جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه Tutor Lms Pro، افزونه آموزشی تیوتر

دانلود رایگان افزونه Tutor Lms Pro، افزونه آموزشی تیوتر

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه آموزشی تیوتر | افزونه Tutor Lms Pro  

معرفی افزونه Tutor Lms Pro

افزونه Tutor LMS Pro یک افزونه کاربردی کامل و قوی و حرفه ای برای ایجاد دوره های آموزشی آنلاین می باشد که دارای امکانات متعدد جهت برگزاری دوره های آموزشی در بستر وردپرس می باشد. در این افزونه وردپرس می توانید برای هر مدرس یا دانشجویان یک داشبورد آموزشی جامع ایجاد کنید تا هردو بتوانند دوره های مد نظر را مدیریت یا خرید کنند. برای برگزاری هر دوره امکان تعریف بسیاری از قابلیت ها از جمله سیستم تکلیف، سیستم آزمون داخلی، پیشنیازی دروس، دسترسی قطره ای، نمره قبولی آزمون، پیشنمایش دوره، تعیین سطح دوره و … در آن وجود دارد.

معرفی افزونه Tutor Pro

 ویژگی های افزونه آموزشی تیوتر

در ادامه به بررسی ویژگی های افزونه Tutor Lms Pro می پردازیم:

تنظیمات پیشرفته آزمون

تنظیمات سیستم آزمون ساز پیشرفته شما را قادر می سازد تا انواع گوناگونی از سوالات را ایجاد کنید، محدودیت های زمانی برای پاسخ دهی تعیین کنید، چیدمان سوالات را برای هر شخص متفاوت کنید یا سوالات گوناگون را برای هر فرد ایجاد کنید یا … با پشتیبانی از  10 نوع سبک سوال از پیش تعریف شده از جمله تطبیق تصاویر، پاسخگویی تصویری، تطبیق پاسخ و سوال ها، انتخاب ترتیب پاسخ، پاسخ کوتاه، سوالات و مقالات پایان باز، درست یا نادرست، انتخاب تکی ، انتخاب چندگانه ، پر کردن جای خالی و… .

دوره ساز زنده افزونه آموزشی تیوتر

مدیران می توانند بدون نیاز به ورود به پیشخوان مدیریتی سایت محتوای دوره، آزمونها و تکالیف را ایجاد کنند یا مدرسین بیشتری را برای یک دوره اضافه کنند. افزونه Tutor Lms Pro از سیستم درگ و دراپ برای تغییر چیدمان دروس در دوره ساز استفاده می کند.

دسترسی قطره ای به درس ها

عملکردی که برای موضوع دوره آنلاین ضروری است، باعث می شود دانش آموزان تا پایان درس قبلی نتوانند به درس بعدی دسترسی پیدا کنند. مدرسین همچنین می توانند درس را تا زمان شروع قفل کرده و بخشها و توالی درس را سفارشی سازی کنند یا دسترسی به درس را بر اساس دوره زمانی محدود و مدیریت کنند.

گواهینامه ساز

شما می توانید از بین الگوهای گواهی از پیش طراحی شده، یا با استفاده از افزونه جانبی گواهی ساز، گواهی مورد نظر خود برای کاربرانی که دوره را به پایان می رسانند انتخاب کنید یا گواهینامه خود را متناسب با سبک سازمان آموزشی خود طراحی و  تنظیم کنید.

گزارش های قدرتمند

یرخی از کاربران انواع گزارش ها و تجزیه و تحلیل های قدرتمندی با فیلترهای پیشرفته برای دوره های ثبت نام شده، بررسی ها، آزمون ها، فروش و … برای پیگیری پیشرفت و انجام برخی ارزیابی ها و تغییرات لازم دارند، تیوتر این کار را برای شما انجام میدهد!

پیش نیازهای دوره

با استفاده از این عملکرد، مدرسان می توانند دوره هایی را که باید قبل از ثبت نام در یک دوره خاص تکمیل شود تنظیم کنند. این عملکرد اطمینان حاصل می کند که مدرسان از دانشجویان هدف مناسب برای دوره استفاده می کنند.

کسب درآمد فروش دوره 

شما میتوانید با استفاده از ووکامرس یا EDD دوره ها را بصورت تکی یا با استفاده از Restrict Content Pro یا Paid MemberShip Pro را بصورت اشتراکی به فروش برسانید، همچنین شما میتوانید تنظیمات پیشرفته در مورد درآمد و تخصیص کارمزد و گزینه های برداشت ، پول را به راحتی مدیریت کنند.

BuddyPress افزونه آموزشی تیوتر

کاملترین پلتفرم شبکه اجتماعی را که در یک موضوع آموزشی ادغام شده است، در اختیار کاربران قرار می دهد. ادغام BuddyPress، کاربران می توانند برای ایجاد پروفایل کاربر، مکالمه خصوصی، ایجاد ارتباطات اجتماعی، ایجاد و تعامل در گروه ها، انجمن یادگیری و موارد دیگر در سایت شما ثبت نام کنند. BuddyPress به شما کمک می کند شبکه ای برای شرکت، مدرسه، تیم ورزشی یا سایر انجمن های تخصصی خود بسازید.

دوره های مرتبط در قالب اجومال

در صفحه جزئیات دوره، دوره های مشابه مربوط به آن دسته ها را نشان می دهیم. این امر به دانشجویان این امکان را می دهد تا گزینه های بیشتری در دسته مورد علاقه خود داشته باشند.

پیوست ها

ویژگی پیوست به مدرسان این امکان را می دهد که انواع مختلف پرونده را به دوره ها و دروس ضمیمه کنند. مدرسان می توانند صوتی، تصویری، اسناد مختلف را بارگذاری کنند تا به دانشجویان کمک کند درک بهتری از دوره داشته باشند.

درآمد و تخصیص کمیسیون در افزونه آموزشی تیوتر

با استفاده افزونه Tutor lms Pro مدیر می تواند درصد کمیسیون را بین مدیر و مربی، کسر هزینه تعیین کند و روند را با استفاده از آمار درآمد مبتنی بر زمان تنظیم کند.

گزینه های برداشت درآمد

برداشت از کلیه درآمد حاصل از این سیستم کسب درآمد را مدیریت کنید. حداقل مقدار و روش برداشت خود را در تنظیمات برداشت  افزونه Tutor lms Pro تنظیم کنید.

شما با خرید افزونه آموزشی تیوتر از راست چین دوره های آموزشی آنلاین ایجاد کنید و با استفاده از ویژگی های عالی این افزون آن را مدیریت کنید.

 

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *