جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان قالب فروشگاهی ویونا، پوسته حرفه‌ای فروشگاه ساز

دانلود رایگان قالب فروشگاهی ویونا، پوسته حرفه‌ای فروشگاه ساز

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

قالب فروشگاهی با سیستم تیکتینگ | قالب فروشگاهی ویونا | قالب فروشگاهی همراه با کیف پول 

معرفی قالب ویونا

قالب ویونا یک قالب فروشگاهی وردپرس است که دارای تمامی امکانات برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی می باشد. قالب ویونا یک محصول ایرانی است با سلیقه کاربر ایرانی ساخته شده به همین دلیل می توانید مطمئن باشید که کاربران ایرانی به ظاهر سایت شما علاقه مند خواهند شد. قالب وردپرس فروشگاهی ویونا با امکاناتی که دارد میتوان گفت برای تمام سایت های فروشگاهی مانند موبایل، لوازم جانبی، ابزار و یراق، کامپیوتر، لباس، لوازم خانگی و … مناسب است.

قالب ووکامرس ویونا با پیشرفته ترین و محبوب ترین افزونه صفحه ساز جهان یعنی المنتور سازگار شده است تا شما بتوانید تغییرات دلخواه خود را به آسانی اعمال کنید.

برای اینکه بتوانید با راحتی هرچه تمام‌تر به سایت دلخواه خود برسید، قالب وردپرس ایرانی ویونا با بیش از 30 ویجت حرفه‌ای المنتور همراه شده است. هر کدام از این ویجت‌ها دارای چندین طرح مختلف هستند که باعث کاربردی‌تر شدن آنها خواهد شد و همچنین دست شما را در طراحی سایت بازتر خواهند گذاشت. نکته جالب دیگر اینکه خود ویجت های محصولات خود شامل 7 استایل متفاوت هستند!

ویژگی های نسخه 1.1.1 قالب وردپرس فروشگاهی ویونا

ویژگی های قالب فروشگاهی ویونا

نظرات پیشرفته ووکامرس در قالب ویوناقابلیت جستجوی ایجکس در قالب ویوناکاتالوگ و راهنمای قالب فروشگاهی ویوناآیکون های مورد استفاده در قالب ویونا

ویژگی های قالب فروشگاهی ویونا

  • در قالب ویونا 5 صفحه اصلی متفاوت برای شما ساخته شده است که میتوانید به راحتی آنها را استفاده یا با استفاده از المنتور، ویرایش کنید.
  • در این قالب وردپرس فروشگاهی همچنین شما میتوانید با استفاده از المنتور بی نهایت هدر و فوتر بسازید و مطابق نیاز خود آنها را شخصی سازی و طراحی کنید.
  • از دیگر امکانات بارز این این قالب فروشگاهی وردپرس، مگامنوی فوق العاده آن است! یک مگامنوی حرفه‌ای با 5 طرح متفاوت اعم از تب بندی، ویژه، ستونی، ساده، المنتوری و … آن هم بدون استفاده از افزونه‌های مگامنو. همچنین یک منوی همه جانبه برای موبایل در این قالب تعبیه شده است تا کاربر شما بتواند به راحتی با موبایل نیز در بخش های مختلف سایت شما به صورتی دلنشین و راحت، بدون سردرگمی حرکت کند.
  • پشتیبانی از محصولات متغیّر: یکی از قابلیت های مهم ووکامرس قابلیت ایجاد محصول متغیر بر اساس ویژگی های محصول است. قالب وردپرس فروشگاهی ویونا برای راحتی و استفاده حداکثری شما خریداران محترم به صورت کامل با محصول متغیر هماهنگ شده است!
  • از دیگر ویژگی های بارز این قالب فروشگاهی، حساب کاربری اختصاصی آن است که با قابلیت هایی اعم از تیکت، آخرین نظرات، لیست محصولات دلخواه اختصاصی و کیف پول همراه شده است.
  • قالب ویونا دارای سیستم اختصاصی محصولات دلخواه است تا کاربران بتوانند به راحتی محصولاتی که می‌پسندند را لایک کرده و در حساب کاربری خود به آنها برای همیشه دسترسی داشته باشند.
  • پوسته ووکامرس ویونا دارای سیستم تیکت و پشتیبانی Awesome Support است! افزونه Awesome  Support را میتوان به جرئت بهترین سیستم پشتیبانی و تیکت در وردپرس دانست! قابلیت هایی همچون ایجاد دپارتمان‌های مختلف، انتصاب چند پشتیبان برای یک بخش، یا یک پشتیبان برای چند بخش، آپلود فایل، زمینه‌های دلخواه و … از ویژگی‌های این سیستم است.
  • قالب وردپرس ویونا دارای سیستم مقایسه محصولات نیز می‌باشد! به این صورت که شما می‌توانید چندین محصول را به لیست مقایسه اضافه و آنها را از جهات مختلف مانند امتیاز، فروش، تعداد نظر، قیمت، ویژگی‌ها و … بررسی کنید.
  • فیلتر محصولات ایجکسی: شما در این قالب می‌توانید فیلترهای متعددی را به آسانی و بدون کدنویسی طراحی کنید تا کاربران شما بتوانند در کسری از ثانیه و فقط با چند انتخاب ساده به لیست محصولات مورد نظرشان دست پیدا کنند و تجربه‌ای دلنشین را از کار با سایت شما داشته باشند.
  • آموزشی ویدئو: یکی از نیازهای اساسی کاربران در کار با قالب های وردپرسی، وجود یک پشتیبان حرفه‌ای و همه فن حریف که در تمام ساعات شبانه روز در کمترین زمان پاسخگوی مشکلات و نیازهای کاربران باشد، است! این امر برای یک فرد به تنهایی قابل انجام نیست؛ از این رو برای شما عزیزان راهنمایی جامع و آنلاین در نظر گرفته‌ایم که سوالات متداول و مشکلاتی که ممکن است شما با آنها برخورد کنید را به صورت متنی و ویدئویی در دسته بندی های مختلف در آن توضیح داده شده است، تا شما بتوانید به راحتی به پاسخ خود برسید! صد البته پشتیبانی از طریق تیکتهای راستچین نیز انجام خواهد شد.
مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *