جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه Rich Snippets Schema Markup، افزونه نشانه گذاری اسکیما

دانلود رایگان افزونه Rich Snippets Schema Markup، افزونه نشانه گذاری اسکیما

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

 

افزونه حرفه ای نشانه گذاری محتوا | افزونه Rich Snippets Schema Markup | افزونه نشانه گذاری Rich Snippets | افزونه نشانه گذاری اسکیما

معرفی افزونه Rich Snippets Schema Markup

افزونه WooCommerce rich snippets یک افزونه وردپرس سئو که به شما امکان می دهد اطلاعات بیشتری در مورد تجارت خود در نتایج جستجوی گوگل ارائه دهید. افزونه WooCommerce rich snippets به شما کمک می کند جزئیات اسکیما را برای مشاغل محلی، لینک های وب سایت، breadcrumbs، کارت های غنی، لوگو و ویدیو اضافه کنید. همچنین می توانید اسکیما محصول را برای کسب اطلاعات بیشتر در نتایج از جمله قیمت، بررسی، رتبه بندی و غیره فعال کنید. با استفاده از افزونه سئوی حرفه ای با تکنیک نشانه گذاری می توانید breadcrumbs را نیز فعال کنید تا در مرور وب سایت برای کاربران سهولت ایجاد کند. با غنی سازی نمایش صفحه اصلی، لوگو چرخشی در طرح، بازدید بیشتری به فروشگاه آنلاین خود وارد کنید. با افزودن پروفایل های اجتماعی به نشانه گذاری طرح در کمترین زمان میزان قرار گرفتن در معرض شبکه های اجتماعی را به حداکثر برسانید.افزونه وردپرس Rich Snippets & Schema Markup به سادگی تمامی این امکانات را برای کاربران وردپرسی فراهم کرده است.

Rich Snippets & Schema Markup Plugin for WordPress & WooCommerce

ویژگی های افزونه وردپرس Rich Snippets

  • نام، آدرس و مکان کسب و کار خود را به Rich Snippets اضافه کنید
  • فعال سازی محصولات پیشفرض و محصول برای نمایش در نتایج جستجو گوگل
  • نمایش مشخصات تماس کسب و کار در SERP
  • فعال کردن Breadcrumbs  برای پیمایش بهتر
  • صفحه اصلی ، لوگو چرخشی را اضافه کنید
  • پروفایل های اجتماعی را در Google Searches نشان دهید
  • برجسته کردن ویدیو در نتایج جستجو با استفاده از نقشه گوگل
  • نمایش مقالات در Google Top Stories چرخشی و نتایج (جدید)
  • طرح دستور العمل برای برجسته سازی محتوای دستور العمل (جدید)
  • نمایش رویدادهای آینده در نتایج جستجو (جدید)
  • افزودن طرح جستجو برای نمایش باکس جستجوی وب سایت (جدید)

نمایش تمام اطلاعات کسب و کار در جستجوی گوگل

افزونه WooCommerce rich snippets به شما کمک می کند جزئیات کسب و کار مانند نام، آدرس، تصویر، آدرس، آرم و پروفایل های اجتماعی را نیز اضافه کنید. این به شما کمک می کند تا درست در صفحات نتیجه موتور جستجو یکپارچگی پیدا کرده و باعث افزایش بازدید شوید. هنگامی که وب سایت شما نتایج موتور جستجو را بر عهده دارد ، جزئیات نیز در Google Knowledge Graph نشان داده می شود.

فعال کردن محصولات اسکیما به جذب خریداران بالقوه

همچنین می توانید بررسی محصولات، رتبه بندی، قیمت و غیره را در قطعه های Google فعال کنید. با نمایش اطلاعات مفید در مورد محصولات  به جذب مشتری کمک می کند.

نمایش مقالات و دستور العمل های چرخشی و Rich Snippets

طرح مقاله به وبلاگ نویسان کمک می کند تا مقالات را در نتایج مهم چرخشی و نتایج غنی Google نمایش دهند. عنوان مقاله ، 3 تصویر و توضیحات را می توانید در چرخ فلک برتر داستان های Google نمایش دهید. شما همچنین می توانید طرح دستور العمل را فعال کنید تا محتوای دستور العمل خود را در نتایج غنی Google برجسته کنید. این تصویر ، بررسی و رتبه بندی ، زمان آماده سازی ، زمان پخت و همچنین اطلاعات مربوط به تغذیه را نشان می دهد.

نمایش مشخصات تماس دقیقاً در نتایج جستجو

چرا کاربران را مجبور می کنیم از وب سایت شما برای دریافت اطلاعات تماس بازدید کنند؟ با چند کلیک با پلاگین قطعه های وردپرس، جزئیات تماس کامل مانند شماره تلفن، انواع مخاطب و گزینه ها و منطقه ای را که درست در SERP ارائه می شود  را با افزونه سئوی حرفه ای با تکنیک نشانه گذاری به کاربران ارائه دهید. به مشتریان خود اجازه دهید بدون نیاز به مراجعه به صفحه وب با آنها تماس بگیرند یا پیام کوتاه کنند.

به Breadcrumbs اجازه دهید پیمایش وب سایت را بهبود بخشد

پلاگین WooCommerce scamma markup به شما این امکان را می دهد که breadcrumbs را فعال کنید تا کاربران را در دانستن مسیر یک صفحه وب تسهیل کنید تا بتوانند به راحتی در بخش های دیگر وب سایت شما حرکت کنند. افزودنbreadcrumbs به صفحات وب باعث بهبود ناوبری می شود و به سئو نیز کمک می کند.

لینک های وب سایت را در نتایج گوگل نمایش دهید:

بازبان نشانه گذاری ساختاری منظم وقدرتمند را برای لینک های وب سایت با استفاده از افزونه Schema ووکامرس پیکربندی کنید. این کار باعث می شود مشتریان بتوانند براحتی و بدون ورود به وب سایت شما از طریق نتایج جستجوی گوگل تمامی صفحات شما را مشاهده کنند و دسترسی بسیار آسان به صفحات سایت شما داشته باشند.

افزونه سئو

فعال سازی (اسلایدر چرخشی) برای برجسته نمودن محصولات و تصاویر

با استفاده از افزونه rich snippets،می توانید طرح چرخشی را برای نمایش محصولات و تصاویر در یک اسلایدر جذاب درست در نتایج جستجو فعال کنید. این باعث می شود که وب سایت شما جذاب تر و جذاب تر باشد تا کاربران کلیک کنند و اطلاعات بیشتری در باره محصولات شما پیدا کنند.

نمایش پروفایل های اجتماعی در افزونه نشانه گذاری محتوا در Rich Snippets Schema Markup

توسعه شبکه های اجتماعی را از طریق Schema باعث می شود پروفایل های شبکه های اجتماعی تان مانند فیسبوک، اینستاگرام گوگل پلاس و… در نتایج جستجوی گوگل در کنار دیگر گزینه ها نیز نمایش داده شود و بهبود بخشیده شود که این کار با توجه به اینکه افراد زیادی از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند یک امتیاز بزرگ برای کسب و کار شما محسوب می شود.

با Schema Addition ویدئوها را مورد توجه کاربران قرار دهید

شما می توانید ویدئوها را در به rich snippets قرار دهید و آنها را به همراه آدرس وب سایت خود و سایر جزئیات در نتایج جستجوی گوگل مورد توجه کاربران قرار دهید.

الزامات قبل از خرید: 

  • برای استفاده از این افزونه, افزونه ووکامرس باید نصب باشد.
مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *