جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه schema pro پلاگین اسکیما و نشانه گذاری محتوا

دانلود رایگان افزونه schema pro پلاگین اسکیما و نشانه گذاری محتوا

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

 افزونه اسکیما حرفه ای | آخرین نسخه افزونه WP Schema Pro  فارسی | ساخت Structure Data گوگل در وردپرس | افزونه نشانه گذاری Schema وردپرس |  افزونه Schema pro 

افزونه اسکیما پرو

افزونه Schema Pro یکی از بهترین روش ها برای افزایش ورودی ها از طریق موتورهای جستجوگر مثل گوگل و دیگر موتورهای جستجو گر نشانه گذاری محتوای صفحات وب سایت می باشد. افزونه WP Schema Pro یک افزونه وردپرس برای نشانه گذاری محتوا (ساخت Structure Data گوگل در وردپرس) می باشد که به شما در جذب کاربر کمک شایانی خواهد کرد. ریچ اسنیپ یا محتوای غنی مثل ستاره دار کردن مطلب، اسکیمای ویدئو، سوالات متداول و … را به سادگی اضافه کنید.

افزونه سئو و افزودن اسکیما schema pro

معرفی افزونه WP Schema Pro افزونه نشانه گذاری Schema وردپرس

افزونه اسکیما پرو با ساخت Structure Data گوگل در وردپرس به موتورهای جستجو کمک می کند تا اجزای مختلف سایت با مفهمو و معنی دار شوند. یعنی موتورهای جستجو تفاوت مختلف مانند اشخاص، پادکست، رویداد، سوالات متداول، پادکست، اشخاص و… را تشخیص دهند . این افزونه سئو وردپرس کاری می کند که موتورهای جستجوگر در هنگام نمایش نتایج جستجو صفحاتی که نشانه گذاری شده اند و برای موتورهای جستجوگر با مفهوم شده است را در سطر نتایج جستجوها قرار دهد چون این گونه مطالب از نظر موتورهای جستجوگر مرتبط تر و بهینه تر با موضوع جستجو شده می باشد.

تعداد اسکیما بیش از 20 اسکیما
قیمت 99 هزارتومان
کاربرد ساخت Structure Data گوگل در وردپرس، افزونه نشانه گذاری Schema وردپرس
مزیت   نصب رایگان

اسکیما چیست و چگونه بر روی سئو سایت تاثیر می گذارد؟

اسکیما یا همان Schema Markup در اصل زبان نشانه گذاری سایت است. به عبارتی زبان کد گذاری و نشانه گذاری اسکیما به وسیله یکسری دستورالعملها و کدهای از پیش تعریف شده اقدام به معرفی بهتر سایت به موتور جستجوی گوگل می نماید. مشخصاتی مانند هدف، محتوا، نویسنده، رویدادها و غیره در مورد سایت شما توسط اسکیما به موتور جستجوی گوگل معرفی می شود.

امکانات افزونه اسکیما پرو بهترین افزونه نشانه گذاری Schema وردپرس

اسکیما نشانه هایی هستند که توسط موتورهای جستجوگر قابل شناسایی و درک می باشند و باعث می شود مطالب سایت برای موتورهای جستجوگر بهینه شود تا تعداد ورودی ها از موتورهای جستجوگر بیشتر شود. افزونه اسکیما پرو به شما کمک می کند تا کاربران بیشتری را جذب وبسایت خود نمایید هنگامی که اطلاعات دقیق خود را در قسمت rich snippet به اشتراک بگذارید، احتمال اینکه کاربران مورد نظرتان را جذب وبسایت خود کنید بسیار بیشتر می شود چرا که نمایش اطلاعات به صورت مرتب تر و دقیق تر هر کاربری را جذب سایت شما می کند.

انواع نمایش نتایج جستجوی برخی از نشانه گذاری های با افزونه اسکیما پرو

نشانه گذاری ویدیو

چناچه در وب سایت خود از ویدیوها استفاده های فروانی میکنید و یا یکی از سایت های ارائه دهنده ویدیو و فیلم هستید میتوانید برای توجه بیشتر کاربران در گوگل سایت خود را با افزونه ی اسکیما به شکل زیر نمایش دهید.

نشانه گذاری سوالات متداول

با استفاده از افزونه اسکیما پرو سوالات متدوال مربوط به سایت خود را قبل از ورود کاربر به سایت برای کاربران به نمایش بگذارید فرقی نمیکند سایت شما در چه حوزه ای فعالیت میکند برای هر صفحه یا محصول یا صفحه لندینگ میتوانید سوالات متدوال را قرار داده و به آنها پاسخ دهید تا در جستجوی گوگل به نمایش درآید.

نشانه گذاری محصولات با افزونه نشانه گذاری Schema وردپرس 

اگر صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید و در حال فروش محصولات در سایت خود هستید می توانید با افزونه WP Schema Pro اطلاعات بیشتری را به کاربران در نتایج جستجو نمایش دهید. مثل موجودی انبار، قیمت و …

نشانه گذاری پروفایل

زمانی که نام خود را در گوگل سرچ می نمایید نتایج به شما چه چیزی را نمایش میدهند؟ آیا از این اطلاعات رضایت دارید یا میخواهید اطلاعات بیشتری را به کاربران ارائه دهید؟ این طرح واره به شما کمک میکند تا مشخصات به صورت حرفه ای تری نمایش داده شوند اگر شما یک فریلنسر هستید یا یک فرد مشهور و یا سایت شخصی دارید می توانید با استفاده از افزونه اسکیما پرو از این ساختار داده نهایت استفاده را ببرید.

نشانه گذاری کتاب در افزونه Schema Pro

با توجه به افزایش خرید اینترنتی و اینکه کاربران اغلب به دنبال خرید آنلاین کتاب هستند و کمتر به کتاب فروشی ها مراجعه می نمایند. برای فروشگاه کتاب این امکان وجود دارد که نام کتاب، مولف کتاب و مشخصات کتاب های الکترونیکی یا چاپی را برای کاربران به نمایش بگذارند تا آنها ترغیب به خرید شوند.

فایده استفاده از کدهای اسکیما چیست؟

این کار فواید مختلفی دارد که به همه آن‌ها اشاره کرده‌ایم. برای نمونه می‌توان گفت کدهای اسکیما باعث می‌شوند گوگل اطلاعات صفحات سایت را سریع‌تر و بهتر درک کند و قابلیت دیده شدن سایت و تشخیص کلمات کلیدی آن، بالاتر برود.

افزونه WP Schema Pro، افزونه سئو وردپرس WP Schema افزونه نشانه گذاری محتوا

اگر شما افزونه نشانه گذاری Schema را برای وبسایت خود یک بار تنظیم کنید این افزونه برای همیشه اجرا می شود و همه مطالب وب سایت شما را نشانه گذاری و بهینه می شوند.

مزیت افزونه نشانه گذاری Schema وردپرس چیست؟

چگونه افزونه نشانه گذاری Schema وردپرس به سئو سایت کمک می کند؟

اسکیما یا داده های ساختاریافته یک کد اضافی به صفحه یا پست شما اضافه می شود که به موتورهای جستجو Google اطلاعات بیشتری در مورد صفحه شما می دهد و کمک می کند تا به درستی را در نتایج جستجوی خود قرار دهد علاوه بر گوگل برای بینگ و یاهو این کدها قابل شناسایی هستند.

ساخت Structure Data گوگل در وردپرس برای هر نوع وب سایتی مفید است انواع سایت شامل وبلاگ ها، فروشگاه های آنلاین و کسب و کارهای محلی می توانند از اسکیما استفاده کنند و سئو سایتشان را بهبود دهند. بسته به وب سایت و نوع محصول یا خدماتی که ارائه می کنید، انواع ریچ اسنیپت ها در دسترس هستند که کمک می کنند کاربرانی که به دنبال شما هستند از طریق نتایج گوگل به شما برسند افزایش نرخ‌های کلیک می‌توانند ترافیک ارگانیک شما را افزایش دهند و در نتیجه نرخ تبدیل بالاتری داشته باشند.

Schema برچسب های مختلفی را برای انواع مختلف محتوا، از جمله نقد کتاب، محصولات، مقالات، رستوران ها و پرسش های متداول ارائه می دهد که در می توانید انواع کد اسکیمال را در سایت Schema.org پیدا کنید به عنوان مثال با افزودن اسکیما محصول امکان نمایش قیمت و رتبه بندی به محصول اضافه می شود به این ترتیب گوگل و سایر موتورهای جستجو می توانند این عناصر ضروری را در صفحه شما بخوانند و در نتایج مرتبط شما را نشان دهند و اگر کاربری  به دنبال خرید محصولات شماست گوگل شما را در نتایج قرار دهد.

استفاده از اسکیما ها کمک می کند که یک گراف دانش داشته باشید و با نمایش در نتایج گوگل احتمال کلیک بر روی لینک شما بالا می رود و یا سوالات متداول که در نتایج گوگل زیاد مشاهده کرده اید هم یک نمونه اسکیما است، راهنماهای نحوه کار(how to)و محتوای پرسش‌های متداول(faq) در ریچ اسنیپت‌ها می‌تواند به شما برای قرار گرفتن در نتایج کمک کند و زمانی که کاربران مشاهده کنند که می توانید به مشکلات آنها پاسخ دهید ترافیک و تعامل بیشتری ایجاد می شود و به گوگل رتبه شما کمک زیادی می کند.

چگونه از افزونه نشانه گذاری Schema Pro استفاده کنیم ؟

ما در این مطلب نحوه استفاده از افزونه سئو وردپرس WP Schema را آموزش می دهیم تا به آسانی بتوانید از آن استفاده کنید.همانند همه افزونه ابتدا آن را نصب و فعال سازی نمایید و سپس وارد تنظمات افزونه شوید.

افزودن اسکیما در افزونه schema pro ساخت Structure Data گوگل در وردپرس

افزونه WP Schema Pro، انواع اسکیما در افزونه اسکیما پرو

 

در بخش تنظیمات افزونه WP Schema Pro در قسمت اسکیما ها روی گزینه افزودن کلیک نمایید تا وارد مرحله بعد شوید.

فعالسازی اسکمیا در افزونه اسکیما پرو

سپس در مرحله بعد با تصویر زیر رو به رو می شوید در این مرحله شما باید انتخاب کنید که چه طرح یا اسکیمایی را برای وبسایت خود می خواهید.

بعد از انتخاب و کلیک روی دکمه بعدی وارد مرحله بعد می شوید.

در این مرحله باید صفحات یا برگه یا قسمت های دیگری که می خواید برایش اسکیما ایجاد کنید را انتخاب کنید.

افزونه WP Schema Pro برای نشانه گذاری محتوا، افزونه اسکیما پرو

در مرحله بعد برای ورود به صفحه ویرایش طرح اسکیما روی دکمه “نصب کامل شد” کلیک کنید.

تنظیمات فعالسازی افزونه اسکیما پرو

در مرحله آخر نیز فیلدها را با توجه به موضوع سایت خود و همچنین اسکیمایی که در مرحله قبل انتخاب کردید را تکمیل کنید.

تنظیمات افزونه نشانه گذاری Schema وردپرس

تنظیمات افزونه اسکیما پرو ثبت آدرس

با یک بار خرید افزونه schema pro یکی از بهترین پلاگین های نشانه گذاری محتواست. افزونه اسکیما پرو می تواند برای شما داده های ساخت یافته اضافه کند تا در نتایج گوگل بدرخشید. با خرید این افزونه نشانه گذاری Schema وردپرس  علاوه بر ایجاد اسکیماهای متنوع و ساخت Structure Data گوگل در وردپرس را به راحتی خواهید داشت و نتیجه آن را بر روی سئو سایتتان مشاهده خواهید کرد.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *