جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان قالب Html فروشگاهی مَسای شاپ

دانلود رایگان قالب Html فروشگاهی مَسای شاپ

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

قالب Html فروشگاهی | قالب Html | قالب اچ تی ام ال مَسای شاپ | قالب Html مَسای شاپ | قالب مَسای شاپ

معرفی قالب html مَسای شاپ

با استفاده از قالب مَسای شاپ، به راحتی می‌توانید یک فروشگاه اینترنتی با طراحی کاربرپسند و شیک متناسب با سلیقه ایرانی راه‌اندازی کنید، در این قالب فروشگاهی HTML تمام نیاز‌های یک فروشگاه اینترنتی در نظر گرفته شده است،مَسای شاپ قالبی کاملا رسپانسیو با رابط کاربری حرفه ای و در عین حال ظاهر بسیار زیبایی دارد به نحوی یک کاربر بتواند به راحتی از آن استفاده کند.

ویژگی‌های قالب مَسای شاپ

صفحه اصلی وبسایت شامل یک اسلایدر بسیار زیبا و منحصر به فرد است که همراه با آیکن‌های بخش‌های ویژه طراحی شده است. در این صفحه، محصولات تصادفی و محصولات فروش ویژه و تخفیف‌دار به نمایش گذاشته شده‌اند. علاوه بر این، صفحهٔ جستجو کاملی با دسته‌بندی‌های مرتبط ارائه شده است که امکان جستجوی محصولات بر اساس رنگ، قیمت، جزئیات، برند و سایر موارد را فراهم می‌کند.

این صفحه همچنین با یک نمایش پیش‌نمایش منحصر به فرد از محصولات لیست شده همراه است. جزئیات محصول با تصاویر بازشونده زیبا و کاربرپسند نمایش داده می‌شود،و البته امکان نمایش تصاویر بندانگشتی در حالت تمام‌صفحه نیز وجود دارد.

ناحیه کاربری زیبا و متفاوت از ویژگی‌های خاص قالب اچ تی ام ال مَسای شاپ است که دارای بخش‌های: تحویل داده شده (لیستی از محصولات به همراه تاریخ، کد سفارش، امتیاز کلاب، تصویر و…) سفارش جاری (با امکان مشاهده سفارشات در جریان به همراه دکمه لغو سفارش)، مرجوع محصول (با امکان گرفتن کد سبد سفارش و مودال باز شونده انتخاب محصول مرجوعی)، لیست‌های من (لیست محصولات مورد علاقه با آیکن‌ها و حالت‌های متفاوت ارسال و موجودی انبار)، آدرس ها (لیست آدرس‌های وارد شده به همراه کادر بازشونده برای انتخاب آدرس جدید از روی نقشه)، پروفایل (اطلاعات حساب کاربری حقیقی و حقوقی و امکان لینک به ویرایش اطلاعات) و چندین بخش دیگر که می‌توانید از قسمت دمو محصولا مشاهده کنید.

قالب Html فروشگاهی مَسای شاپ

برای نصب این قالب HTML بعد از دانلود کافیست در هاست خود قسمت file manager در پوشه public_html فایل محصول زیپ را آپلود و اکسترکت نمایید. سایت شما مثل دمو بالا خواهد آمد. اگر مشکلی در نصب و راه اندازی داشتید از طریق تیکت با ما در ارتباط باشید تا شما را در این باره راهنمایی کنیم.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *