جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه Yith woocommerce checkout manager، ویرایش صفحه تسویه حساب

دانلود رایگان افزونه Yith woocommerce checkout manager، ویرایش صفحه تسویه حساب

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه Yith woocommerce checkout manager | افزونه سفارشی سازی صفحه تسویه حساب | افزونه ویرایش صورت حساب ووکامرس  | افزونه ویرایش صفحه تسویه حساب

معرفی افزونه مدیریت تسویه حساب ووکامرس

اگر صاحب فروشگاه آنلاین هستید احتمالا یکی از نیاز های اساسی شما سفارشی سازی فرم تسویه حساب است. افزونه Yith woocommerce checkout manager یک افزونه وردپرس فروشگاهی حرفه ای برای سفارشی سازی و ساخت صورت حساب های دلخواه است با این افزونه وردپرس امکان ویرایش صفحه تسویه حساب ووکامرس به صورت کاملا راست چین و فارسی سازی شده  در اختیار شما قرار میگیرد.

یکی از کلیدی ترین اجزای یک وبسایت تجاری و فروشگاهی صفحه تسویه حساب آن وبسایت است. برای بسیاری مهم است که مشتری هنگام پرداخت وجه کالا فیلد های دلخواهی را پر کند که به صورت پیش فرض در صفحه تسویه حساب وجود ندارند. با افزونه سفارشی سازی تسویه حساب می توانید فرم صورت حسابتان را ویرایش و سفارشی سازی کنید.

امکانات افزونه Yith woocommerce checkout manager بهترین افزونه ویرایش صورت حساب ووکامرس 

ویرایش فرم تسویه حساب ووکامرس با افزونه Woocommerce checkout manager

با صرف کمتر از پنج دقیقه زمان میتوانید فرم تسویه حساب سایت خود را کاملا شخصی سازی کنید حتی فیلد های مختلف آنرا به صورت دلخواه خود در بیاورید.

افزونه ویرایش صورت حساب ووکامرس تغییر رنگ حاشیه فیلد ورودی اطلاعات افزونه woocommerce checkout manager

در ویرایش صفحه تسویه حساب ووکامرس با افزونه woocommerce checkout manager میتوانید رنگ حاشیه ورودی های خود را برای حالت های مختلف از جمله زمان فوکوس یا زمانی که کاربر مقداری اشتباه را وارد کرده است تنظیم کنید.

ویرایش صفحه تسویه حساب ووکامرس تنظیمات استایل فرم افزونه Yith woocommerce checkout manager

استایل های مختلف فرم خود را به صورت دلخواه سفارشی کنید، هرچیزی نیاز است را تنظیم کنید، از ارتفاع فیلد های ورودی تا رنگ نوار حاشیه آن ها… حتی نمایش برچسب فیلد ها (label) به انتخاب شما بستگی دارد.

فرمت تاریخ افزونه woocommerce checkout manager
افزونه woocommerce checkout manager فرمت زمان
یکی از کاربردهای افزونه woocommerce checkout manager  امکان انتخاب برای فیلد های تاریخ قالب از پیش تعریف شده وجود دارد و می توانید پیش نمایش آن را در آن واحد ببینید و در فرم تسویه حساب خود از آن استفاده کنید. همچنین میتوانید قالب زمان دلخواه خود را انتخاب و از آن در صفحه تسویه حساب خود استفاده کنید.
افزونه Yith woocommerce checkout manager ویرایش صفحه تسویه حساب ووکامرس
بدون محدودیت در افزونه woocommerce checkout manager فیلد های دلخواه خود را بسازید و در فرم تسویه حساب وبسایت خود اضافه کنید. هنگام ایجاد فیلد های جدید در صورتحساب خود، موقعیت فیلد های خود را انتخاب کنید، آن ها را ویرایش یا غیرفعال کنید تا در فرم شما نمایش داده نشوند. شما یک لیست در اختیار خواهید داشت تا فیلد هایی که ایجاد کرده اید ببینید، انتخاب، حذف، ویرایش و یا غیرفعال کنید.
افزودن فیلد در افزونه سفارشی سازی تسویه حساب افزونه woocommerce checkout manager

سایر قابلیت های افزونه ویرایش صورت حساب ووکامرس 

سایر امکاناتی که افزونه YITH WooCommerce Checkout Manager دارد شامل موارد زیر است:

  • هنگام افزودن فیلد های جدید در افزونه ویرایش صورت حساب ووکامرس از نام و نوع و محل نگهدارنده (place holder ) تا موقعیت و حتی کلاس ورودی و برچسب قابل تنظیم است و برای هر فیلد شرط هایی تعریف کنید که در صورت برقراری آن فیلد باید حتما پر شود و یا فیلد را اجباری کنید.
  • با افزونه مدیریت تسویه حساب ووکامرس به تعداد نامحدود فیلد های دلخواه یجاد کنید، رنگ های مورد نظرتان را به کار ببرید مثلا وقتی کاربر فیلدی را به اشتباه وارد میکند رنگ فیلد را تغییر دهید یا متن راهنما برای فیلدها  ایجاد کنید تا کاربر بداند چه اطلاعاتی را وارد کند.
  • از درشت ترین ویژگی ها تا کوچکترین آنها مانند فرمت تاریخ و فرمت ساعت و زمان را به صورت دلخواه تغییر دهید. انتخاب کنید چه چیزی چگونه نمایش داده شود و اطلاعات مورد نظر خودتان را هنگام خرید کاربرانتان از آنها دریافت کنید.
  • در بخش تنظیمات استایل  از حاشیه ورودی ها تا تغییر رنگ آنها هنگام وارد شدن اطلاعات صحیح تا زمانی که خطایی رخ میدهد را مدیریت و سفارشی سازی کنید.
  • تعیین کنید فیلد هایی که قرار است ایجاد شوند در کدام بخش از فرم تسویه حساب شما قرار بگیرند.

با افزونه ویرایش صورت حساب ووکامرس هرچیزی برای ایجاد یک فیلد جدید در صفحه تسویه حساب سایت فروشگاهی خود نیاز دارید را در اختیار دارید، به سادگی تنظیم کنید چه چیزی را در صورت برقرار بودن چه شرایطی کاربر باید وارد کند، زمان نمایش یا پنهان شدن آن ها را مشخص کنید. بله در افزونه YITH WooCommerce Checkout Manager شما میتوانید شرط هایی را تعریف کنید که در صورت برقرار بودن آن ها فیلد های دلخواهی که ایجاد کرده اید نمایش داده شوند یا از دید کاربر پنهان کنید.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *