جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه Returns and Warranty Requests، افزونه گارانتی بازگشت ووکامرس

دانلود رایگان افزونه Returns and Warranty Requests، افزونه گارانتی بازگشت ووکامرس

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

پلاگین گارانتی ووکامرس | افزونه گارانتی محصولات ووکامرس | افزونه گارانتی بازگشت وجه

معرفی افزونه Returns and Warranty Requests

اگر صاحب یک فروشگاه هستید و صدها یا هزاران محصول در فروشگاه خود دارید با اضافه کردن گارانتی به محصولاتتان می توانید مشتریان را تشویق به خرید بیشتر محصولات خود کنید و فرصتی است برای شما تا از رقبای خود پیشی بگیرید اما مدیریت محصولات از نظر گارانتی ممکن است برایتان دشوار شود. افزونه Returns and Warranty Requests یک افزونه فروشگاهی است که به شما این امکان را می دهد که گارانتی را برای محصولات فروشگاه خود تنظیم کنید و به آسانی گارانتی ها را مدیریت کنید با افزونه گارانتی بازگشت ووکامرس می توانید درخواست های بازگشت محصول در فروشگاه ساز ووکامرس خود رسیدگی کنید.

 با افزونه Returns and Warranty Requests امکان ایجاد و  مدیریت گارانتی را ایجاد کنید تا کاربران با اطمینان بیشتری از سایت شما خرید کنید.

امکانات و ویژگی های Returns and Warranty Requests، افزونه درخواست گارانتی و بازگشت محصول

امکانات افزونه Returns and Warranty Requests

در افزونه گارانتی و بازگشت محصول ووکامرس می توانید گارانتی را به روش های مختلف تنظیم کنید:

  • گارانتی پیش فرض از تنظیمات گارانتی پیش فرض برای محصولی که در حال ایجاد یا ویرایش آن هستید استفاده می کند.
  • همچنین می توانید گزینه بدون شرایط گارانتی را برای محصولات خود تنظیم کنید.
  • انتخاب شامل گارانتی به شما این امکان را می دهد که بدون هزینه اضافی گارانتی را برای محصول خود لحاظ کنید. به عنوان صاحب فروشگاه، می توانید مدت گارانتی را مادام العمر یا محدود تعریف کنید. گارانتی های محدود به شما امکان می دهد مدت زمان گارانتی محصول را مشخص کنید. مدت زمان می تواند در بازه زمانی روز، هفته، ماه یا سال مشخص شود.

انتخاب گارانتی به عنوان افزودنی به شما این امکان را می دهد که گارانتی را به عنوان هزینه اضافی برای محصولات خود بفروشید. این گزینه ای است که مشتری شما می تواند انتخاب کند که گارانتی را بخرد یا نه و ممکن است هزینه ای نیز به همراه داشته باشد یا حتی می توانند رایگان باشند.

تنظیمات افزونه گارانتی بازگشت ووکامرس

افزونه گارانتی و بازگشت محصول ووکامرس داشبورد پیشرفته ای دارد که شامل تنظیمات عمومی، مدیریت گارانتی ها، گزارشات گارانتی، درخواست های گارانتی و …  می باشد. و می توانید به آسانی تنظیمات مربوط به راه اندازی را پیکربندی کنید. کار کردن با افزونه Returns and Warranty Requests بسیار راحت است و می توانید تنظیمات مورد نیاز را به راحتی انجام دهید.

گارانتی پیش فرض

اگر تعداد زیادی محصول در فروشگاه خود دارید می توانید از گزینه گارانتی پیش فرض برای همه  محصولات فروشگاه خود استفاده کنید.

 سازنده فرم  گارانتی

سازنده فرم گارانتی در افزونه Returns and Warranty Requests به شما این امکان را می دهد تا فرم گارانتی مورد نظر مشتریان خود را قبل از ارسال درخواست گارانتی برای خرید، ایجاد کنید. انواع فیلدهای پاراگراف، فیلد متنی، فیلد متنی چند خطی، کشویی ،فیلد آپلود فایل در فرم ساز گارانتی موجود است.

ایمیل های اطلاع رسانی

شما می توانید برای هر ترکیبی از وضعیت گارانتی که تعریف می کنید، یک ایمیل اطلاع رسانی ایجاد کنید. و می‌توانید انتخاب کنید که ایمیل برای مدیر، مشتری یا هر دو مدیر و مشتری ارسال شود.

مجوز های دسترسی در افزونه گارانتی بازگشت ووکامرس

تنظیمات مجوز در افزونه گارانتی و بازگشت محصول ووکامرس به شما امکان می دهد مجوزهای دسترسی گارانتی ها را بر اساس وضعیت درخواست گارانتی تنظیم کنید. می توانید در افزونه Returns and Warranty Requests به کاربران خاصی اجازه دسترسی به وضعیت گارانتی را بدهید.

سفارشی سازی فرمت کد گارانتی

هنگامی که کاربر درخواست ضمانت می‌کند، می‌توانید مجوز بازگشت محصول را هنگامی که کاربر باید هنگام ارسال محصول به شما ارائه دهد انتخاب کنید. فرمت کد گارانتی که شامل طول، پیشوند و پسوند کد گارانتی می باشد را می توانید سفارشی سازی کنید.

افزونه Returns and Warranty Requests یک افزونه گارانتی بازگشت ووکامرس و بازگشت محصول است که می توانید نوع گارانتی را تعیین و سفارشی سازی کنید.

 

 

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *