جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه LifterLMS، لیفتر ال ام اس

دانلود رایگان افزونه LifterLMS، لیفتر ال ام اس

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه آموزشی لیفتر ال ام اس | دوره ساز و آزمون ساز LifterLMS | افزونه LifterLMS | افزونه ساخت دوره لیفتر ال ام اس

معرفی افزونه LifterLMS

افزونه LifterLms یک افزونه وردپرس کاربردی با جدیدترین تکنولوژی ساخت و فروش دورهای مجازی وردپرسی است. با افزونه لیفتر ال ام اس انواع دوره های آموزشی چندرسانه ای و 11 نوع آزمون و تکالیف مختلف را بدون ذره ای کدنویسی طراحی کنید. با سیستم تدریس خصوصی داخلی افزونه وردپرس LifterLMS درآمد و کیفیت یادگیری کاربرانتان را متحول کنید.

ویدئوی آموزشی افزونه لیفتر ال ام اس فیلم آموزشی lifterlms

در افزونه ساخت دوره لیفتر ال ام اس برای تشویق و رتبه بندی دانشجویان مدال ها و دستاوردهایی را می توانید تعریف کنید. دوره های خود را با درگاه پرداخت های ایرانی بصورت باندلی، عضویتی و یا اشتراکی بفروشید تا وب سایت شما تبدیل به یک پلتفرم قدرتمند آموزشی شود. این محصول به صورت اورجینال دارای قیمت 999 دلاری شامل 19 افزونه جانبی ، قالب لانچپد و پک گرافیکی lifterlms است تا شما را از خرید های جانبی دیگر بی نیاز کند.

افزونه lifterlms

 

معرفی افزونه دوره ساز و آزمون ساز LifterLMS

هدیه ویژه کافه ال ام اس

قالب لانچپد lifterlms

امکانات افزونه اموزشی lifterlms

امکانات و ویژگی های افرونه آموزشی LifterLMS

ساخت دوره

بدون شک در بین همهٔ دوره ساز ها ، دوره ساز فرانت اند لیفتر راحت ترین رابط کاربری را دارا می باشد. بدون دیدن حتی یک قسمت ویدیو ی آموزشی میتوانید فقط با کشیدن و رهاکردن ماوس یک دوره آموزشی فوق العاده را خلق کنید !

آزمون های متنوع

در افزونه LifterLMS می توانید 11 نوع سوال و آزمون کاملا متفاوت طراحی کنید و دست تان برای ارزشیابی باز هست. بعلاوه در آزمون ها میتوانید از هر محتوای چندرسانه ای دلخواه استفاده کنید، برای آزمون ها زمان تعیین کنید و حداقل نمره برای قبولی رو مشخص کنید همچنین تعداد مجاز ورود به امتحان را برای هر نفر قابل محدود سازی است.

تدریس خصوصی

دیگر برای تدریس، ارائه محتوای اختصاصی و یا مکالمه خصوصی با دانشجو یا با استاد لازم نیست متوصل به تلگرام و ایمیل و… بشوید. با افزونه آموزشی لیفتر ال ام اس به راحتی در محیطی گرافیکی داخل سایت خودتان این تعامل رو به وجود بیاورید.

رتبه بندی دانشجویان

برای رتبه بندی ، تشویق و مشتاق کردن دانشجویانتان به پیشرفت در دوره های بیشتر نیازی به استفاده از پلاگین های گیمیفیکشن عجیب و غریب نیست. در افزونه لیفتر ال ام اس تعیین کنید که در چه موقعیتی چه نوع دستاوردی با چه عنوان و تصویری به کاربر اهدا شود.

محتوای تدریجی

می تونید همه دروس رو در یک زمان منتشر کنید یا با در دسترس گذاشتن دروس به مرور زمان، باعث افزایش تمرکز و یادگیری مخاطبان خود بشوید و درآمد دوره ای آینده خود رو تضمین کنید. محتوای تدریجی lifterlms به دو صورت مختلف قابل تنظیم است.

سیستم تکالیف

برای دروس آموزشی انواع تکلیف و تمرین را معلوم کنید تا دانشجویانتان آن ها را انجام یا بارگذاری کنند. می تونید تکالیف رو بصورت خودکار یا دستی تصحیح کرده و به آنها امتیاز بدهید همچنین بصورت خصوصی برای دانشجویتان پیام و بازخورد بزارید و شروع درس یا دوره بعدی رو ملزم به تکمیل تکالیف تعین شده بکنید.

سامانه پیامکی

لیفترال ام اس دارای قابلیت اعلان و بازاریابی پیامکی با سامانه های پیامکی ایرانی است! زمانی که همه از ایمیل استفاده میکنند با اعلان پیامکی از بقیه متمایز شوید!

پروفایل دانشجو

پروفایل به دانشجو این امکان رو می‌ دهد که تمام فعالیت هایش را بصورت سازماندهی شد دنبال کند. از جمله دوره های شرکت کرده ، میزان پیشرفت در هر دوره، گواهینامه و دستاورد های کسب کرده و…

داشبورد دانشجو

علاوه بر پروفایل، هر دانشجو یک داشبورد خفن مثل فیسبوک هم دارد که می تواند با سلیقۀ خودش اون را شخصی سازی کند مثلا بیوگرافی خودش را، یا جدیترین دستاورد یا گواهینامه ای را که کسب کرده با دیگران به اشتراک بگذارد.

آموزش و یادگیری اجتمایی

با سیستم یادگیری اجتمایی داخلی افزونه لیفتر ال ام اس به کاربران خود اجازه دهید با یکدیگر چت کنند مانند فیسبوک پیام ها و گفتگو ها را لایک کنند تا در نهایت از یکدیگر یاد بگیرند و از حجم کار شما بکاهند. استفاده از این ویژگی سایت شما را پویا و مشارکت کاربران را افزایش داده که باعث رشد ارزش برند شما می شود.

20 حالت اعلان ایمیلی

با پلتفرم آموزشی خودتان ایمیل های قابل شخصی و سفارشی سازی را برحسب 20 حالت و موقعیت های مختلف تنظیم و ارسال کنید. همینطور از بازاریابی ایمیلی جا نمانید و کاربران خود را از دوره ها و تخفیف های جدیدتان آگاه کنید.

اعلان زنده پاپ آپ

در 15 موقعیت مختلف برحسب رفتار کاربر در سایت خود اعلان هایی با متن و تصویر سفارشی بسازید و آن ها را درلحظه بصورت پاپ آپ در گوشه سایت خود به نمایش در بیاورید.
همچنین میتوانید بطور سفارشی برای یک دوره یا درس خاص اعلانی متفاوت از بقیه درست کنید.

گواهینامه ساز

با نام و نشان و برند شخصی خودتان انواع مختلف گواهینامه و مدرک پایان دوره را در گواهینامه ساز قابل سفارشی ساز لیفتر طراحی کنید. از 0 تا 100 گواهینامه قابل تغییر و شخصی سازی هستند تا شما گواهینامه متمایز خودتان را داشته باشید.

افزونه LifterLMS با امکانات متنوعی که دارد نیاز شما را برای ساخت دور ه های آموزشی را برآورده می کند. با خرید افزونه آموزشی لیفتر ال ام اس از راست چین از پشتیبانی واقعی کمتر از 24 ساعت و آپدیت دائمی محصول بهره مند خواهید شد.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *