قالب هاب با نصب رایگان

دانلود رایگان قالب Hub، قالب هاب با نصب رایگان

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

قالب Hub | قالب چند منظوره Hub | قالب هاب

معرفی قالب چند منظوره هاب

قالب هاب یک قالب چند منظوره وردپرس درجه یک با عملکرد فوق العاده بالا به همراه ویرایشگر زنده، دارای ویژگی های منحصر به فردی است که برنده چندین جایزه در زمینه طراحی قالب شده است. قالب HUB دارای بیش از 700 المان و 100 صفحه داخلی است. قالب وردپرس چند منظوره هاب دارای دموهای متنوع، زیبا و جدید مانند لندینگ، شرکتی، موبایل، سایت موسیقی، نمونه کار، معرفی اپلیکیشن، استارتاپ و… است. قالب هاب با افزونه قدرتمند ویژوال کامپوزر و المنتور صفحات خود را می سازد.

امکانات
بیش 700 المان جذاب
طراح قالب فوق حرفه ای
سازگار
wpml، مگامنو، المنتور و ویژوال کامپوزر
تعداد دمو + 60 دمو جذاب+100 صفحه آماده

Hub – Responsive Multi-Purpose WordPress Theme

امکانات و ویژگی های قالب هاب، قالب hub بهترین قالب چند منظوره

امکانات قالب Hub

قالب هاب دارای امکانات متنوعی است که می توانید انواع وب سایت را با آن طراحی کنید در ادامه با امکانات و ویژگی های قالب وردپرس چند منظوره Hub آشنا می شویم:

ویرایشگر زنده

با استفاده از هاب میتوانید رویای خود را به واقعیت تبدیل کنید. قابلیت ویرایشگر زنده این امکان را به شما میدهد تا طراحی های خود را بصورت زنده و در لحظه مشاهده کنید تا بتوانید بهترین تصمیم گیری را برای ادامه روند طراحی اتخاذ کنید.

 بدون نیاز به مهارت کدنویسی

با استفاده از المان های آماده قالب هاب، شما نیازی به حتی یک خط کدنویسی ندارید، فقط کافی است المان مورد نظر را انتخاب کنید تا بصورت خودکار برای شما در برگه درج شود، سپس مطابق با نیاز خود آن را ویرایش کنید.

سازگار با ووکامرس

ووکامرس قالب hub تمام ابزارهای لازم برای شروع فروش آنلاین را فراهم می کند. به مشتریان خود اجازه دهید ووکامرس را در بهترین حالت خود تجربه کنند، شما میتوانید با استفاده از صفحه ساز هاب فروشگاهی مطابق میل خود ایجاد کنید و تمامی صفحات آن را با استفاده از صفحه ساز بصورت اختصاصی طراحی کنید.

نصب قالب هاب با یک کلیک

نسخه نمایشی و نوع داده مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی درون ریزی کلیک کنید. این تنها کار لازم است!

سیستم درون ریزی هاب راست چین به گونه ای طراحی و ویرایش شده تا شما بتوانید از دمو های فارسی یا دمو های انگلیسی تنها با یک کلیک استفاده کنید.

مجموعه عظیم کتابخانه المان ها

مجموعه کتابخانه ساخته شده توسط طراحان جهانی! یک بخش از پیش ساخته شده را با یک کلیک وارد کنید یا بلوک سفارشی خود را ذخیره کنید تا در صفحات دیگر دوباره استفاده کنید. برای شروع مرحله طراحی خود، بلوک های مقطعی مختلفی بسازید و ترکیبات بی نظیری را با سهولت ایجاد کنید.

سبک و سریع

قالب Hub بسیار سبک است. یک ساختار یکپارچه با استفاده از فناوری های نسل بعدی حداکثر عملکرد را با حداقل منابع ارائه می دهند.

ریسپانسیو

هاب به طور خودکار اندازه صفحه را تشخیص می دهد و متناسب با آن محتوا را تنظیم می کند تا سایت هایی کاملاً ریسپانسیو و بهینه سازی شده ارائه دهد.

 ویژگی های ظاهری قالب هاب

قالب هاب با داشتن صفحات و قسمت های مختلف کار شما برای طرزاحی سایت را آسان کرده و می توانید با امکاناتی مانند هدرساز، مکا منو، استفاده از طراحی دارک یا روشن و سایر امکاانتی که در ادامه معرفی می کنیم یک سایت متفاوت داشته باشید:

کاروسل پیشرفته: از هر چیزی یک کاروسل بسازید، فقط کاروسل را ایجاد و عنصر مورد نیاز را داخل آن را اضافه کنید.

هدر ساز : یک هدر از قبل ساخته شده انتخاب کنید یا یک طرح هدر متناسب با نیازهای خودتان را ایجاد کنید.

مگا منو : هر نوع سبک مگامنو را با سازنده اختصاصی ما ایجاد کنید. بدون محدودیت طرح، هر عنصر را وارد کنید و مگا منوی منحصر به فرد خود را ایجاد کنید.

نمایش سریع محصول: با قابلیت نمایش سریع محصول در قالب hub محصولات خود را سریع و آسان بفروشید.

چیدمان های تیره/روشن:  در طراحی قالب هاب، طرفداران زمینه دارک را هم در نظر گرفته شده است. وب سایت خود را با یک کلیک به طرح دارک تبدیل کنید. شما نیازی به تغییر رنگ فونت خود ندارید زیرا همه کارها خودکار است.

پارالکس خیره کننده : بازدیدکنندگان خود را با انیمیشن های پارالکس بی نظیری که قبلاً هرگز ندیده اند، جذب کنید.

نوارهای کناری / ابزارک ها: ستون های فرعی نامحدود ایجاد کنید، از مجموعه نمونه کارها، ابزارک هایی را به ستون های کناری خود اضافه کنید.

ماکت دستگاه: تصاویر خود را در داخل ماکت های دستگاه ها (موکاپ ها) نمایش دهید.

نمایش اسلاید: نیازی به اسلایدر خارجی نیست، نمایش اسلایدی ساخته شده در قالب hub ساده و سریع را به شما می افزاید تا انواع مختلف نمایش اسلایدها را به وب سایت خود اضافه کنید.

نمونه کارها :  آیا می خواهید نمونه کارهای خود را به مشتریان معرفی کنید؟ قالب هاب با امکان ایجاد و طراحی نمونه کار ها بصورت دستی با استفاده از صفحه ساز ها میتواند بهترین گزینه برای ایم کار باشد شما میتوانید محتوای اکسترا (اضافی) ایمیل، کارفرمای پروژه، شبکه های اجتماعی و غیره را به بینندگان نمایش دهید.

پنجره مودال : با عنصر پنجره Hub modal پنجره های معینی با چند کلیک ایجاد کنید.

تقسیم کننده ها : از وب سایت های کسل کننده متنفرید؟ وب سایت خود را با تقسیم کننده های متنوع جذاب کنید. شکل مورد علاقه خود را در قالب Hub انتخاب کنید و آن را با یک کلیک اضافه کنید.

فونت آیکون ها / SVG : نمادها و اشکال شما سریع بارگیری می شوند تا در هر صفحه زیبایی شما چند برابر شود.

این ها فقط قسمتی از امکانات قالب Hub هستند در ادامه با سایر امکانات این قالب چند منظوره حرفه ای آشنا شوید:

امکانات حرفه ای قالب hub

یکپارچه سازی با شبکه های اجتماعی: هاب به شما امکان می دهد تا در عرض چند دقیقه پلتفرم مورد علاقه خود را در رسانه های اجتماعی ادغام کنید و با بازدیدکنندگان خود به اشتراک بگذارید تعامل خود را حفظ کنید.

خبرنامه: با یکپارچه سازی Mailchimp خبرنامه ایجاد کنید، از قدرت بازاریابی ایمیل استفاده کنید و مشترکان خود را افزایش دهید.

GDPR : ما می دانیم که این موضوع  چقدر برای شما مهم است، قالب هاب صددرصد با GDPR سازگار است.

WPML / چند زبانه: وب سایت خود را به راحتی ترجمه کنید. قالب چند منظوره هاب به طور کامل از پلاگین های ترجمه، از جمله  qTranslate ،Loco Polylang و  افزونه WPML پشتیبانی می کند.

کد نویسی بهینه: پوسته هاب بدون کد اضافی و بدون بارگذاری اضافی برنامه نویسی شده است.

پشتیبانی از GIF: آیا می خواهید وب سایت خود را پویا کنید؟ هاب با استفاده از پشتیبانی GIF در قالب hub این کار را برای شما انجام می شود.

آژاکس: بارگذاری آسان و سریع برای بهترین UX ممکن.

سئو فرندلی : قالب  هاب از جدیدترین فناوری ها برای رشد و بهبود سئو در نتایج موتور جستجو استفاده می کند.

بارگزاری تنبل: فایل های سبک و بارگذاری  تنبل قالب hub بر اساس تقاضا برای ارائه حداکثر کارایی طراحی شده اند.

طرح بندی نامحدود : بدون محدودیت در چیدمان، فقط با چند کلیک آنچه را که می خواهید در اختیار خود داشته باشید ایجاد کنید.

بروزرسانی های خودکار:  قالب وردپرس چند منظوره هاب با بروز رسان خودکار راست چین کاملا سازگار است، در این حالت شما اطمینان دارید که همیشه بروز ترین نسخه قالب در اختیار شماست.

مدیریت رنگ : قالب وردپرس Hub با بهترین ماژول مدیریت رنگ ارائه می شود، شما می توانید رنگ های مورد علاقه خود را برای استفاده مجدد ذخیره کنید یا به راحتی با رنگ های قبلی با ویرایشگر زنده مقایسه کنید.

تصاویر تطبیقی: تصاویر بدون نیاز به افزونه اضافی بطور خودکار با هر صفحه ای سازگار می شوند.

کد پیشرفته: کدهای رهگیری یا اسکریپتهای خود را بدون تغییر کد اضافه کنید.

از 27 می 2003 که برای اولین بار وردپرس منتشر شده تا به امروز، قالب های وردپرس بهترین و سریعترین راهکارهای طراحی وب سایت آماده هستند. قالب Hub یک قالب چند منظوره با امکانات کامل برای راه اندازی یک سایت حرفه ای خواهید داشت. با خرید و دانلود قالب چند منظوره هاب از راست چین از پشتیبانی واقعی کمتر از 24 ساعت و 6 ماه ضمانت بازگشت وجه (نقدی) بهره مند خواهید شد.

 

برای اطلاع از جزئیات بروزرسانی ها و تاریخ انتشار بروزرسانی های بعدی اینجا کلیک کنید

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *