جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان قالب خبری و وبلاگ گیلیون، Gillion

دانلود رایگان قالب خبری و وبلاگ گیلیون، Gillion

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

قالب Gillion | قالب خبری گیلیون  | قالب وبلاگ گیلیون  | قالب مجله ای برای وردپرس | قالب وبلاگی وردپرس | بهترین قالب خبری وردپرس

معرفی قالب گیلیون

قالب Gillion با طراحی خاص و زیبایی که دارد می تواند انتخاب مناسبی برای راه اندازی سایت خبری و وبلاگی باشد. قالب گیلیون با افزونه ووکامرس سازگار است و در کنار سایت خبریتان میتوانید فروشگاهتان را نیز داشته باشید. قالب Gillion یک قالب وردپرس وبلاگ و مجله خبری و کاملا واکنشگرا با طراحی زیبا و خاص و با امکانات فراوان میباشد که به شما امکان ایجاد انواع وبسایت ها از قبیل سایت های: وبلاگی، مجله خبری، نقد و بررسی، فروشگاهی، خبرنامه و… را می دهید. امکانات و قابلیت هایی که قالب وبلاگ گیلیون را از سایر قالب ها متمایز می کند میتوان به سیستم نشانه گذاری یا بوک مارک، بخش نقد و بررسی، مدت زمان لازم برای خواندن مطلب و تعداد نمایش پست اشاره کرد.

قالب و افزونه های آن در تاریخ 18 فروردین 1401 به آخرین ورژن بروزرسانی و تغییراتی برای بهینه سازی انجام شد!

بروز رسانی فوری و منظم  + نصب رایگان ، پس از خرید تیکت ارسال نمایید.

صفحات جدید به قالب اضافه شد.

قالب Gillion یک قالب چندمنظوره خبری مجله ای برای وردپرس است که شامل قابلیت‌های بسیاری برای ساخت وبسایت شماست. این قالب با گزینه‌های متعددی برای تغییر طرح و قالب وبسایت شما ارائه شده است و برای ساخت وبسایت‌های خبری، مجله‌ای، فروشگاهی و … بسیار مناسب است.

قالب Gillion دارای طراحی بسیار زیبا و مدرنی است که به صورت کاملاً پاسخگو (Responsive) طراحی شده است و محیطی راحت و کاربرپسند برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین، قالب Gillion با استفاده از AMP برای افزایش سرعت بارگذاری وبسایت‌ها، در بهینه‌ترین حالت ممکن خدمت رسانی به کاربران می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این قالب، سازگاری با افزونه‌های مختلف وردپرس، پشتیبانی از زبان فارسی و گزینه‌های بسیاری برای تنظیمات قالب است. به طور کلی، با داشتن قالب Gillion می‌توانید وبسایتی زیبا، کارامد و حرفه‌ای را به راحتی و با سرعت بالا ایجاد کنید.

ویژگی های قالب Gillion

سیستم نشانه گذاری  یا بوک مارک

یک ویژگی بسیار هوشمندانه! سیستم نشانه گذاری به کاربران شما این امکان را میدهد تا وارد وبسایت شما شوند و یک لیست “بعدا بخوانید” از محتوا و مطالبی که دوست دارند ایجاد کنند. یک ویژگی ساده و بسیار کاربردی که نادیده گرفته میشود.

بخش نقد و بررسی

ماژول نقد و بررسی اجازه می دهد تا یک امتیاز کلی برای بررسی خود ایجاد کنید، همچنین یک لیست نکات مثبت و منفی و یک سیستم اسلایدری که به شما انعطاف پذیری لازم برای ایجاد یک سیستم رتبه بندی برای عوامل مختلف در بررسی شما می دهد.

مدت زمان لازم برای خواندن مطلب

یکی دیگر از ویژگی های کاربردی و ظریفی که گاهی اوقات نادیده گرفته می شود اما برای کاربران بسیار ارزشمند است، مدت زمان لازم برای خواندن مطلب است. آیکون ساعت که نشان دهنده زمان لازم برای خواندن مقاله شما است. ساده اما هوشمندانه!

 

 

تعداد نمایش پست

آیا شما هم همیشه می خواستید به راحتی ببینید که چند بار پست های شما دیده شده است، اما باید به افزونه دیگری رجوع میکردید؟ ما به طور پیش فرض این امکان را در قالب Gillion قرار داده ایم!!

طرح های متنوع

طرح بندی های پست یک راه عالی برای اضافه کردن استایل و زیبایی به سایت خود است. محتوا را میگیرند و به آنها سبک می دهند، شبیه  CSS در HTML، اما بدون کدنویسی. شما می توانید یک طرح شبکه ای، Grid ساده، یا طیف وسیعی از گزینه های دیگر را به راحتی به محتوای خود اضافه کنید.

صفحه ساز قدرتمند

ایجاد تقریبا هر عنصر وب مورد نظر خود به سادگی کشیدن و رها کردن با استفاده از  پر فروش ترین افزونه صفحه ساز وردپرس، ویژوال کامپوزر. کشیدن، رها کردن، انتشار، هیچ چیز بهتر و ساده تر از این نیست!

قالب فرزند

اگر قالب را مستقیما تغییر دهید و سپس توسط سازنده اصلی به روز شود، تغییرات شما از دست خواهد رفت. با استفاده از قالب فرزند شما می توانید مطمئن باشید که تغییرات شما حفظ شده و قالب اصلی هم به روز شده است.

پنل گزینه های قدرتمند

هنگامی که شما به داشبورد وردپرس خود وارد می شوید، یک آیتم منو جدید با نام Gillion خواهید دید. از اینجا میتوانید بسیاری از عناصر قالب را بدون هیچ گونه دانش برنامه نویسی کنترل، به روزرسانی، تغییر و تعدیل کنید.

بهینه سازی شده برای موتور های جستجو

SEO یک ترکیب دقیق از برنامه نویسی و بهینه سازی موتورهای جستجو است، نگه داشتن کد پاک و بدون ایراد، بهینه سازی سرعت بارگذاری صفحات با استفاده از حافظه پنهان در جایی که امکان پذیر است، و بسیاری از موارد دیگر…

برخی از ویژگی های قالب خبری گیلیون

قالب گلیون را میتوانید برای سایت های مجله ای و خبری استفاده کنید و از امکانات زیر بهره مند شوید:

  1. فارسی شده و راستچین
  2. کاملا واکنشگرا و ریسپانسیو
  3. پشتیبانی از ووکامرس (بخش فروشگاه را ببینید)
  4. صفحه ساز قدرتمند ویژوال کامپوزر
  5. شامل افزونه اسلایدر رولوشن
  6. شامل افزونه بازاریابی ایمیلی MailChimp
  7. شامل چندین فونت فارسی زیبا قابل انتخاب در تنظیمات قالب
  8. بهینه سازی شده برای موتور های جستجو
  9. پنل تنظیمات قدرتمند
  10. طرح های متنوع جزئیات مطلب
  11. بیش از 5 طرح متنوع وبلاگ
  12. قابلیت سفارشی سازی بالا
  13. افزونه فرم تماس 7
  14. پنل تنظیمات فارسی
  15. چندین طرح صفحه اصلی زیبا و متنوع
  16. اورجینال
  17. همراه با بسته نصب آسان
  18. و…

پیشنهاد میکنیم از پیش نمایش قالب خبری گیلیون دیدن نمایید با قالب Gillion یک سایت مجله ای و یا خبری حرفه ای با امکانات کامل خواهید داشت.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *