جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان قالب شرکتی sandbox، سندباکس

دانلود رایگان قالب شرکتی sandbox، سندباکس

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

قالب سایت شرکتی | قالب وردپرس شرکتی | قالب sandbox

معرفی قالب sandbox

قالب سندباکس یک قالب وردپرس مدرن شرکتی برای استارتاپ ها، مشاغل، SaaS، نرم افزار، سئو، بازاریابی، آژانس، نمونه کارها، وبلاگ شخصی، مجلات، فروشگاه ها، عکاسی، عروسی، مسافرت و غیره است. در این قالب دموهای از قبل طراحی شده با صفحه ساز المنتور (Elementor) پیاده سازی شده اند. قالب Sandbox با آخرین فناوری های وب (فریم ورک بوت استرپ، Sass، فونت آیکون و غیره) طراحی شده، دارای کدنویسی استاندارد است تا اطمینان حاصل شود که تم با همه مرورگرها و همه دستگاه ها کار می کند.

این قالب سایت دارای 33 دموی کاربردی برای کسب و کار شما است. به علاوه پنل تنظیمات حرفه ای دارد و کمک می‌‎کند براساس نیاز خود تغییراتی مانند تنظیمات طرح‌بندی صفحات محصول و وبلاگ، تنظیمات لوگو، رنگ، سربرگ ( Header )، تنظیمات منو، فونت، نوار عنوان و … را اعمال کنید.

Sandbox – Modern & Multipurpose WordPress Theme

تخفیف قالب sandbox

ویزگی‌های قالب سندباکس

یکی از مزیت‌های این قالب شرکتی نسبت به سایر قالب‌ها، المان‌های اختصاصی المنتور آن است. سایر ویژگی‌های قالب Sandbox را در ادامه مشاهده کنید.

  • 33 دموی مختلف صفحه اصلی از پیش تعریف شده
    Sandbox دارای 33 دمو صفحه اصلی عالی است. تمام دمو های صفحه اصلی در لینک پیشنمایش گنجانده شده است که میتوانید قبل از درون ریزی تمام دمو ها را بررسی کنید
  • 10 طرح آماده هدر (Header Builder پشتیبانی می شود)
    شما می توانید هدر مورد نظر خود را از طرح های ما انتخاب کنید و آن را با نیازهای خود تنظیم کنید. شامل گزینه‌های هدر پیشرفته برای شما مانند روشن/خاموش کردن هدر چسبنده، منوی چپ / راست / مرکز در هدر. شما می توانید هدر نامحدود خود را برای نسخه دسکتاپ و نسخه موبایل با استفاده از صفحه ساز Elementor بسازید.
  • 8 طرح آماده پاورقی (پشتیبانی از Footer Builder)
    شما می توانید پاورقی عالی را از بین طرح های ما انتخاب کنید و آن را با نیازهای خود تنظیم کنید. از 8 پاورقی پیش‌فرض استفاده کنید یا می‌توانید با استفاده از صفحه‌ساز Elementor فوتر نامحدود خود را بسازید.
  • محتوای دمو ها را با یک کلیک درون ریزی کنید
    Sandbox را با demo importer قدرتمند ما با یک کلیک نصب کنید. سایت خود را در کمترین زمان راه اندازی کنید! سریع و آسان !
  • WPML، Polylang و دیگر افزونه های ترجمه
    Sandbox با محبوب ترین افزونه های وردپرس سازگار است که از ایجاد وبسایت چند زبانه پشتیبانی می کند. وب سایت خود را با افزونه WPML یا Polylang به هر زبانی ترجمه کنید. برای ترجمه های سفارشی از فایل های pot استفاده کنید.
  • سازگار با فرم تماس 7
    Sandbox با قوی ترین و محبوب ترین فرم های تماس سفارشی ویجت وردپرس سازگار است! فرم های خود را در چند ثانیه ایجاد کنید!

امکانات و دموهای قالب سندباکس | sandbox

نکته :جهت استفاده از این قالب باید نسخه PHP  هاست شما 7.4 یا بالاتر بوده و ioncube loader بر روی آن فعال باشد.

قالب Sandbox راست چین با 33 دمو برای طراحی انواع سایت شرکتی، استارتاپ، دیجیتال مارکتینگ، نمونه کار، وبلاگ، مجله، فروشگاهی و غیره با استفاده از افزونه المنتور مناسب است. 

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *