جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان قالب آسترا، Astra Pro به همراه اپلیکیشن فروشگاهی

دانلود رایگان قالب آسترا، Astra Pro به همراه اپلیکیشن فروشگاهی

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

astra theme |نسخه ایجنسی آسترا | دانلود قالب استرا 

معرفی قالب آسترا

بهینه ترین و سبک ترین قالب تاریخ وردپرس

تنها نسخه اورجینال قالب و پلاگین های جانبی آسترا پرو در سطح کشور

تنها نسخه آسترا + اپلیکیشن شرکتی فروشگاهی در سطح کشور در راست چین

امکان لایسنس اورجینال کامل قالب و تمامی پلاگین های جانبی فقط در راست چین

امکان آپدیت خودکار دائمی بصورت کاملا مستقیم از سایت مبدا با وجود لایسنس اصلی 1893 دلاری که فقط در اختیار کاربران راست چین قرار میگیرد .

دسترسی کامل به تمامی بسته های نصبی ( دمو های ) محصول بدون محدودیت و بدون ارسال تیکت برای همیشه …

https://files.rtl-theme.com/contents/post-129939/86b77f94761c8226b4215c0f0dd4e85bd860895586f903.jpg

https://files.rtl-theme.com/contents/post-129939/f93eb4f4ed5f16780aa0275183243dd968105262a5ba3d.jpg

چرا قالب آسترا پرو را فقط از راست چین خریداری نماییم »

  1. تنها منبع در ایران که لایسنس اصلی قالب آسترا را همراه با تمامی پلاگین های جانبی آن ارائه میکند تیم راست چین میباشد یعنی تنها با خرید قالب از راست چین دسترسی به پکیج کامل 18 میلیونی آسترا پرو دارید ( کاملا قانونی ، شرعی و حلال )
    توجه داشته باشید ، پلاگین هایی که در کنار قالب ارائه شده اند هرکدام به ارزش بیش از 180 هزار تومان تا کنون ارائه شده اند و شما با وجود این پلاگین ها برای وبسایت تان نیاز به هیچ پلاگین جداگانه ای ندارید ، این پلاگین ها برای سئو ، دیجیتال مارکتینگ ، نمونه کار ، طراحی المنتوری و …. ) کاملا کافی میباشد
  2. قالب آسترا پرو در وبسایت راست چین همراه با اپلیکیشن اندروید ( فروشگاهی و شرکتی ) میباشد که این مورد تنها توسط تیم توسعه وردپرس در راست چین ارائه شده است
    https://files.rtl-theme.com/contents/post-129939/04dc4362cb0c55177896f930067b91f60488e98f6c71e.jpg
  3. تنها با خرید قالب تیم راست چین میتوانید به انواع دمو های اختصاصی دسترسی داشته باشید :
    دمو های اختصاصی توسعه وردپرس بدون کپی برداری از هیچ وبسایتی میباشد و در زیر میتوانید طرح نهایی psd زده شده برای محصول را مشاهده نمایید
  4. تنها با خرید قالب آسترا از راست چین به امکاناتی که بصورت اختصاصی به قالب اضافه میشود دسترسی خواهید داشت ( این امکانات همواره بصورت اختصاصی افزوده میشود ، مانند اسلایدر المنتوری محصولات ، اسلایدر شگفت انگیز اختصاصی ، المان های اختصاصی ، اپلیکیشن اختصاصی و ….. )
  5. تنها با خرید قالب از تیم راست چین به بیش از 3 میلیون تومان فونت لایسنس دار دسترسی خواهید داشت و قرار داشتن تمامی فونت ها در پوسته اصلی ( بدون نیاز به افزودن دستی فونت ها )
  6. پشتیبانی محصولات در سریعترین زمان ممکن خواهد بود و یک تیم با تجربه و حرفه ای ( توسعه وردپرس ) شما را در راستای فعالیت تان کمک خواهد کرد
  7. دسترسی به تمامی بسته های نصبی بدون ارسال تیکت و برای همیشه در پنل کاربری شما + ایمپورت کاملا اتوماتیک تمامی دمو های اصلی محصول بصورت مستقیم
  8. فیلم آموزشی کامل قالب همراه با پروژه نهایی
  9. بدون هیچ اغراقی فقط خرید آسترا پرو را از راست چین به شما پیشنهاد میدهیم تا هم خریدی لذت بخش و هم اصولی را داشته باشید .

معرفی قالب چندمنظوره آسترا پرو

نزدیک 20 سال از حضور وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا میگذرد و طی این مدت با توجه به محبوبیت زیاد آن تا کنون قالب ها و پلاگین های زیادی در عرصه وردپرس توسط انواع توسعه دهنده وردپرس در سطح وب گسترش یافته است ، اما از بین همه قالب و پلاگین ها برخی از آنان با توجه به برنامه ریزی صحیح و اصولی به عنوان برترین ها و محبوب ترین ها در اختیار کاربران وردپرسی قرار گرفته اند مثل آسترا پرو که با بیش از 1.5 میلیون متقاضی توانسته است به محبوبترین قالب وردپرسی نه تنها در بین کاربران بلکه در بین توسعه دهنده گان حرفه ای مشهود و زبانزد باشد به طوری که حجم متقاضی بسیار بالایی را دریافت کرده است .

در این لحظه خوشحالیم که در وبسایت راست چین تنها نسخه حرفه ای آسترا پرو را همراه با تمامی پلاگین های جانبی آن با لایسنس اورجینال در خدمتتان ارائه میدهیم

قالبی که در کنار تمامی امکانات خود توسط تیم ایرانی توسعه وردپرس در وبسایت راست چین انتشار یافته است  تا با ارائه امکانات بسیار بیشتر مانند ( اپلیکیشن فروشگاهی ، شرکتی ) نسبت به نسخه اصلی آن شاهد امکانات افزون تر و همچنین پشتیبانی و ارائه پر کیفیت ترین نسخه بازار وردپرس ایران باشد ..

https://files.rtl-theme.com/contents/post-129939/04dc4362cb0c55177896f930067b91f60488e98f6c71e.jpg

بیش از 80 فونت فارسی محبوب و لایسنس های فونت :

تمامی فونت ها در قالب شما بصورت پیشفرض قرار گرفته است و برخلاف مارکت های دیگر نیازی به افزودن فونت ها بصورت دستی به پنل خود ندارید بلکه پس از نصب قالب  میتوانید بصورت کامل دسترسی به فونت ها در پنل تنظیمات خود داشته باشید .

فونت آسترا

 نکته : لیست فونت های لایسنس دار تیم راست چین 12 عدد فونت میباشد این در حالی است که بیشترین لایسنس برخی از وبسایت ها فقط 5 عدد میباشد اما خیلی زیبا تعداد آن ها را با تفکیک عدد فارسی و انگلیسی زیاد کرده اند (; هزینه فونت های لایسنس دار در وبسایت راست چین بیشتر 3 میلیون تومان میباشد که لیست آن بصورت کامل خدمتتان ارائه میگردد .

لیست فونت های لایسنس دار و فونت های محبوب :

  • فونت ایران یکان همراه اعداد فارسی و انگلیسی
  • فونت ایران سانس همراه اعداد فارسی و انگلیسی
  • فونت پینار همراه اعداد فارسی و انگلیسی
  • فونت دانا همراه با اعداد فارسی و انگلیسی
  • فونت ایران سانس دست نویس همراه با اعداد فارسی و انگلیسی
  • فونت آریا همراه با اعداد فارسی و انگلیسی
  • فونت پلاک همراه اعداد فارسی و انگلیسی
  • فونت نورا همراه اعداد فارسی و انگلیسی
  • فونت پیدا همراه اعداد فارسی و انگلیسی
  • فونت انجمن همراه اعداد فارسی و انگلیسی
  • فونت فرهنگ همراه اعداد فارسی و انگلیسی
  • فونت تجرید همراه اعداد فارسی و انگلیسی

فونت آسترا

بهینه ترین قالب چندمنظوره تاریخ وردپرس :

بهینه بودن قالب یکی از مهمترین اولویت های هر نوع وبسایتی برای رشد و کیفیت کسب و کار آن میباشد چرا که امتیاز بسیار مناسبی برای موتور های جستجو گر و همچنین فاکتور های بسیار مهمی برای کاربران به حساب می آید و طی این مسیر تمامی وبسایت هایی که برای موفقیت خود اندیشه بلند مدت دارند این اولویت برای شان بسیار حائز اهمیت است و در واقعا اینجاست که قالب آسترا پرو با بالا ترین میزان بهینه سازی و کدنویسی کاملا صحیح این نیاز شما را به گونه ای برطرف میسازد که بتوانید بهترین امتیاز را از انواع ابزار شمارش بهینه سازی ها در یافت نمایید ، در تصاویر زیر نمونه ای از بهینه سازی را با شما در میان گذاشته ایم و شما هم میتوانید این امتیاز ها را به سادگی با آسترا پرو بدست بیاورید

فونت آسترا

سازگارترین قالب با انواع برگه سازها

یکی از مهمترین اولویت های هر قالبی سازگاری حرفه ای آن با دیگر برگه ساز ها میباشد تا بتوانید هر نوع طرحی را با سلیقه خودتان بدون هیچگونه کدنویسی و البته که بدون محدودیت پیاده سازی نمایید  و جالب اینجاست هیچ قالبی مانند آسترا پرو با 8 برگه ساز مختلف سازگاری فوق حرفه ای ندارد و این میزان سازگاری به نحوی میباشد که مدیران ارشد انواع شرکت های ارائه دهنده برگه ساز ها مانند المنتور و ویژوال کامپوزر کاملا این موارد را بیان کرده اند که آسترا بهترین قالبی هست که با برگه ساز هایشان سازگاری 100 درصدی دارد ( نمونه ای از گفته های بن پنیس ، مدیر مارکتینگ پلاگین المنتور ) را در تصویر زیر مشاهده مینمایید .

لینک منبع 

فونت آسترا

نمونه دمو های اختصاصی ایرانی را در لینک زیر میتوانید مشاهده نمایید .

https://files.rtl-theme.com/contents/post-129939/04dc4362cb0c55177896f930067b91f60488e98f6c71e.jpg

همچنین قالب آسترا با بیش از 250 دموی حرفه ای در 32 دسته بندی مختلف نیز ارائه شده است تا بتوانید در هر زمینه ای نمونه وبسایت آماده را نیز داشته باشید و در کمتر از 5 دقیقه یک وبسایت کاملا حرفه ای را برای خودتان پیاده سازی نمایید(بدون هیچگونه تخصص و یا کدنویسی خاصی با قالب آسترا انعطاف حرفه ای در طراحی و میزان بهینه بودن بالا را در کنار یک اپلیکیشن شرکتی فروشگاهی حرفه ای تجربه نمایید )

https://files.rtl-theme.com/contents/post-129939/b97267803f6ad9754d8719ddfd62532a1dd9496b145037.jpg

ابزار های فروشگاهی حرفه ای در آسترا پرو

یکی از مهمترین قسمت های قالب آسترا در کنار امکانات جانبی خود وجود پلاگین Convert Pro Plugin  میباشد که در کنار تمامی امکانات قالب آسترا به شما ایجاد انواع کمپین های تبلیغاتی ، انواع پروموت ، انواع پاپ آپ شگفت انگیز و فعالیت های دیجیتال مارکتینگ تبلیغاتی را خواهد داد – نظر Chris Lema موسس لیکوئید وب نیز در این رابطه کاملا گویای این مسئله شگفت انگیز میباشد .

فونت آسترا

بهترین وبسایت های آموزشی را بسازید

یکی از امکانات حرفه ای که در آسترا پیاده سازی شده است امکان سازگاری فوق العاده با پلاگین های لیفتر ال ام اس و لرن دش میباشد به اندازه ای که مدیر ارشد و موسس لرن دش Justin Ferriman از آسترا به عنوان هماهنگ ترین قالب وردپرس و لرن دش نام برده است که میتوانید انواع وبسایت های آموزشی ، فروش فایل و ….. را به سادگی بسازید .

همچنین ادغام سازی با Lifter lms  بصورت کاملا تخصصی نیز یکی از موضوعات جذاب قالب آسترا میباشد ( که میتوانید آموزشگاه خود را با انواع امکانات درس ، دانشجو ، میزان تکمیل و …. بصورت کامل پیاده سازی نمایید )

فونت آسترا

گوگل را تسخیر کنید

اندیشه معرفی ، فروش و در مجموع حضور در فضای مجازی باعث میشود که شما به فکر ایجاد یک وبسایت در بستر اینترنت بزنید ، اما !!!!!

مهمترین قدمی که میبایست در مسیر شروع یک وبسایت به آن توجه کرد حضور در موتورهای جستجو گر میباشد و اگر بخواهیم به سادگی و البته که تجربه خودمان را برای تان به اشتراک بگذاریم چنانچه در نظر داشته باشید یک وبسایت وردپرسی را پیاده سازی نمایید مهمترین ( تاکید داریم مهمترین ) اولویت برای انتخاب یک قالب وردپرسی میزان بهینه بودن آن قالب میباشد ( این مورد دقیقا نیازی میباشد که خودمان مطمئنا برای ساخت یک وبسایت بیشترین تاکید را بروی آن داریم ) فی الحال خدمت تان عارض شویم ، براساس تجربیات تمامی توسعه دهندگان که کافیست مقاله سریع ترین قالب وردپرس را در گوگل جستجو کنید ، قالب آسترا بیشترین میزان بهینه بودن و سرعت را در بین تمامی قالب های وردپرسی دارد که این میزان بهینه بودن به شما کمک میکند ، بیشترین میزان محبوبیت در موتور های جستجو گر را داشته باشید ) ، پس تصمیم خیلی ساده هست : انتخاب مصمم فقط آسترا پرو  

فونت آسترا

(همچنین قابل ذکر است که قالب آسترا پرو همراه لایسنس دائمی پلاگین Schema Pro Plugin جهت سئو کامل وبسایت شما ارائه شده است تا بتوانید بهترین طرح واره ها را برای موتور های جستجو گر تعیین نمایید ، هزینه اصلی این لایسنس  79 دلار میباشد که بصورت رایگان و همراه لایسنس دائمی به شما ارائه خواهد شد )

فونت آسترا

امکانات فروشگاهی حرفه ای در قالب آسترا

در آسترا برای فروش هرچه بهتر انواع امکانات حرفه ای فروشگاهی پیاده سازی شده است همچنین اپلیکیشن فروشگاهی شرکتی آسترا نیز با بهره گیری از امکانات فوق فروشگاهی برای شما یک برگ برنده جداگانه محسوب میشود تا بتوانید مشتریان خودتان را به بهترین شکل بسوی خریدی مورد اعتماد هدایت کنید .

فونت آسترا

اسکرول اجاکس بهینه

اسکرول ایجاکس بهینه جهت نمایش تعداد خاصی محصول به کار میرود که با اسکرول برگه محصولات به پایین ، امکان بارگذاری محصولات بیشتر براساس فیلتر مورد نظر وجود دارد و این حالت به شما این اجازه را خواهد داد تا بیشترین میزان بهینه بودن را در قالب تجربه نمایید

قالب وردپرس آسترا

شبکه مختلف محصولات :

ماژول WooCommerce Astra به شما این امکان را می دهد که محصولات خود را در یک طرح شبکه نمایش دهید که می توانید مطابق با نیاز خود آن را سفارشی کنید.

نوار کناری خارجی :

آسترا  به شما امکان می دهد یک نوار کناری غیر بوم را در صفحه فروشگاه اضافه کنید. این نوار کناری در ابتدا خارج از صفحه باقی می ماند و می تواند از طریق یک دکمه یا پیوند فعال شود.

مشاهده سریع :

آسترا به شما امکان می دهد تا گزینه مشاهده سریع را فعال کنید که به کاربران امکان می دهد بدون باز کردن آن در صفحه جدید، نگاه دقیق تری به محصول داشته باشند.

تنظیمات اختصاصی گالری محصولات :

تمام محصولات خود را در یک گالری محصول در صفحه فروشگاه خود نمایش دهید. می‌توانید طرح‌بندی را به‌عنوان شبکه یا فهرست تنظیم کنید و آن را بیشتر سفارشی کنید.

سبد خرید کشویی :

هنگام استفاده از آسترا با ووکامرس، می‌توانید یک سبد بازشو نشان دهید که به کاربران امکان می‌دهد محصولاتی را که به سبد خرید اضافه شده‌اند ببینند یا از طریق آن یکی اضافه کنند.

سبک فروش حبابی در آسترا :

شما می توانید حباب های فروش مد روز و جذاب را روی محصولات خود نشان دهید که خرید سریع را تشویق می کند و فروش را افزایش می دهد.

قالب وردپرس آسترا

https://files.rtl-theme.com/contents/post-129939/00d7e5a2223a718b75a697dc077dc94366785136c85432.gif

https://files.rtl-theme.com/contents/post-129939/04dc4362cb0c55177896f930067b91f60488e98f6c71e.jpg

ویژگی‌های قالب آسترا پرو

  • افزونه   ultimate elementor addons با لایسنس اورجینال به  ارزش 69 دلار و فقط در نسخه راست چین
  • افزونه schema pro plugin  با لایسنس اورجینال به  ارزش 79 دلار و فقط در نسخه راست چین
  • افزونه convert pro   با لایسنس اورجینال به  ارزش 89 دلار و فقط در نسخه راست چین
  • افزونه WP Portfolio Plugin   با لایسنس اورجینال به  ارزش 39 دلار و فقط در نسخه راست چین
  • سبک ترین قالب وردپرس که تا کنون دیده اید
  • سریع ترین پوسته وردپرس تاریخ
  • عملکرد سوپر حرفه‌ای
  • کتابخانه عظیم بیش از 250  وبسایت از پیش طراحی شده
  • سایت های آماده ساخته شده با بهترین صفحه ساز ها
  • قابلیت درون ریزی سایت های آماده فقط با 1 کلیک
  • سازگاری با بهترین صفحه ساز های دنیا
  • سازگاری با افزونه المنتور (elementor)
  • سازگاری با افزونه ویژوال کامپوزر(visual composer)
  • سازگاری با دیوی بیلدر (divi builder)
  • سازگاری با بیور بیلدر (beaverbuilder)
  • سازگاری با تمیفای بیلدر (themify builder)
  • تنظیمات طرح بندی خوش دست و شیک
  • چیدمان های متنوع نظیر سایدبار چپ، سایدبار راست
  • طرح های تمام صفحه، جعبه‌ای، وبلاگی، صفحه خالی
  • چیدمان های وبلاگی شبکه‌ای، آجری، لیستی
  • تایپو گرافی عالی و 800 فونت گوگل
  • فونت ایران سنس، ایران یکان، وزیر، ساحل و شبنم
  • قابلیت آپلود فونت های دلخواه
  • کنترل رنگ‌ها و پس‌زمینه‌های همه بخش های سایت

امکانات قالب Astra Pro فارسی

  • ادغام با پلاگین های ساخت سایت های آموزشی حرفه‌ای
  • ادغام با lifterLMS و learnDash و learnPress
  • امکان ساخت سایت های آموزشی و دوره و درس آنلاین
  • سایت های آموزشی مانند استادیار و eduma
  • دارای 30 طرح هدر جذاب و 10 طرح فوتر زیبا و کاربردی
  • قابلیت برچسب سفید برای مالکیت انحصاری قالب
  • معروف به سازگارترین قالب با المنتور پرو (elementor pro )
  • پیدمان و استایل تمام عرض برای سازگاری با المنتور
  • امکان غیر فعال کردن عنوان، هدر، فوتر، تصویرشاخص، سایدبار
  • تنظیمات عمومی سفارشی سازی برای کنترل کل سایت
  • تنظیمات هدر و فوتر موبایل
  • تنظیمات ریسپانسیو و واکنشگرایی حرفه‌ای
  • رقیب قدرتمند قالب های تم فارست
  • سازگاری کامل با ووکامرس و افزونه های مربوط به woocommerce
  • افزایش سرعت فروش
  • امنیت و سازگاری با بزرگترین شرکت های پلاگین سازی
  • ابزارک های بهینه شده برای استفاده در هر بخشی از سایت
  • تنظیمات کاتالوگ محصولات
  • تنظیمات حرفه‌ای صفحه پرداخت
  • صفحه پرداخت تک مرحله‌ای و دو مرحله‌ای
  • بهینه سازی و افزایش نرخ تبدیل
  • بهینه شده برای موبایل و تبلت
  • سایت های آماده فروشگاهی
  • بهینه شده برای سئو
  • سازگاری کامل با افزونه Yoast
  • قابلیت اسکرول بینهایت
  • چیدمان شبکه ای با تعداد ستون های دلخواه
  • سایدبار کشویی
  • سایدبار اختصاصی برای صفحات مختلف
  • بررسی سریع / مشاهده سریع محصولات
  • گالری محصولات متنوع
  • سبد خرید بازشونده
  • استایل های مختلف حباب فروش ویژه یا حراج
  • آسترا بهترین قالب وردپرس راستچین
  • دارای مگامنو زیبا و حرفه‌ای
  • سازگاری کامل با افزونه WPML برای ساخت سایت های چند زبانه
  • سازگاری با افزونه دکان برای ساخت فروشگاه مارکت پلیس
  • سازگاری با افزونه های کش و بهینه سازی و افزایش سرعت افزونه Wp rocket
  • سازگاری با افزودنی های المنتور پاورپک ، المنت پک ، ultimate addons
  • سازگاری با بهترین فرم ساز ها مانند  افزونه gravity forms ، افزونه eform و..
  • سازگاری کامل با افزونه ثبت نام و ورود با موبایل digits و پنل کاربری پیشرفته
  • سازگاری با افزونه های امنیت وردپرس مانند افزونه itheme security و افزونه wordfence
  • سازگاری با تمام افزونه های درگاه پرداخت مستقیم و غیرمستقیم و ایرانی و خارجی

دموها آماده قالب آسترا حرفه ای

  • آکادمی ، آموزشی ، دوره آنلاین ، دانشگاه ، آموزشگاه ، کالج ، مهد کودک
  • شرکتی ، بیزینسی ، صنعتی ، فروشگاهی ، مارکت پلیس
  • ماساژ درمانی ، استخر ، آب درمانی
  • پزشکی ، دندان پزشکی ، درمانگاه ، داروخانه ، کلینیک
  • ورزشی ، فیتنس ، باشگاه ، بدنسازی ، مربی فیتنس
  • مهندس عمران ، شرکت های راه و ساختمان
  • مربی سبک زندگی ، روانشناسی ، مشاور ،سخنران انگیزشی
  • مربی سلامت و تغذیه ، مربی یوگا
  • معماری طراحی دکوراسیون داخلی ، دکوراسیون خارجی
  • خدمات حمل و نقل ، خدمات نظافتی
  • رستوران ، کافه ، قهوه خانه ، آشپزخانه کافی شاپ
  • گردشگری ، طبیعت ، راز بقا
  • آرایشگاه ، آرایشگری ، آتلیه ، عکاسی ، میک آپ
  • سایت شخصی ، وبلاگ شخصی ، معلم خصوصی
  • املاک و معاملات ، مشاور املاک ، مشاور مالی
  • پوشاک ، مد ، فشن ، مزون ، خیاطی ، عروسک سازی
  • عطر ، ادکلن ، عینک ، جواهرات ، طلا فروشی
  • هنری ، هنرمندان ، موسیقی ، بازیگران ، دی جی
  • موسسه خیریه ، هیئت ها ، مساجد
  • کنفرانس ، همایش ،فری لنسر ، نویسنده ، مخترع
  • برق کاری ، خدمات خانگی ، خدمات باغ و باغداری
  • مبلمان ، مبل و لوازم خانگی ، لوستر ، تخت ، میز و صندلی
  • هتل ، مسافرخانه ، هتل پنج ستاره
  • صرافی ، صرافی اینترنتی
  • وکیل ، وکالت ، قاضی ، قضاوت
  • گالری ، موزه ، آثار باستانی
  • شرینی فروشی ، کیک پزی ، سوهان ، گز
  • فروشگاه گیاه ، گل فروشی ، تزئین گل ، ماشین عروس
  • خدمات عروسی ، اجاره ماشین عروس ، دعوت عروسی
  • تکنیسین ، کارواش ، تعمیرگاه و کرایه ماشین ، لوله کشی
  • تزئین باغ ، تزئین خانه ، تزئین ویلا و لند اسکیپ
  • خدمات حیوانات خانگی، دامپزشکی

در حال حاضر 150  دمو قالب آسترا آماده شده که بزودی دموهای دیگر نیز فارسی سازی شده و در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

از 27 می 2003 که برای اولین بار وردپرس منتشر شده تا به امروز، قالب های وردپرس بهترین و سریعترین راهکارهای طراحی وب سایت آماده هستند. با خرید قالب Astra Pro از راست چین از پشتیبانی واقعی کمتر از 24 ساعت و آپدیت دائمی و رایگان محصول بهره مند خواهید شد.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *