جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه Woo Instock، افزونه انتقال محصولات ناموجود به انتهای لیست

دانلود رایگان افزونه Woo Instock، افزونه انتقال محصولات ناموجود به انتهای لیست

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه انتقال محصولات ناموجود ووکامرس به انتهای لیست

آیا شما هم می‌خواهید محصولات ناموجود فروشگاه اینترنتی ووکامرس خود را در انتهای لیست محصولات نمایش دهید؟ بسیاری از مدیران سایت‌های فروشگاهی تمایل ندارند تا محصولات ناموجود بین محصولات دارای موجودی قرار بگیرند ، چرا که با افزایش تعداد محصولات ناموجود در سایت خرید برای کاربران دشوار میشود و از طرفی جلوه زیبایی ندارد.

افزونه Woo Instock یک افزونه وردپرس فروشگاهی به منظور نمایش محصولات ناموجود ووکامرس طراحی و کد نویسی شده تا این مشکل را حل کرده و شما میتوانید با این افزونه وردپرس فروشگاهی اینستوک محصولاتی که موجودی آن ها تمام شده یا موجودی در انبار صفر شده را در تمام صفحات سایت به آخرین صفحه محصولات انتقال دهید. بدین صورت شما محصولات ناموجود را در انتهای لیست و در صفحات آخر مشاهده خواهید کرد. افزونه نمایش محصولات ناموجود ووکامرس یک محصول ایرانی بوده و با تمامی قالب های فروشگاهی وردپرس سازگار است.

تفاوت این افزونه با سایر افزونه ها بدین صورت است که این افزونه تمام محصولات ناموجود در تمام صفحات فروشگاه شما حتی در محصولات مشابه در صفحات محصول و همچنین محصولات ناموجود در پنل ادمین سایت را نیز به انتهای لیست می برد.

در هر فروشگاه اینترنتی که شامل محصولات مختلفی می باشد، چندین محصول، ناموجود می باشد که مشتریان تمایل به دیدن اینگونه محصولات ندارند. یکی از امکانات مهم در فروشگاه های اینترنتی که به انتخاب سریع تر محصولات به مشتریان کمک می‌کند، نمایش محصولات ناموجود در انتهای لیست نمایش محصولات می باشد. این ویژگی به شما کمک میکند تا بتوانید محصولاتی که در حال حاضر موجودی آن ها به اتمام رسیده است را به انتهای لیست منتقل کرده و محصولات موجود را بیشتر به مشتریان نمایش دهید.

اگر در فروشگاه های اینترنتی مختلفی همچون دیجی کالا، لیست محصولات مشاهده کرده باشی ؛ محصولات ناموجود معمولا در انتهای لیست و بعد از محصولات موجود نمایش داده می‌شود. این امر نشان می دهد که این ویژگی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و رضایت مشتریان را در خرید های خود افزایش خواهد داد.

افزونه انتقال محصولات ناموجود با افزودن این ویژگی به فروشگاه ووکامرسی شما، محصولات موجود را در معرض دید مشتریان قرار داده و از این طریق به مشتریان کمک میکند تا سریع تر محصولات خود را انتخاب کنند. با نصب و فعالسازی این افزونه، ویژگی انتقال محصولات ناموجود در فروشگاه ووکامرسی شما فعال شده و محصولات ناموجود در انتهای لیست محصولات  نمایش داده خواهند شد.

برای کارکرد صحیح این افزونه در تمامی صفحات ووکامرس، لطفا از افزونه های فیلتر ووکامرس در کنار این افزونه استفاده نکنید. همچنین در جهت فعال سازی پلاگین دقت فرمائید که نسخه php 7.2 بر روی هاست شما فعال باشد.

توجه داشته باشید افزونه اینستوک فقط در صفحاتی که بصورت پیش فرض توسط فروشگاه ساز ووکامرس ساخته شده باشد فعال خواهد شد و در صفحاتی که با صفحه سازهایی نظیر المنتور یا ویژوال کامپوزر ساخته شده باشد فعالیت نخواهد کرد!

توجه داشته باشید که برای کارکرد صحیح افزونه اینستوک بایستی برای تمام محصولات خود ، آیتم موجودی انبار را تنظیم کرده باشید. محصولاتی که بدون قیمت هستند به انتهای لیست منتقل نخواهند شد !

برای انتقال محصولاتی که دارای قیمت صفر یا محصولاتی که بدون قیمت هستند ، می بایست از افزونه سورتینو استفاده کنید.

چرا باید محصولات ناموجود را در انتهای لیست فروشگاه قرار دهیم ؟

1- این موضوع برای فروشگاه‌های اینترنتی با تعداد محصول کم شاید مشکل ساز نباشد؛ اما وقتی تعداد محصولات شما زیاد شود، کاربران هنگام انتخاب محصول درگیر مشاهده محصولات ناموجود می‌شوند و این تجربه خوشایندی برای آنها نیست. این امر در ادامه ممکن است موجب کاهش فروش شما نیز شود.

2- با توجه به اینکه این محصولات در موقعیت های مختلفی در لیست محصولات نشان داده می شوند، باعث کمتر دیده شدن محصولات موجود و ایجاد یک بهم ریختگی ظاهری در فروشگاه اینترنتی می شوند.

برای بهبود کیفیت کار با فروشگاه خود ، بهتر است محصولات ناموجود را در انتهای لیست محصولات خود نمایش دهید و محصولات موجود را در ابتدای لیست نمایش دهید.

ویژگی های افزونه Woo Instock

  • سازگاری با آخرین نسخه وردپرس و ووکامرس
  • بسیار کم حجم
  • کدنویسی استاندارد
  • انتقال محصولات ناموجود به انتهای لیست در تمام صفحات فروشگاه نظیر صفحه فروشگاه ، محصولات مشابه ، صفحات دسته بندی و …
  • پشتیبانی قوی و حرفه ای
  • سازگار با تمامی قالب های فروشگاهی وردپرس
  • بدون نیاز به انجام تنظیمات اضافه و فعال سازی فقط با یک کلیک!

با خرید و دانلود افزونه انتقال محصولات ناموجود ووکامرس به انتهای لیست از راست چین از پشتیبانی واقعی کمتر از 24 ساعت و 6 ماه ضمانت بازگشت وجه (نقدی) بهره مند خواهید شد.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *