جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه Snip، افزونه نشانه گذاری اسکیما اسنیپ

دانلود رایگان افزونه Snip، افزونه نشانه گذاری اسکیما اسنیپ

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه Snip| افزونه نشانه گذاری Snip | افزونه نشانه گذاری اسکیما | افزونه نشانه گذاری محتوا  | افزونه اسکیما وردپرس

معرفی افزونه Snip افزونه نشانه گذاری وردپرس

 

به اسنیپ پرفروش ترین افزونه نشانه گذاری اسکیمای جهان خوش آمدید! افزونه Snip یک افزونه وردپرس سئو برای افزون اسکیما به سایت وردپرس است. افزونه نشانه گذاری اسکیما اسنیپ یک افزونه وردپرس نوآورانه در زمینه داده های ساختاریافته و اسکیما برای وردپرس است که اسنیپت های غنی و نتایج جست و جوی غنی ایجاد می کند. داده های ساختاریافته به موتورهای جست و جو کمک می کند تا ماهیت محتوای صفحه شما را متوجه شوند و فهم کاملی از آن بدست آورند. با استفاده از افزونه اسکیما وردپرس اسنیپ تاثیر جانبی خارق العاده در نتایج جست و جوی گوگل، یاندکس، بینگ، یاهو و… مشاهده کنید.

SNIP: Structured Data Plugin for WordPress

کدام یک از نتایج جست و جوی زیر بیشتر جلب توجه می کند؟ پس هرچه زودتر استفاده از افزونه اسکیما وردپرس را در اولویت کارتون قرار دهید.

تاثیر استفاده از افزونه نشانه گذاری Snip در نمایش نتایج گوگل

موتورهای جست و جو سعی دارند تا مثل یک انسان فکر کنند. هدف شما وقتی یک عبارت در موتور هایی مثل گوگل جست و جو می کنید چیست؟ صد البته که میخواهید بهترین و مناسب ترین نتیجه رو بدست بیاورید. حالا بهترین نتیجه چیست؟ صد البته موردی که بهترین مطالب را ارائه میدهد. ولی آیا همه چیز در بهتر بودن مطالب خلاصه میشود؟

در میدان رقابت، کسی که محتوای خود را بهتر به موتورهای جست و جو بفهماند پیروز می شود. پس اگر محتوای ضعیف تری نسبت به رقبا دارید زیاد نگران نباشید! چون با افزونه نشانه گذاری اسکیما اسنیپ می توانید جایگاه بالاتری در نتایج جست و جو داشته باشید!

افزونه نشانه گذاری اسکیما اسنیپ

اسنیپ با 4000 فروش موفق تا این لحظه و امتیاز 4.70 از 5 (از طرف خریداران) در کدکنیون ، 8 سال است که جایگاه پرفروش ترین افزونه داده های ساختاریافته و اسکیماساز را با قیمت 59 دلار (معادل 1,400,000 تومان) از آن خود کرده است و به شما اطمینان می دهم با خرید افزونه اسنیپ از بسیاری از افزونه های جانبی مشابه بی نیاز خواهید شد.
پیشنهاد میکنم حتما دمو را مشاهده کنید.

معرفی افزونه اسکیما وردپرس اسنیپ 

افزونه اسکیما وردپرس اسنیپاسکیمای محصول در افزونه نشانه گذاری اسکیما اسکیمای recipt در افزونه نشانه گذاری اسکیماافزونه نشانه گذاری Snip اسکیمای رویداداسکیمای دوره آموزشی در افزونه اسنیپافزونه اسکیما وردپرس افزونه نشانه گذاری Snip اسکیمای faqافزونه نشانه گذاری اسکیماافزونه نشانه گذاری Snip

نشانه گذاری داده های ساختاریافته به صورت خودکار

داده های ساختاریافته در وردپرس یک مبحث تکنیکال است. فقط یک اسکیما بسازید و بقیه کارها را به اسنیپ محول کنید!

به این قابلیت “اسنیپت های سراسری” میگوییم. یک اسنیپت سراسری بسازید و با وضع مجموعه ای از قوانین ، به اسنیپ بگویید که در کجا باید آن را به صورت خودکار قرار دهد!

با این کار نیازی به تنظیم اسکیما برای هر نوشته ، محصول و … ندارید و اسنیپ با توجه به قوانین شما ، به صورت خودکار هر جایی که لازم است ، تنظیمات لازم را انجام می دهد. به همین سادگی تمام شد!

مستندات

خرید افزونه اسنیپ

آموزش صفر تا صد داده های ساختاریافته و نحوه کار قدم به قدم با افزونه اسنیپ به زبان فارسی تهیه شده است تا بدون هیچ نگرانی ای استاد اسنیپ شوید!

سئو

جای هیچ بحثی وجود ندارد که داده های ساختاریافته باعث می شوند رتبه بالاتری در موتورهای جست و جو بدست آورید! این اتفاق به این علت است که تکه کدهای اسنیپت ، به موتورهای جست و جو می فهمانند که قرار است چه نوع محتوایی در سایت شما پیدا کنند. این کدها به فهم بهتر موتورهای جست و جو کمک می کنند. از طرفی دیگر داده های ساختاریافته در نتایج جست و جو به عنوان نتایج غنی با ظاهری متفاوت از دیگر سایت ها نمایش داده می شوند که در جذب کاربر تاثیر بسزایی دارد! (نمونه نتایج غنی را می توانید در تصاویر معرفی اسکیماها مشاهده کنید)

افزایش تعداد کلیک (نرخ CTR)

برای یک جست و جو ، میلیون ها نتیجه وجود دارد و مطئنم که شما میخواهید، کاربر سایت شما را انتخاب کرده و روی آن کلیک کند. این کار را می توان با نمایش متفاوت سایت شما نسبت به بقیه سایت ها انجام داد! اسکیماهایی که به عنوان داده های ساختاریافته در وردپرس وارد می کنید ، در اغلب اوقات باعث ایجاد اسنیپت های غنی یا نتایج جست و جوی غنی می شوند. پس نتایج متفاوت به نظر می رسند به عنوان مثال بزرگتر هستند ، تصویر دارند ، در کنار آن ها 5 ستاره به چشم میخورد یا قیمت ، موجودی انبار و بسیاری داده دیگر را نمایش می دهند.

زمینه های سفارشی اضافه کنید (برای خواص اسکیما)

مخترع و طراح اولین سازنده داده های ساختاریافته در جهان به شما امکان می دهد تا همه چیز را همانطور که میخواهید پیکربندی کنید! صد البته که شما میخواهید همه چیز تا حد امکان خودکار باشد و این با اسنیپ شدنی است!

به اصطلاح “انواع زمینه” ، خواص اسکیماها را به صورت خودکار و متفاوت برای هر نوشته پر می کند. شما می توانید داده ها را از ووکامرس یا اصلا هر داده ای از دیتابیس متای نوشته وردپرس را بارگیری کنید!

آیا زمینه ها را با افزونه Advanced Custom Fields یا ACF ساخته اید؟ افزونه اسکیما وردپرس اسنیپ می تواند این داده ها را به صورت خودکار بخواند و در یک اسکیما قرار دهد!

به شدت بهینه شده

من برای سرعت خیلی ارزش قائل هستم. اسنیپ هیچ گونه فایل CSS ، Javascript ، تصاویر و هرچیز دیگری را در فرانت اند بارگیری نمی کند!

داده های ساختاریافته فقط در جایی که واقعا به آن ها نیاز است ، قرار داده می شوند. علاوه بر این متن های کوچک اسنیپت فقط توسط موتورهای جست و جو قابل خواندن هستند و این بدین معناست که موتورهای جست و جو مجبور به خواندن و نمایش این کدها نیستند پس به هیچ عنوان سرعت شما کاهش نمی یابد ، حتی در سمت سرور!! افزونه اسکیما وردپرس اسنیپ از منابع سرور بسیار کم استفاده می کند. فقط فایل های PHP ای که واقعا به آن ها نیاز است بارگیری می شوند آن هم فقط در صفحه تنظیمات اسنیپ!

پیش نیازهای افزونه نشانه گذاری اسکیما اسنیپ

  • این افزونه اسکیما وردپرس snip به PHP نسخه 7.3 و بالاتر برای عملکرد صحیح نیاز دارد
  • نسخه پیشنهادی PHP توسط اسنیپ ، نسخه 7.4 است
  • شما به وردپرس 5.0.0 . بالاتر نیاز دارید.
  • هر لایسنس فقط بر روی یک دامنه کار می کند.
  • جهت استفاده از افزونه باید ioncube loader بر روی هاست فعال باشد (به صورت پیشفرض ioncube در تمامی هاست ها فعال است).

طبق مقاله چاپ شده در TorqueMag در سال 2017 ، بعد از افزودن داده های ساختاریافته به سایت ، نتایج زیر بدست آمد:

  • +12.13% کاربر جدید
  • +18.47% افزایش ترافیک سازمانی
  • افزایش +2.4 برابری بازدید صفحات
  • +13.75% افزایش مدت زمان ماندن کاربر در صفحه

پیش نمایش محیط کاربری افزونه اسنیپ

1- راه اندازی سریع

راه اندازی سریع افزونه Snip

تنظیمات افزونه نشانه گذاری اسکیما اسنیپ

تنظیمات افزونه نشانه گذاری Snip

بخش فعال سازی افزونه

تنظیمات افزونه نشانه گذاری Snip

ویرایش الگوی اسکیما

تظیمات افزونه نشانه گذاری اسکیما اسنیپ

صفحه ویرایش نوشته افزونه اسکیما وردپرس

ویرایش نوشته در افزونه نشانه گذاری Snip

تنظیمات داده های ساختاریافته

تنظیمات افزونه نشانه گذاری اسکیما اسنیپ

با خرید افزونه اسکیما وردپرس اسنیپ از راست چین، پشتیبانی سریع و حرفه ای (کمتر از 24 ساعت) و بروزرسانی های مداوم را تجربه کنید.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *