جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه Ultimate Affiliate Pro، افزونه همکاری در فروش

دانلود رایگان افزونه Ultimate Affiliate Pro، افزونه همکاری در فروش

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه Ultimate Affiliate Pro | افزونه بازاریابی شبکه ای در وردپرس | افزونه همکاری در فروش ووکامرس

افزونه Affiliate Pro به جرات بهترین افزونه همکاری در فروش و افیلیت در وردپرس است. تابحال از وب سایت های دیگر به دیجی کالا هدایت شده اید؟ این همان روند همکاری در فروش است. شما هم می توانید از سایر بازاریابان بخواهید محصولات شما را تبلیغ و لینک انها در وب سایت خود قرار دهند. هر کاربری میتواند تبلیغ یا بنری برای محصول شما در سایت خود درج کند و اگر این تبلیغ موجب خرید شود از طریق این افزونه کمیسیون تبلیغات را برای بازاریاب پرداخت می کنید.
این افزونه وردپرسی اکنون به عنوان کاملترین افزونه بازاریابی شبکه ای شناخته می‌شود و تمام امکانات و متدهای بازاریابی را پوشش داده و چیزی را از قلم نینداخته است.

اختصاصی راست چین

چرا افزونه Ultimate Affiliate Pro

قبل از هر چیز یک اشاره کوچک داشته باشم که اصلاً همکاری در فروش آنلاین چیست و چطور می‌توان از این روش در دنیای اینترنت کسب درآمد کرد. “زمانی که شما به کمک ابزارهای دیجیتال بتوانید محصول یا خدمت شرکت یا فرد دیگری را به فروش برسانید و در این فروش پورسانت یا درصد خودتان را بردارید به این کار شما همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ می گویند”.
همکاری در فروش یکی از سیستم های مدرن و مطرح در حوزه دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات است. به واسطه این سیستم شما در ازای مشتریانی که یک بازاریاب به سمت شما می آورد به او پورسانت پرداخت می کنید. این بهترین روش برای تبلیغات به شمار می رود که نرخ تبدیل آن بالا بوده و تنها به اندازه پورسانت پرداختی هزینه می کنید. این نوع تبلیغات بدون ریسک بوده و بالاترین بازدهی را خواهد داشت.
افزونهUltimate Affiliate Pro کاملترین افزونه افیلیت در وردپرس است که به شما امکان می دهد یک پلتفرم جامع برای شرکتهای وابسته خود با پاداش و مقدار مختلف بر اساس رتبه و پیشنهادات ویژه ارائه دهید.

جدیدترین آپدیت افزونه Ultimate Affiliate Pro به همراه تقویم شمسی و واحد پولی تومان در مارکت راست چین ارائه شده است.

معرفی قابلیت ها و ویژگی های افزونه افیلیت پرو، بهترین افزونه همکاری در فروش

 

کارکرد افزونه افیلیت پرو در تعیین پورسانت پرداختی

در این افزونه همکاری در فروش شما می توانید؛ کمیسیون ها را برای زمانی که یکی از بازاریابان شما یک رتبه خاص را بدست می آورد یا برای اولین بار ثبت نام کرد، تعیین کنید. هر رتبه کسب شده توسط بازاریاب ممکن است درصد کمیسیون متفاوتی داشته باشد که توسط شما قابل تنظیم است. علاوه بر این وقتی بازدیدکننده عضو سایت شد یا محصولی خرید به بازاریاب مبلغی به عنوان کمیسیون پرداخت کنید. این مبلغ نیز قابل تنظیم است.

افزونه افیلیت پرو امکان مدیریت تمام فرآیندهای موردنیاز برای ایجاد یک سیستم همکاری در فروش را برای شما فراهم کرده است. بنابراین بدون نیاز به هیچ کار اضافه فقط به مدیریت بازاریابان و رصد کردن درآمدهای خود می پردازید.

هر بازاریاب می تواند کمپین بازاریابی خود را ایجاد کند و از طریق استراتژی “بازاریابی چند سطحی یا شبکه ای” بازاریاب بیشتری را به ارمغان می آورد.

امکانات افزونه Ultimate Affiliate Pro

پشتیبانی از افزونه های محبوب

افزونه فارسی Ultimate Affiliate Pro علاوه بر پشتیبانی پیشفرض از افزونه‌های محبوب فروشگاهی ووکامرس و edd از روش‌های فروش دیگر نیز پشتیبانی می‌کند. سازندگان افزونه با استفاده از ابداع یک راهکار این امکان را فراهم آورده‌اند که شما بدون نیاز به نصب هیچ افزونه (یا ادان اضافی) بتوانید سیستم بازاریابی شبکه ای خود را به فرم‌سازهای مختلف همچون گراویتی فرم و سایر فرم‌سازهای وردپرس و همچنین سیستم‌های دیگر متصل کنید.

شما می توانید وب سایت خود را به یک ماشین تجارت و درآمد واقعی تبدیل کنید، جایی که فقط باید در آنجا بنشینید و دیگران را برای شما کار کنند!

 

ویژگی های کلیدی و عملکردی افزونه افیلیت پرو

ارتقاء رتبه با عملکرد بهتر:
بازاریابان براساس رتبه طبقه بندی کنید و به هر کدام سطح کمیسیون ویژه ای اختصاص دهید. پس از رسیدن به دستاوردها موردنظر هر بازاریاب می تواند به رتبه بعدی ارتقا یابد.

تعریف نامحدود بازاریاب:
برای تعریف تعداد بازارایاب محدودیتی وجود ندارد که بتوانند محصولات و خدمات شما را تبلیغ کنند.

مقدار پورسانت سفارشی:
برای بازاریابان با رتبه و امتیاز خاص می توانید، پیشنهاد یا کارمزد سفارشی، پاداش هایMLM ، درصد یا مبلغ ثابت تعیین کنید.

پیشنهادهای ویژه بازاریابان:
بازاریابان می توانند پورسانت های مختلفی را براساس محصولات یا کالاهای خریداری شده بدست آورند. این نوع پیشنهادات را می توان در محدوده زمانی و بر اساس تاریخ محدود کرد.

بازاریابی چند سطحی:
با افزونه Ultimate Affiliate Pro میتوانید بازاریابان را در رتبه های جداگانه طبقه بندی کنید و سطح کمیسیون متفاوتی را برای هر کدام اختصاص دهید. پس از رسیدن به دستاوردهای تعیین شده هر بازاریاب می تواند به رتبه بعدی ارتقا پیدا کند.

افزونه همکاری در فروش افیلیت پرو سیستم عامل بازاریابی شما را به یک سیستم بازاریابی چند سطحی (MLM=Multi-Level Marketing) یا بازاریابی هرمی تبدیل می کند که بازاریابان را برای جذب همکاران بیشتر تشویق می کند. بر اساس نیازهای شما می توانید یک برنامهUniLevel ، Force Matrix  یا Binary Matrix برای سایت خود تنظیم کنید.

کمیسیون های مداوم برای خریدهای آتی:
به بازاریابان خود اجازه دهید در تمام خریدهای بعدی مشتری هم کارمزد دریافت کنند. با این افزونه دیگر نگران کوکی ها یا مرورگرهای مختلف نیستید. با کمیشیون پاداش و عملکرد بازاریابان خود را وفادار کنید.

پاداش عملکرد:
وقتی بازاریابان شما یک رتبه خاص را کسب یا برای اولین بار ثبت نام میکنند، کمیسیون پاداش را برای آنها تعیین و حس وفاداری را در آنها ایجاد کنید.

مدیریت بنرها:
شما میتوانید بنرهای آماده با طرحهای جذاب به بازاریابان خود ارائه کنید. اینکار به شما کمک می کند با کیفیت و استاندارد مورد قبول به تبلیغ محصولات و خدمات خود بپردازید. این راهکار نرخ تبدیل بهتری به شما ارائه می کند.

پرداخت های پی پال:
فقط با چند کلیک مستقیم از داشبورد Affiliate Pro درآمد بازاریابان را پرداخت کنید. انتخاب کنید که معاملات خاص یا کل سپرده را پرداخت کنید.

ارجاعات دوره ای بازگشتی:
افزونه ultimate affiliate pro قابلیت اعطا کمیسیون برای اشتراک های مکرر در سیستم های عضویت با مقدار سفارشی و متفاوت از یک رتبه به دیگر را دارد.

اشتراک اجتماعی:
ادغام با پلاگین social share& locker و افزوده شدن دکمه اشتراک گذاری برای به اشتراک گذاری لینک های افیلیت بازاریابان در این افزونه گنجانده شده است. بنابراین از پتانسیل شبکه های اجتماعی خود نیز استفاده می کنند.

یکپارچه سازی  OptIn:
یکپارچگی با 10 سیستم بازاریابی ایمیل که در آن می توانید ایمیل های افیلیت خود را برای فعالیتهای بعدی ذخیره کنید.

Landing Page:
این پلاگین همکاری در فروش برای پوشش هر جریان کاری که می تواند ثبت نام موفقیت آمیز یا مرحله پرداخت کامل باشد بر اساس Landing Page عمل می کند.

کیف پول:
قابلیت کیف پول برای بازاریابان این امکان را فراهم می کند که درآمد خود را مستقیما در وب سایت شما هم خرج کنند.

کوپن های وابسته:
شما می توانید بازاریاب را به کوپنهای WooCommerce ،Easy Digital Download یا Ultimate Membership Pro مرتبط کنید تا وقتی مشتری از آن کد تخفیف و کوپن در سیستم های شما استفاده می کند، جایزه بگیرید.

Slug سفارشی:
علاوه بر نام کاربری یا شناسه پیشفرض، قابلیت ایجاد یک نامک سفارشی در افزونه افیلیت پرو ارائه می شود، تا بازاریابان بتوانند هویت یا نام شرکت خود را در پشت یک نامک پنهان کنند.

صفحه حساب بادی پرس:
مستقیماً در صفحه حساب BudyPress، بخش Account Affiliate را با افزونه affiliate pro یکپارچه کنید.

صفحه حساب WooCommerce :
بخش صفحه اشتراک سهام شرکت را مستقیماً در صفحه حساب WooCommerce ادغام کنید.

واحد پولی سفارشی:
اگر واحد پولی شما در سیستم موجود نیست، می توانید واحد پولی مورد نظر خود را اضافه کنید.

بازاریابان برتر:
با 10 قالب از پیش تعریف شده شما میتوانید لیست بازاریابان برتر بر اساس درآمد affiliate را معرفی کنید.

فرم ثبت نام سفارشی:
چندین استایل که فرم ثبت نام کاملا سفارشی را ارائه می دهند در افزونه Ultimate Affiliate Pro WordPress وجود دارد.

صفحه حساب کاربری:
بیش از 15 برگه منو با گزینه های مختلف و کاملاً قابل تنظیم براساس 3 الگوی از پیش تعریف شده وجود دارد.

کد کوتاه:
کد کوتاه بسیاری وجود دارد که ممکن است به شما کمک کند تا اطلاعات شخصی بازاریاب را در  صفحات مختلف نمایش دهید.

گزارش ها:
جزئیات گزارش های بازاریابی یا آمار پرداخت برای مدیر در صفحه حساب.

اطلاعیه:
اعلان های ایمیل را برای اقدامات یا مراحل مختلف به بازاریابان و مدیر سیستم ارسال کنید.

 نیازمندی های نصب Ultimate Affiliate Pro

اگر می خواهید از افزونه Affiliate Pro استفاده کنید، حداقل موارد و منابع زیر باید فراهم شود:

  • WordPress v.5.0+
    • PHP v7.2+
    • cURL enabled
    • WP Crons enabled
  • فعالسازی تابع allow_url_fopen در هاست

افزونه Ultimate Affiliate Pro یکی از کاربردی ترین ابزارهای همکاری در فروش و کسب درآمد از اینترنت است که می‌توان با کمک تولید محتوا در فضای آنلاین، پیاده سازی کرد و به درآمد‌ بسیار خوبی رسید.
این افزونه برخلاف پلاگین های دیگر نیاز به هیچ گونه افزودنی های اضافی برای گسترش عملکرد خود ندارد و همه قابلیت‌هایی که می‌خواهید در همین افزونه وجود دارد.

رای دادن به افزونه Ultimate Affiliate Pro

⚠️ توجه داشته باشید که در بخش هایی مانند سطح های بازاریابی یا واحد پولی امکان استفاده از زبان فارسی وجود ندارد و حتما باید فیلد به صورت انگلیسی پر شود. ممکن است پیوندهای که با زبان فارسی ایجاد شده اند قابلیت تبدیل به لینک بازاریابی را نداشته باشند بهتر است از پیوند یکتای لاتین در آدرس های سایت خود استفاده کنید و پرداخت پورسانت بازاریابان تنها به صورت کارت به کارت انجام میشود.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *