جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان قالب وودمارت پلاس بهینه ترین نسخه + اپلیکیشن اندروید

دانلود رایگان قالب وودمارت پلاس بهینه ترین نسخه + اپلیکیشن اندروید

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

قالب فروشگاهی وودمارت پلاس | قالب و اپلیکیشن فروشگاهی وودمارت | قالب woodmart سبک | خرید قالب وودمارت اورجینال

قالب وودمارت +  اپلیکیشن فروشگاهی اندروید + 5 ساعت فیلم آموزشی

معرفی قالب وودمارت (woodmart template)

مفتخریم پرفروش و محبوب ترین قالب فروشگاهی ایران را به شما معرفی نماییم. قالب وودمارت همراه اپلیکیشن اندروید بی شک یکی از بهترین قالب وردپرس فروشگاهی می باشد. WoodMart یک قالب وردپرس برای ایجاد فروشگاه های آنلاین با سرعت بالا و رابط کاربری فوق العاده است. قالب فروشگاهی وودمارت که همراه اپلیکیشن اندروید کاملا نیتیو خدمت کاربران عزیزمان ارائه می گردد، توانست در یکسال رکورد فروش تمامی قالب های فروشگاهی را شکسته و با بیش از 4000 فروش موفق به محبوب‌ترین محصول فروشگاهی مبدل گردد و خوشحالیم توانستیم سطح کیفیتی بسیار بی رقیبی را ایجاد نماییم تا مشتریان عزیزمان بتوانند وبسایت هایی با رتبه های بسیار بالا در موتور های جستجو پیاده سازی نمایند که در ادامه به صورت کامل معرفی خواهیم نمود با معرفی وودمارت پلاس همراه اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای همراه باشید.

لازم به توضیح است که با دانلود قالب woodmart راست چین دموهای ایرانی بهینه شده و با بسته نصبی کاملا مجزا از دموهای اورجینال ارائه شده‌اند. دیتابیس و فایل های CSS بهینه و بدون کدهای اضافی یکی از ترفندهای تکنیکالی است که باعث می شود حجم سایت شما کمتر شده و با سرعت بیشتری لود شود. کافیست دموهای ارائه شده را در مرورگر باز کنید و سرعت بالای آنها را مشاهده کنید. علاوه بر این دموهای اورجینال Woodmart بدون دستکاری در بسته های نصبی جداگانه ارائه شده تا کاربران بتوانند بر اساس نیاز دموی خود را انتخاب کنند.

نمونه وب سایت های حرفه ای طراحی شده با قالب وودمارت:

sharafonline.ir
tarisgold.com
mosbatesabz.com
mobotel.ir
knddecor.com
verifyir.com

پیشنهاد می کنم برای بهتر کار کردن با این قالب، آموزش ویدئویی وودمارت را ببینید.

برای دانلود نمونه اپلیکیشن ثبت شده توسط وودمارت در بازار کلیک نمایید 

برای مشاهده دموی اپلیکیشن ، بارکد زیر را در تلفن خود اسکن نمایید

WoodMart – Responsive WooCommerce WordPress Theme

 قالب و اپلیکیشن فروشگاهی وودمارت پلاس

خلاصه ویژگی های وودمارت پلاس را در زیر ببنید

⭐ اپلیکیشن اندروید اختصاصی راست چین
⭐ فیلم آموزشی بیش از 5 ساعت
⭐ تعداد دمو بیش از 60 دمو حرفه‌ای
⭐ فونت های ایرانی بیش از 12 فونت لایسنس‌دار اورجینال
⭐ تعداد فروش بیش از 10000 فروش
⭐ طراح قالب فوق حرفه ای- توسعه وردپرس

نسخه فعلی: 7.0.4 | تاریخ انتشار: آپدیت اصلی و اختصاصی آذر ماه 1401

WoodMart is a premium theme optimized for creating WooCommerce online stores that provides a super-fast interface for the ultimate user experience

توجه : قالب وودمارت دارای بیش از 5 ساعت فیلم آموزشی کامل از ابتدا تا انتهای طراحی سایت میباشد و شیوه نصب قالب نیز بصورت کامل وجود دارد
شما میتوانید از طریق این لینک شیوه نصب قالب را مشاهده نمایید

یکی از ویژگی های جذاب خرید وودمارت راست چین دموی اختصاصی آن است که شباهت بسیار زیادی با فروشگاه Digikala دارد. وودمارت پرفروش ترین محصول در دسته قالب دیجی کالا است که بسیار حرفه ای طراحی شده است علاوه بر این اگر به دنبال قالب مشابه سایت خانومی هستید دمو فروشگاه لوازم آرایشی وودمارت مناسب شماست و می توانید یک سایت حرفه ای را داشته باشید.

بیش از 30 فونت لایسنس دار و رایگان فارسی به ارزش بیش از 2 میلیون تومان


بیش از 30 فونت حرفه ای فارسی بصورت لایسنس دار و بصورت فارسی در پنل تنظیمات شما موجود میباشد که میتوانید به سادگی هریک را مد نظر تان بود انتخاب نمایید ، همچنین قالب وودمارت به سادگی امکان افزودن فونت ها را به شما خواهد داد که در فیلم آموزشی بصورت کامل در این رابطه توضیح داده شده است

لایسنس ویژه قالب های فروشی ( فونت ایران یکان)صادر شده برای : قالب وودمارت  لایسنس ویژه قالب های فروشی ( فونت ایران سانس)صادر شده برای : قالب وودمارت 
لایسنس ویژه قالب های فروشی ( فونت پینار)صادر شده برای : قالب وودمارت  لایسنس ویژه قالب های فروشی ( فونت دانا)صادر شده برای : قالب وودمارت پلاس
لایسنس قالب های فروشی (ایران سانس دست نویس)صادر شده برای : قالب وودمارت  لایسنس ویژه قالب های فروشی ( فونت آوینی )صادر شده برای : قالب وودمارت 

برخی از فونت های فارسی دیگر :

فونت شبنم,فونت رویا,فونت رضوان,فونت ایران سنس (شماره های انگلیسی),فونت ایران سنس دست نویس (شماره های انگلیسی),فونت فرهنگ,فونت خودکار,فونت دستنویس,فونت اژدر,فونت ایران یکان (شماره های انگلیسی),فونت ایران,فونت تیتر,فونت ایران خوارزمی,فونت بی یکان,فونت بی زر ,فونت پلاک,فونت جوان,فونت سینا,فونت زیبا در کنار خرید قالب وودمارت در اختیار کاربران قرار می گیرد.

قالب فروشگاهی  + اپلیکیشن فروشگاهی فوق حرفه ای وودمارت 

قالب وودمارت پلاس همراه اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای ارائه میگردد و این اپلیکیشن بصورت کاملا اختصاصی توسط تیم توسعه وردپرس با بهترین امکانات فروشگاهی که مورد نیاز تمامی فروشگاه ها باشد در اختیار شما قرار گرفته است.

در اپلیکیشن وودمارت سعی بر این شد مهمترین امکانات فروشگاهی را بصورت حرفه ای پیاده سازی نماییم و تحت عنوان یک اپلیکیشن فوق حرفه ای ارائه نماییم. قابل ذکر است که کاربران ما تا کنون بارها و بارها از اپلیکیشن های مختلف استفاده نموده اند و با توجه به گفته های خودشان این اپلیکیشن را بدون رقیب احساس کردند ( خب بریم سراغ قسمت هایی از معرفی اپلیکیشن فروشگاهی وودمارت … )

 اپلیکیشن فروشگاهی وردپرس وودمارت پلاس

سازگاری کامل با ووکامرس یکی از مهمترین فاکتور های پیاده سازی میباشد و البته که میزان سازگاری وودمارت با ووکامرس متفاوت از اپلیکیشن های دیگر است ، شما در وودمارت قابلیت های بسیار حرفه ای ووکامرس و مهم را نیز تجربه میکنید به عنوان مثال یکی از سازگاری های مهم ووکامرس، پشتیبانی از محصولات متغیر میباشد، لذا سازگاری با ووکامرس داریم تا سازگاری با ووکامرس 😉.

سیستم فروش بر اساس محصول متغیر وودمارت

سازگاری با افزونه چندفروشندگی دکان نیز یکی از موارد بسیار مهم در پیاده سازی وبسایت چندفروشندگی شماست که بصورت کامل در اپلیکیشن فروشگاهی وودمارت خدمتتان ارائه گردیده است. همچنین در کنار امکانات توجه به ظاهر اپلیکیشن نیز بسیار مهم و ضروری میباشد ظاهر زیبای اپلیکیشن نیز یکی از فاکتور های مهم میاشد که المان ها و اسلایدر های کاملا اختصاصی برای این مورد پیاده سازی شده است تا بتوانید یک ظاهر بسیار جذاب را برای اپلیکیشن تان بسازید. مواردی مانند پیشنهاد انگیز، اسلایدر های مختلف و پیاده سازی  مدیریت سیستم رنگبندی حرفه ای نیز بصورت کامل در وودمارت رعایت شده است.

سازگاری دکان با قالب فروشگاهی وودمارت پلاس

تنظیمات رنگبندی در قالب وودمارت

درایفت اپلیکیشن کاملا نیتیو در وودمارت پلاس راست چین

اسلایدرهای حرفه ای در قالب وودمارت

برخی از ویژگی های مهم قالب وودمارت

بعضی از ویژگی ها برای طراحان سایت و صاحبان فروشگاه اهمیت زیادی دارد. ، رسپانسیو بودن، سرعت، سئو و امکانات مواردی هستند که شاید در ظاهر ساده بنظر بیایند اما در نرخ تبدیل و تجربه کاربری بسیار تاثیر گذارند. در ادامه لیست این ویژگی ها بیان شده است.

  • اپلیکیشن اندروید فروشگاهی
  • کد نویسی اصولی، سئو شده و مییفای JS و CSS
  • دارای 50 دموی فارسی و اختصاصی مانند دیجی کالا و موتن رو و…
  • اسلایدر شگفت انگیز دیجی کالا و اختصاصی توسعه وردپرس
  • 300 طرح بندی بسیار زیبا
  • کاملا ریسپانسیو و ضمانت شده
  • بارگذاری دمو با یک کلیک
  • CSS و JS سفارشی در تنظیمات قالب
  • فیلتر ایجکس فروشگاه
  • سبد خرید و جستجوی ایجکس
  • اسکرول نامحدود برای صفحه فروشگاه
  • بارگذاری تنبل تصویر
  • لیست علاقمندی ها و مقایسه محصول
  • قابلیت ساخت فوتر و هدر با برگه ساز
  • دارای بروز رسان خودکار

سازگاری قالب وودمارت با:

افزونه های مهمی در وردپرس وجود دارند که گاهی کاربران استفاده کننده از وودمارت نیاز دارند از آنها هم در قالب استفاده کنند. لیست مهمترین آنها رد ادامه آمده است.

این ها فقط قسمتی از امکانات قالب وردپرس وودمارت است پیشنهاد می شود دموی قالب را مشاهده کنید تا با این ویژگی ها بیشتر آشنا شوید.

امکانات اختصاصی قالب دیجی کالا وودمارت

  • افزوده شدن اسلایدر پیشنهاد شگفت انگیز جدید با طرح و حالت جدید و نمایش در دمو اختصاصی توسعه وردپرس
  • افزوده شدن اسلایدر شگفت انگیز دیجی کالا به مجموعه وودمارت
  • اپلیکیشن مشابه دیجی کالا
  • امکان چندفروشندگی و ساخت مارکت پلیس با دکان

 

سادگی کار با سربرگ ساز در وودمارت

سادگی کار با سربرگ ساز در وودمارت

فیلتر پیشرفته ایجکس قالب چند منظوره و چند فروشندگی در قالب وودمارت 

فیلتر پیشرفته ایجکس قالب چند منظوره و چند فروشندگی در قالب وودمارت 

 

قالب چند فروشندگی و قالب فروشگاهی وردپرس است، می توانید هر نوع فروشگاهی را که مد نظرتان باشد را به بهترین شکل ممکن و با هر امکاناتی که به آن نیاز داشته باشید، طراحی کنید. راه اندازی فروشگاه کتاب، لباس، لوازم آرایشی، اپلیکیشن و … به سادگی با بسته نصب آسان امکانپذیر است. با قالب دیجی کالا وودمارت و برخی از دمو های اختصاصی بسیار حرفه ای وودمارت میتوانید یک فروشگاه تمام عیار طراحی کنید.

آموزش قالب وودمارت

* توجه : کاربرانی که قصد دارند اپلیکیشن خود را در بازار و یا انواع مارکت های انتشار اپ قرار بدهند ، نیاز به پکیج نیم اختصاصی برنامه خواهند داشت که با توجه به اینکه این پکیج نیم بصورت سفارشی و اختصاصی برای کاربران ساخته میشود ، مزد کارکرد ( هزینه ) ساخت آن 100 هزار تومان میباشد که میبایست توسط کاربران بصورت جداگانه پرداخت گردد ( این موضوع برای کاربرانی که قصد ندارند اپ خود را در مارکت ها ثبت کنند نیازی نمیباشد و خروجی بصورت رایگان خدمت شان ارائه میگردد )

مشتریان عزیز با خرید پکیج قالب و اپلیکیشن وودمارت، 6 ماه پشتیبانی رایگان را در اختیار خواهند داشت، که طی این مدت میتوانند نسبت به دریافت اپ شان اقدام نمایند ، چنانچه طی این مدت نسبت به دریافت اپلیکیشن اقدام نکردند، برای دریافت اپلیکیشن میبایست نسبت به تمدید 6 ماه پشتیبانی خود اقدام نمایند تا اپلیکیشن خدمت شان ارائه گردد.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *