جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان قالب HTML آموزشی Eduport، ادوپورت

دانلود رایگان قالب HTML آموزشی Eduport، ادوپورت

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

قالب سایت آموزشی HTML | قالب آموزشی HTML | قالب آموزشی Eduport

معرفی قالب Eduport

قالب ادوپـورت یک قالب html آموزشی تمیز و جذاب مناسب سایت های آموزشی، تولید محتوای آموزشی و تدریس آنلاین می باشد. از ویژگی های این قالب می توان به بیش از 80 صفحه جذاب، 11 نسخه صفحه اصلی با طرح و رنگبندی متفاوت و شکیل اشاره کرد. همچنین قالب Eduport دارای صفحه های متنوع با انیمیشن و افکت های زیبا است.

امکانات قالب ادوپورت

در اینجا به بررسی برخی از امکانات این قالب HTML می پردازیم:

  • رنگبندی:

 در قالب Eduport برای رنگبندی بخش ها و المان های مختلف از روانشناسی رنگ استفاده شده است و بدین صورت جذابیت زیادی به خود گرفته است. همچنین با رنگبندی منحصر به فرد و نسخه تیره و روشنی که دارد مخاطبان زیادی را جذب خواهد کرد.

  • تکنولوژی: 

در قالب EduPort از تکنولوژی بوت استرپ 5 در کنار HTML ،CSS ،Javascript استفاده شده است. همچنین این قالب به صورت کاملا واکنش گرا (ریسپانسیو) طراحی شده است و در تمامی اندازه های موبایل، تبلت، لپ تاپ و… به راحتی قابل نمایش و استفاده است.

  • سرعت: 

بدلیل دقت زیادی که در طراحی این قالب صورت گرفته است، از سرعت بالایی برخوردار است که این امر یکی از مهمترین گزینه های سئو و بهینه سازی وب سایت است. سرعت بالای سایت یکی از فاکتور های مهم در بالا آمدن در نتایج گوگل است و نزد موتور های جستجو محبوبیت بالایی پیدا می کند.

  • طراحی:

 توسعه دهندگان عزیز می توانند به راحتی قالب سایت آموزشی Eduport را مورد استفاده قرار دهند و صفحه های این قالب را توسط زبان های طراحی سایت داینامیک کنند. همچنین می توانند از بخش ها و المان های مختلف قالب در هر صفحه ای که مد نظرشان است، فقط با کپی کردن از آن ها استفاده نمایند. انجام تغییر در بخش ها، رنگ ها و… در قالب به راحتی امکان پذیر است. نکته مهم برای این قالب این است که برای استفاده داکیومنت و مستند موجود است و توسعه دهنده می تواند برای طراحی بخش های مختلف از آن بهره گیرد.

  • فونت: 

در این قالب آموزشی HTML دو نوع فونت Vazir و IranSans به صورت پیش فرض استفاده شده است. اما علاوه بر این دو فونت، 4 فونت دیگر نیز در پوشه فونت ها قرار داده شده که توسعه دهندگان  بتوانند به راحتی فونت مورد نظر خود را استفاده کنند.

Eduport – LMS, Education and Course Theme

صفحه اصلی قالب EduPort

 

صفحات و دموهای قالب ادوپورت

ضفحات مختلف قالب آموزشی Eduport

فرصت های شغلی در قالب HTML آموزشی Eduport

ویژگیهای قالب Eduport

 

 

ثبت نام در قالب HTML آمزوشی Eduport

صفحه مشاوره در قالب Eduport

 

نحوه پرداخت شهریه رد قالب ادوپورت

ثبت نام در قالب Eduport

 

 

دسته آموزش در قالب Eduport

 

دوره های یادگیری در قالب HTML آموزشی ادوپورت

پنل کاربری در قالب آموزشی Eduport

 

 

داشبورد قالب Eduport

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *