جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان قالب HTML رزومه شخصی Bio، بیو

دانلود رایگان قالب HTML رزومه شخصی Bio، بیو

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

قالب رزومه شخصی حرفه ای بیو | قالب تخصصی رزومه شخصی Bio | قالب معرفی کسب و کار تخصصی بیو

معرفی قالب بیو

امروزه معرفی خود در فضای اینترنتی کار راحتی نیست. وقتی صاحب تخصصی هستید و میخواهید خود را بصورت حرفه ای معرفی کنید این کار دشوار تر هم میشود. در میان جمع رقبای حاضر در فضای اینترنتی این کار به مراتب دشوارتر خواهد شد و نیاز به ابزارهای پیشرفته تر میتواند این فاصله را از میان بردارد. قالب Bio یک قالب رزومه شخصی حرفه ای و تمام عیار است که برای طراحان وب سایت ها کاربردی بوده شود و امکان شخصی سازی بر اساس تخصص افراد ایجاد میکند.

دیگر نگران داشتن یک قالب تخصصی حرفه ای برای رزومه شخصی و معرفی خود نباشید. با قالب بیو میتوانید به بهترین شکل ممکن در یک صفحه خاص، خود را به مشتریان تان معرفی و تخصص ها، سرویس ها، نمونه کارها و حتی فرم رزرو نوبت را در سایت خود در اختیار کاربران قرار دهید.

اگر طراح، برنامه نویس، گرافیست، وکیل، پزشک، پرستار، طراح مد لباس و عکاس هستید یا مشتریانی در این زمینه دارید که نیازمند سایت شخصی هستند، این قالب HTML همان قالبی است که به آن نیاز دارید. قالب Bio دارای دو تم تاریک و روشن است و بر اساس سلیقه‌تان می توانید هر کدام را که مناسب میدانید استفاده کنید.

قالب بیو دارای بخش های معرفی من، نمونه کارها، تخصص ها و سرویس ها، ساعت کاری، مقالات، فرم تماس و بسیاری امکانات دیگر است.

قبل از مشاهده صفحات این قالب شخصی HTML از شما دعوت می کنیم تا در نظرسنجی قالب مشارکت داشته باشید و اگر سوالی در مورد قالب دارید در بخش پرسش و پاسخ مطرح فرمایید. همچنین اگر قالبی خاص مدنظر شماست با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت راستچین و در اختیار شما قرار گیرد.

Bio – Personal CV Resume Landing Page HTML Template

امتیازدهی به قالب Bio

 

ضفحه روزمه قالب HTML شخصی Bio

صفحات قالب Bio

صفحه رزومه در قالب Bio

اطلاعات شخصی در قالب شخصی Bio

صفحات متنوع قالب HTML شخصی Bio

 

 

قالب رزومه و شخصی Bio

قالب Bio راست چین مناسب برای عکاسان، هنرمندان، وکیلان، مشاوران و غیره است تا روزمه خود را به صورت آنلاین به افراد نمایش دهند و خود را معرفی کنند. 

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *