جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه Fontiran | افزونه مدیریت فونت برای وردپرس و ووکامرس

دانلود رایگان افزونه Fontiran | افزونه مدیریت فونت برای وردپرس و ووکامرس

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه Fontiran | افزونه مدیریت فونت | افزونه فونت ووکامرس | افزونه مدیریت فونت وردپرس Fontiran

گروه دات نت در هر لحظه همراه شماست

تا چند سال پیش که استایل و CSS در وب کاربردی آنچنانی نداشت، فضای اینترنت فضایی سرد و بی روح و به دور از جذابیت‌های بصری بود. تمرکز اصلی سایت ها بر روی ارائه یک سرویس‌هایی که ارائه می‌کردند بود و تمرکزی بر روی آنچه “کاربر می‌خواهد ببیند” وجود نداشت. با گسترش اینترنت و فراگیر شدن آن، طراحان اینترنت را به سمت کاربر محوری سوق دادند که استفاده از فونت ها و استایل‌ها خود نتیجه‌ای از این تصمیم است.

افزونه Fontiran – فونت ایران

با افزونه Fontiran که یک افزونه مدیریت فونت در وردپرس است، شما می توانید به راحتی و با یک کلیک فونت پنل مدیریت (پیشخوان وردپرس) و یا فونت پوسته وب سایت را تغییر دهید و نیازی به اعمال تغییرات یا دستکاری در کد ها وجود ندارد و این فرآیند براحتی و در چند لحظه انجام می شود.

مجموعه ای از بهترین فونت های فارسی

در این افزونه مدیریت فونت Fontiran مجموعه ای از هزاران فونت رایگان فارسی برای استفاده شما کاربران عزیز قرارگرفته است و به شما قدرت انتخاب وسیعی می دهد و میتوانید مطابق با سلیقه ی مخاطبان وب سایت خود فونت ها را سفارشی سازی کنید .

نصب فونت های دلخواه

دست های شما در انتخاب باز گذاشته شده است و می توانید به راحتی فونت های دلخواه و یا حتی اختصاصی خود را به وردپرس اضافه کنید، کافیست از طریق افزونه نسبت به بارگذاری فایل فونت خود با یک کلیک اقدام کنید.

بروز و انعطاف پذیر

این افزونه با اخرین نسخه وردپرس و ووکامرسی فارسی کاملا سازگار بوده و بدون هیچ مشکلی اجرا می شود، این افزونه کاملا فارسی بوده و امکان سفارشی سازی آن توسط شما و یا کارشناسان گروه تجاری دات نت امکان پذیر است.

افزونه Fontiran | افزونه مدیریت فونت برای وردپرس و ووکامرسدر صورت وجود هرگونه سوال پیش از خرید از طریق دیدگاه با ما در ارتباط باشید .

نصب این افزونه کاملا ساده و راحت است و توسط نصب کننده ی افزونه ی وردپرس براحتی فعال می شود با این حال تیم پشتیبانی در تمامی مراحل از نصب و فعالسازی تا استفاده از افزونه همراه شماست .

👈🏻 لطفا پیش از خرید توجه فرمایید

🚀 با تهیه بسته پشتیبانی سریع علاوه بر پاسخگویی به تیکت های شما درکمتر از 2 ساعت، شما برای خرید سایر محصولات نیز تخفیف دریافت می کنید.

💙 تخفیف پلکانی برای مشتریان وفادار در نظر گرفته خواهد شد. ( خرید دوم 20% تخفیف، خرید سوم 25% تخفیف، خرید چهارم به بعد 30% تخفیف  )

🔐 به جهت بهبود امنیت و بازدهی، افزونه فونت ایران تنها برای PHP نسخه 7.2 به بالا ارائه و پشتیبانی می شود.

🆕 استفاده از آخرین نسخه وردپرس و ووکامرس الزامی است، لطفا در صورتی که از نسخه پایین تر استفاده می کنید و امکان ارتقا ندارید قبل از خرید از طریق بخش پرسش و پاسخ نسبت به اطلاع از سازگاری افزونه با نسخه خود اطمینان حاصل کنید.

📘 فایل آموزش کار با محصول در فایل محصول تقدیم حضورتان می شود.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *