جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان قالب فروش فایل پیکسل، Pixel

دانلود رایگان قالب فروش فایل پیکسل، Pixel

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

قالب فروش فایل و اشتراک پیکسل | قالب Pixel | قالب وردپرس فروش فایل | قالب ایرانی فروش طرح لایه باز| قالب آموزشی وردپرس پیکسل 

معرفی قالب پیکسل

قالب پیکسل یک قالب فروش فایل و محصول ایرانی می باشد که امکانات بسیاری مانند سربرگ و پاربرگ حرفه ای، مگامنو، اسلایدر محصولات و غیره دارد و بدون استفاده از افزونه و با کدنویسی به صورت اختصاصی طراحی شده است. با قالب فروش اشتراک پیکسل می توانید هر نوع محصول یا فایل دیجیتال مانند فایل آموزشی، طرح لایه باز، کتاب، pdf و… را بفروشید. این قالب وردپرس کاملا ریسپانسیو یا واکنش گرا می باشد و قابل نمایش بر روی همه دستگاه ها است. قالب Pixel با افزونه فروشگاه ساز edd یا ایزی دیجتال دانلود سازگار است. این قالب دارای حالت تاریک و روشن و پنل تنظیمات اختصاصی است.

امکانات و قابلیت های قالب پیکسل

فیلم آموزشی کار با قالب پیکسل

امکانات قالب پیکسل

  • صفحه ساز المنتور

قالب فروش فایل و ایرانی پیکسل با افزونه المنتور سازگار بوده و می توانید تمامی صفحات را طبق سلیقه طراحی نمایید. همچنین در حال حاضر 32 ویجت اختصاصی برای افزونه المنتور طراحی شده که از آن ها می توانید در ساخت صفحات خود استفاده نمایید و این تعداد در نسخه بعدی قالب پیکسل نیز افزایش خواهد یافت. برخی از این ویجت ها عبارت اند از ویجت جدول قیمت، اسلایدر محصولات، اسلایدر تصویر، اسلایدر نوشته ها، جعبه انیمیشن لینکدار، آکاردیون و محصولات شبکه ای و…

  • اشتراک طلایی

قالب پیکسل دارای سیستم اشتراک حرفه ای می باشد. در سیستم اشتراک قادر خواهید بود تا پلن های دلخواه را بدون محدودیت ایجاد نمایید و برای هر پلن، محدودیت تعداد دانلود، محدودیت اعتبار، اتصال به دسته بندی دلخواه و … را در آن مشخص کنید.

  • تیکت کاربران

سیستم تیکت یکی از امکاناتی است که بسیاری از فروشگاه ها و سایت ها به آن احتیاج دارند. در قالب پیکسل ما با استفاده از افزونه قدرتمند supportcandy یک سیستم تیکت فارسی و حرفه ای را برای شما ایجاد کرده ایم. همچنین این امکان را دارید تا افزونه دلخواه خودتان را با این افزونه به راحتی جایگزین نمایید.

  • فروشگاه ساز edd

قالب پیکسل با فروشگاه ساز edd یا ایزی دیجیتال دانلود سازگار است و فروش هر نوع فایل مانند طرح لایه باز، فایل های گرافیکی، دوره های آموزشی را امکان پذیر می سازد.

  • آموزش ویدئویی

قالب پیکسل دارای ویدئوهای آموزشی می باشد که با استفاده از آن می توانید نصب, بروزرسانی و سفارشی سازی قالب را به راحتی انجام دهید.

برخی از سایت هایی که از قالب پیکسل استفاده می کنند

شما هم می توانید در لیست بهترین ها قرار بگیرید (:

کافیست دامنه خود را در تیکت برای ما ارسال کنید در صورتی که سایت شما دیزاین مناسبی داشته باشد, در لیست زیر قرار خواهد گرفت

پیش نیازهای نصب

  • ioncube , curl
  • php 8.1 و 7.4

قالب پیکسل را با سیستم تیکت حرفه ای و اشتراک طلایی بخرید و یک سایت فروش فایل با امکانات ویژه برای مشتریان ایجاد کنید.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *