جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان قالب HTML آموزشی اسکیل آپ، Skillup

دانلود رایگان قالب HTML آموزشی اسکیل آپ، Skillup

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

قالب سایت آموزشی html | قالب آموزشی html | قالب آموزشی اسکیل آپ

معرفی قالب Skillup

قالب skillup  یک قالب HTML آموزشی منحصر به فرد می باشد که برای وب سایت های آموزشی و تولید محتوا بسیار مناسب است . به واسطه این قالب می‌توانید به راحتی فیلم ، متن و مطالب آموزشی خود را به صورت رایگان یا فروشی ارائه دهید .

ویژگی های قالب اسکیل آپ

این قالب از تکنولوژی های html  ، css ، javascript و bootstrap بهره می برد و تمامی نیازمندی های یک وب سایت آموزشی را برطرف می کند . اجزاء و صفحه های مختلف این قالب به صورت جداگانه قابل استفاده است و می توانید چیدمان صفحه های خود را به صورت دلخواه تنظیم کنید .

این قالب به صورت کاملا واکنش گرا (responsive) طراحی شده است و در تمام پلتفرم ها همچون موبایل ، تبلت ، کامپیوتر و … به راحتی قابل مشاهده و استفاده است .

 

معرفی قالب Skillupقالب سایت آموزشی htmlقالب HTML آموزشی اسکیل آپدموهای قالب HTML آموزشی قالب Skillupامکانات قالب آموزشی اسکیل آپامکانات قالب HTML آموزشی اسکیل آپداشبورد مدیریتی اسکیل آپقالب HTML اسکیل آپلیست مدرسین در قالب Skillupدمو و صفحه های قالب Skillup

قالب آموزشی اسکیل آپ دارای 7 دمو صفحه اصلی و بیش 65 صفحه متفاوت و جذاب است و توسعه دهنده به راحتی می تواند جهت داینامیک سازی سایت از آن ها استفاده کند.

روانشناسی رنگ، سئو و بهینه سازی

در این قالب از روانشناسی رنگ استفاده شده است که در نهایت باعث افزایش رضایت و بالارفتن تعداد کاربران و مخاطبان سایت می شود .

با توجه به رقابتی که میان وب سایت های مختلف برای بالا آمدن در نتایج گوگل وجود دارد ، این قالب نیز جهت سهولت در سئو و بهینه سازی به توسعه دهنده کمک بسیاری خواهد کرد چرا که بخش های مختلف صفحات مطابق با استاندارد های بهینه سازی طراحی و پیاده سازی شده اند

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *