جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان قالب HTML شرکتی Ygency

دانلود رایگان قالب HTML شرکتی Ygency

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

 قالب آژانس طراحی Ygency | قالب شرکتی طراحی سایت | قالب رزومه تخصصی Ygency

معرفی قالب Ygency

شما به عنوان یک طراح سایت، آزانس توسعه اپلیکیشن و یا بهینه ساز سئو سایت چه به صورت یک شخص حقیقی مثل شرکت یا آزانس و یا به صورت شخصی دارای خدمات و سرویس‌های متنوعی هستید که باید در اختیار مشتریان تان قرار گیرد. قالب Ygency یک قالب تمام عیار برای تمامی کسانی است که در زمینه طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، تولید محتوا، طراحی گرافیک و حوزه‌های مرتبط فعالیت دارند.

این قالب HTML با بیش از 26 برگه تمامی نیازهای سایت شما را از قبیل 8 صفحه خانه بصورت چندصفحه ای و تک صفحه ای، برگه‌های مقالات، برگه سرویس‌ها و دو برگه جزئیات سرویس، 2 نمونه برگه پروژه و یک برگه جزئیات پروژه و برگه‌های درباره ما، تماس با ما، خطای 404، تیم ما، تعرفه ما و فروشگاه و برگه جزئیات محصول برطرف میسازد.

مهمتر از اینکه چه توانایی‌هایی دارید یا چه نمونه کارهایی تا امروز داشته اید این است که چگونه آنها را ارائه دهید. ویترین کار شما باید برازنده تخصص، مهارت و پروژه‌هایی باشد که دارید و این ویترین یک سایت با ویژگی‌های مناسب و درخور کار شماست که بتواند هم تخصص شما را به مخاطب معرفی کند و هم در زمینه کاری تان باشد.

ما در کنار سایر محصولات خاص با نگاهی دقیق و وسواس به انتخاب قالب‌ها پرداخته ایم و با حساسیت زیاد آنها را با استانداردهای راستچین سازی و فارسی سازی همگام کرده ایم. این قالب HTML شرکتی تمام واکنشگرا بوده و در تم دارک یا المان‌های گرافیکی متنوع طراحی شده است و به خوبی مستندسازی شده است. باهم بخشی از قالب Ygency را به نظاره می‌نشینیم.

Ygency – Web Design Agency HTML Template

صفحه اصلی و دمو قالب Ygency

نمونه کارهای قالب HTML شرکتی Ygency

تماس با ما قالب Ygency

https://files.rtl-theme.com/contents/post-258450/574540786b37ac5fdbc80646d2f620181ab557c14648ca.png

از شما دعوت می کنیم تا در نظرسنجی قالب آیجنسی مشارکت داشته باشید و اگر سوالی در مورد قالب دارید در بخش پرسش و پاسخ مطرح فرمایید. همچنین اگر قالبی خاص مدنظر شماست با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت راست چین و در اختیار شما قرار گیرد.

امتیاز به قالب آیجنسی

قالب Ygency یک قالب شرکتی است که برای طراحی انواع شرکت و آژانس به شما کمک می کند تا نمونه کارها، مهارت‌ها و تخصص خود را برای کاربران به نمایش در آورید. 

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *