جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه User Account Approval، افزونه تایید حساب کاربران دیجیتس

دانلود رایگان افزونه User Account Approval، افزونه تایید حساب کاربران دیجیتس

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه User Account Approval | افزونه تایید/عدم تایید حساب کاربران دیجیتس |  افزونه تایید حساب کاربران

افزودنی جذاب دیگری از افزونه دیجیتس را برای شما عزیزان معرفی می کنیم تا تسلط بیشتری بر روی کاربران خود داشته باشید. نام این افزودنی حرفه ای User Account Approval می باشد. بعد از نصب و فعال سازی این افزونه وردپرس مدیریت براحتی می توانید کاربرانی که در سایت شما با شماره موبایل خود ثبت می کنند را زیرنظر داشته و آن کاربرانی که مایل هستید را تایید می کنید و بعضا کاربرانی را نیز رد خواهید کرد.

افزودنی User Account Approval چه کمکی به ما خواهد کرد؟

      • زمانیکه کاربری در سایت شما عضو می شود عضویت او در حالت انتظار باقی می ماند تا مدیریت حساب کاربری او را تایید یا رد کند
      • اگر کاربری را تایید کرده اید و از خدمات سایت شما استفاده کرد می توانید در هر زمان تنها با فشردن دکمه غیرفعال حساب کاربری او مسدود خواهد شد و تا اطلاع ثانوی اگر شما آن حساب را فعال نکنید امکان ورود به حساب خود را نخواهد داشت.
      • بعد از نصب افزونه وردپرس تایید حساب کاربری همه کاربران نیازمند دستور مدیریت برای تایید یا عدم تایید حساب خود خواهند بود. اما می توانید نقش های کاربری را استثنا کنید تا آن نقش ها بدون این مراحل حساب کاربری آن ها تایید شود.

بعد از نصب افزودنی دیجیتس User Account Approval کاربران هنگام ثبت نام با اعلان های زیر روبرو خواهند بود.

      • قبل از تایید: کاربر گرامی حساب شما در انتظار تایید مدیریت می باشد.
      • بعد از تایید: حساب شما تایید شده است.
      • عدم تایید: کاربر گرامی حساب شما توسط مدیریت رد شده است و امکان ورود به سایت برای شما ممکن نمی باشد.

اگر حساب کاربری را رد کنید، آن کاربر دیگر نمی تواند با آن شماره موبایل که حساب آن تایید نشده است در سایت شما ثبت نام یا ورود کند.

اگر حساب کاربری را بعد از تایید، غیرفعال کنید. آن کاربر هنگام ورود به سایت با خطای عدم دسترسی مواجه خواهد شد و برای ورود نیازمند تایید شما خواهد بود.

اگر سایت شما دارای فروشنده می باشد و از طریق دکان ثبت نام می شوند می توانید نقش کاربری فروشنده را در تنظیمات وارد کنید تا آن ها بدون تایید شما در سایت ثبت نام و یا ورود کنند. اما همچنان کاربران سایر نقش ها مانند مشتری یا … باید منتظر تایید مدیریت باشند.

  • همراهان عزیز توجه نمایید: هر سوالی درباره این محصول دارید لطفا در بخش دیدگاه ها ارسال بفرمایید، حتی اگر قبلا از سمت کاربرهای دیگری در دیدگاه ها مطرح شده باشد. چون پاسخ دیدگاه ها به نسبت امکانات محصول در آن بازه زمانی ارسال می شود و ممکن است محصول در نسخه های بعدی دچار تغییر و تحول شده باشد و دیگر پاسخ آن دیدگاه صحیح نباشد.

چرا افزونه دیجیتس را انتخاب کنیم؟

اگر سایت های ایرانی از جمله راستچین، اسنپ، تپ سی، دیجیکالا و… را مشاهده کنید متوجه یک تغییر بزرگ خواهید شد. آن هم اینست که این سایت ها راهکار جدیدی به سایت خود اضافه کرده اند تا شما با وارد کردن شماره تلفن خود و سپس وارد کردن کد تایید که شماره شما ارسال می شود بتوانید براحتی وارد سایت شوید و یا حتی در برخی سایت ها مانند اسنپ فود با این روش می توانید در سایت ثبت نام کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

در روش پیشفرض به این شکله که : کاربر قصد ثبت نام در سایت را دارد ابتدا باید نام کاربری خود را وارد کند سپس باید یک ایمیل معتبر را بنویسد که به آن دسترسی داشته باشد تا لینک تاییدی به ایمیل او ارسال شود و…. حال کاربر باید رمز را همیشه بیاد داشته باشد تا بتواند در سیستم های دیگری وارد سایت شود.

اما ما افزونه Digits را برای شما معرفی می کنیم تا بتوانید سیستمی را در سایت خود داشته باشید تا زین پس کاربران بدون اینکه رمز وارد کنند، نام کاربری یا ایمیل خود را به یاد بیاورند تنها با وارد کردن شماره تلفن خود وارد سایت شوند و یا ثبت نام کنند.

همچنین برای راحتی کاربران افزونه Digits را با 30 سایت ارسال کننده پیامک سازگار کردیم تا شما بتوانید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور پنل پیامکی خود براحتی این افزونه کاربری و پروفایل را به پنل پیامکی خود متصل کنید.

قبل از خرید حتما موارد زیر را مطالعه کنید.

  • افزونه تایید حساب کاربران دیجیتس صرفا با افزونه دیجیتسی که در سایت راست چین منتشر شده است فعال شده و کار خواهد کرد.
  • برای استفاده از افزودنی افزونه User Account Approval باید افزونه دیجیتس نصب و فعال شده باشد.
  • افزونه فقط روی هاست با نسخه php 7.2 قابل نصب می باشد.
  • برای نصب از فعال بودن ioncube loader روی هاست خود از طریق پشتیبان هاست مطمئن شوید.
  • افزونه دیجیتس و این افزودنی تایید حساب کاربران دیجیتس  User Account Approval صرفا به عنوان یک رابط بین سایت شما و پنل پیامکی عمل می کند و شما حتما برای استفاده از افزونه و افزودنی نیاز به پنل فعال پیامکی دارای اعتبار پیامکی از سامانه های پیش فرض روی افزونه خواهید داشت.
  • نکته: محصول فوق به بروز رسان خودکار راست چین مجهز می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید  افزونه بروزرسان خودکار راست چین را مطالعه نمایید. اگر شرایط استفاده از این ویژگی را در سایت خود ندارید همچنان مثل سابق می توانید فایل محصول را از پنل کاربری خود دریافت کرده و بصورت دستی آپدیت را انجام بدهید.

با خرید و دانلود افزونه User Account Approval از راست چین از آخرین نسخه موجود و 6 ماه ضمانت بازگشت وجه (نقدی) بهره مند خواهید شد.

افزونه Digits - افزونه وردپرس ثبت نام و ورود با شماره موبایل

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *