جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان قالب فروشگاهی کاربن

دانلود رایگان قالب فروشگاهی کاربن

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

قالب ووکامرس کاربن | قالب سایت فروشگاهی | قالب Karbon

معرفی قالب کاربن

قالب فروشگاهی کاربن حاصل کار شبانه روزی تعدادی از متخصصین برنامه نویسی، تجربه رابط کاربری و همینطور متخصصین تحقیق و توسعه می باشد. قالب کاربن با بررسی همه جانبه نیازهای کاربران ایرانی و همینطور بر پایه کدنویسی استاندارد، بروز و به دور از هرگونه افزونه اضافی پیاده سازی و اجرا شده است.

کاربن یک قالب فروشگاهی است که به افزونه های متعدد وابسته نیست و تمام امکانات مورد نیاز بوسیله کدنویسی اختصاصی پیاده سازی شده است. رابط کاربری جذاب یکی از ویژگی های منحصر به فرد این قالب ایرانی است. در ادامه به بررسی سایر ویژگی ها و امکانات این قالب که بر پایه المنتور طراحی شده است می پردازیم.

امکانات قالب کاربن برای طراحی سایت فروشگاهی

امکانات قالب کاربن

همه ما می دانیم استفاده متعدد از افزونه ها همانقدر که به ما کمک میکند تا سایت خود را سریعتر راه اندازی کنیم، همانقدر هم می تواند برای سایت ما و کسب و کار ما مضر باشد و باعث کاهش سرعت سایت ما شود که خوشبختانه در طراحی قالب کاربن این مساله را مدنظر قرار دادیم.

امکانات بی نظیری در کاربن در فاز اول ارائه شده است که مطمئنا این امکانات با نظرات شما کاربران گرامی روز به روز بیشتر خواهد شد. اگر بخواهیم به چند مورد از امکانات کاربن اشاره کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. سیستم احرازهویت کاملا اختصاصی و بدون استفاده از افزونه های آماده و با کدنویسی اختصاصی
  2. سیستم مقایسه محصولات بصورت کاملا اختصصاصی و بدون استفاده از افزونه
  3. حساب کاربری کاملا پیشرفته با طراحی مدرن
  4. ارسال نظر و کامنت برای محصولات به همراه امکان ارسال مزیت ها و معایب محصول
  5. پنل تنظیمات ادمین حرفه ای و مدرن

ویژگی های قالب فروشگاهی کاربن

قالب فروشگاهی کاربن دارای نسخه ریسپانسیو مدرن می باشد که برای کاربران تداعی کننده اپلیکیشن موبایل خواهد بود بدلیل اینکه در طراحی این قسمت از المان های طراحی اپلیکیشن موبایل استفاده شده است.

با تجربه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و همراه با تیمی منسجم، همراه، متخصص و با تجربه، در یکی از دورهمی های فنی و تخصصی و در حالی که در مورد جمع بندی پروژه های بین المللی صحبت میکردیم، کاربن متولد شد. کاربن یک قالب ایرانی بر پایه ووکامرس و وردپرس طراحی و اجرا شده است.
با تیم فنی و مدیریت تیم در کاربن تصمیم گرفتیم که یک پلتفرم کامل و بدون استفاده از پلاگین و افزونه های اضافی با بروزترین استانداردهای کدنویسی را طراحی و اجرا کنیم.
طراحی رابط کاربری این پروژه توسط تیمی 4 نفره در طی 43 روز کاری بصورت تمام وقت از بررسی تا اجرای اسکچ تا پیاده سازی اولیه و تکمیل طرح به طول کشید. در این پروژه سعی کردیم از طراحی استفاده کنیم که علاوه بر خاص بودن و یونیک بود دارای طرحی کاربر پسند باشد.

این پروژه بصورت انحصاری و اختصاصی برای راست چین طراحی و اجرا شده است و به هیچ عنوان کپی از هیچ محصولی نمی باشد. کوچکترین قسمتی از این پروژه در تمامی سطوح – از طراحی تا کدنویسی – به هیچ عنوان کپی نمی باشد و مستندات این موضوع توسط تیم ما در صورت لزوم در اختیار تیم فنی و تیم مدیریت راست چین قرار خواهد گرفت.
پس می توانید براحتی و بدون هیچ نگرانی از کاربن استفاده کنید تا تیم ما را کنار خود داشته باشید.

ویژگی های اختصاصی کاربن

ویژگی های این قالب سایت که با کدنویسی به آن اضافه شده اند را در ادامه ببینید.

  •  ابزارک نویسی کاملا اختصاصی صفحه اصلی بر اساس صفحه ساز محبوب المنتور

    بدلیل محبوبیت بالای المنتور برآن شدیم تا پلتفرم ما از این صفحه ساز محبوب استفاده نماید.

  •  مگامنوی کاملا اختصاصی

    مگامنو یکی از مهمترین ابزارهایی هست که اهمیت آن را در پلتفرم های فروشگاهی نمی توان کتمان کرد و از آنجایی که استفاده از افزونه های آماده می توانست مشکلات عدیده ای را برای کاربران ایجاد نماید و همینطور ما را از استانداردها و هدف ما دور کند تصمیم گرفتیم مگامنو را بصورت کاملا اختصاصی و با عنوان مگامنوکاربن منتشر کنیم و از صفر بصورت کاملا اختصاصی کدنویسی کنیم که همین امر باعث شد یکی از زیباترین و همینطور سبک ترین منوها را از نظر بهینه بودن در اختیار داشته باشیم

  •  دسته بندی شبکه ای

    در کمتر پلتفرمی ما شاهد دسته بندی شبکه ای هستیم که شما می توانید دسته بندی های اصلی و ویژه خودتون را همراه با رنگ های دلخواه و با شخصی سازی بالا در وب سایت و صفحه اصلی قراردهید.

  • نسخه موبایل حرفه ای

    دو نوع اسلایدر در بالای وب سایت ایجاد شده است برای اینکه بتوانید هم از بنرهای تبلیغی و لینک دار استفاده کنید و هم اینکه محصولات ویژه و پرفروش خود را در معرض دید کاربر قرار بدهید.

  •  اسلایدر شگفت انگیز محصولات

    در پلتفرم کاربن دو نوع اسلایدر محصول برای شما در نظر گرفته شده است که می توانید با توجه به خواست خود از این اسلایدرها استفاده کنید.

    این اسلایدرها در کاربن دارای ویژگی های منحصر به فرد هستند:
    o امکان ایجاد لیبل دلخواه برای اسلایدر و کارت های محصولات
    o امکان نمایش شمارش معکوس برای محصولات دلخواه

  • جستجوی ویژه

    در کاربن شما می توانید انتخاب کنید که جستجو در محصولات انجام گیرد و یا در نوشته ها و اخبار و مقالات ما در پنل تنظیمات قالب این انتخاب را به شما داده ایم تا بتوانید انتخاب کنید.

  •  صفحه ورود و عضویت با کد یکبار مصرف

    مهمترین قسمت در یک نرم افزار فروشگاهی احرازهویت کامل، بی نقص و همینطور ساده می باشد تا کاربران وب سایت بتوانند براحتی در این سیستم عضو شوند و خرید کنند. شما بعنوان ادمین می توانید انتخاب کنید که نوع عضویت بر اساس ایمیل باشد یا پیامک.

    در هر دو روش عضویت، ما ورود و عضویت یکپارچه داریم. بدین صورت که کاربر با وارد کردن ایمیل یا شماره موبایل، کدیکبار مصرف دریافت میکند و پس از وارد کردن کدیکبارمصرف چنانچه کاربر تازه باشد عضو سایت شده و وارد حساب کاربری می شود وچنانچه قبلا عضو سایت بوده است، مستقیم به حساب کاربری وارد میشود
    یکی از مهمترین ویژگی های این قسمت پرهیز از فرم های عضویت طولانی می باشد و شما می توانید با یک شماره موبایل و یا ایمیل کاربر را به عضویت سایت خود درآورید.

  • سیستم افزودن دیدگاه حرفه ای

در این سیستم کاربر می تواند به محصول امتیاز دهد و همینطور نقاط قوت و نقاط ضعف محصول را درج نماید.
این سیستم هم به مانند سیستم های دیگر کاربن بصورت کاملا اختصاصی نوشته شده است.

  •  سیستم صدور فاکتور اختصاصی

یکی از امکانات ویژه و مهم هر فروشگاه اینترنتی محیا کردن فاکتور برای سفارش کاربر بصورت اختصاصی و خودکار میباشد که تیم فنی این مورد را در قالب کاربن محیا کرده است.
در پنل تنظیمات پوسته، تمامی تنظیمات فاکتور وجود دارد و شما می توانید از این امکان استفاده نمایید.

  • پنل تنطیمات گسترده و منعطف

    پنل تنظیمات کاربن نیز به صورت کاملا اختصاصی و بدون استفاده از کتابخانه های اماده نوشته شده است و دارای طراحی زیبا و خاص می باشد.
    در این پنل شما تمامی تنظیمات وب سایت خود را می توانید مدیریت نمایید.

  • فونت ایکن های اختصاصی

تمامی فونت آیکون های این پروژه توسط تیم طراحی ایجاد شده است تا علاوه بر ایجاد زیبایی، از کم شدن پرفرمنس هم جلوگیری نماییم که در این مسیر موفق بوده ایم

  •  مقایسه محصولات

    مقایسه محصول یکی از مهمترین بخش های یک وب سایت فروشگاهی می باشد که این قسمت در قالب کاربن بصورت کاملا اختصاصی کدنویسی شده است.
    در این قسمت شما می توانید با جستجوی محصولات بصورت کاملا ایجکس ویژگی های محصولات را مشاهده کنید و محصولات را مقایسه نمایید.

  •  حساب کاربری کاملا اختصاصی

    طراحی حساب کاربری یکی از سنگین ترین قسمت های قالب کاربن بود که می توان گفت یک پروژه کاملا مجزا بحساب می امد.
    ولی تیم طراحی قالب Karbon با طراحی بیش از 17 صفحه اختصاصی برای حساب کاربری نشان داد که هیچ چیز از کاربرپسند بودن و همینطور کیفیت کار نمی تواند مهم تر باشد.
    طراحی حساب کاربری دارای یک طراحی منحصر به فرد بوده است و در هیچ قالب مشابهی مشاهده نمی شود.

قالب کاربن راست چین را بخرید و با بیش از 10 المان اختصاص المنتور و سایر امکانات که شما را از استفاده از هرگونه افزونه جانبی بی نیاز می کند سایت فروشگاهی خود را به صورت حرفه ای راه اندازی کنید. 

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *