جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه CRM فارسی، پلاگین حرفه ای FluentCRM

دانلود رایگان افزونه CRM فارسی، پلاگین حرفه ای FluentCRM

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه CRM وردپرس فارسی | افزونه crm برای وردپرس 

معرفی افزونه fluentCRM

افزونه fluentCRM یک افزونه وردپرس مدیریت است که یک CRM یا سیستم مدیریت مشتری را به وردپرس اضافه می‌کند. اگر چه این سیستم خیلی ساده به نظر می‌رسد اما امکانات پیچیده و پیشرفته‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد و سرعت کار با آن بی‌نظیر است! افزونه وردپرس مدیریت ارتباط یا مشتری fluentCRM با پلاگین‌های مختلف مانند ووکامرس، lifterLMS، لرن دش و سایر پلاگین‌های محبوب وردپرس هماهنگ است  و امکانات زیادی را برای شما فراهم می‌کند که در ادامه به معرفی هر کدام پرداخته ایم.

بنابراین فرقی نداره مشتریانت در کدوم یکی از افزونه های آموزشی و فروشگاهی باشن؛ قراره مدیریت اونها به سادگی انجام بشه.

اینکار در کمتر افزونه ای امکانپذیر است.

فلوئنت سی آر اِم یا fluentCRM چه کمکی به شما میکنه؟

به زبان ساده، با این افزونه crm وردپرس می‌توانی کمپین‌های فروش ایمیلی راه‌اندازی کنی، در سایتت اتومیشن راه‌اندازی کنی، امکانی که کمک می‌کنه بیشتر بفروشی. می‌تونی مخاطبانت را مدیریت کنی، یعنی یک CRM در سایتت در اختیار داری که می‌تونی علاقه‌مندان و مشتریانت رو دسته‌بندی کنی و آن‌ها را در لیست‌های مختلف قرار بدی و به هر کدام ایمیل‌های اختصاصی ارسال کنی. تمام امکانات یک سیستم حرفه ای CRM رو می تونید ببینید.

 

قبل از هر اقدامی پیشنهاد می‌کنم ویدیو معرفی را ببینید.

در این ویدیو قابللیت‌های کاربردی FluentCRM Pro را توضیح داده‌ام

 

 

اگر می‌خواهی بیشتر بدانی ویدیو معرفی کامل افزونه CRM حرفه ای را از انتهای صفحه ببین

در این ویدیو اکثر امکانات بلواِنت سی آر آیم پرو توضیح داده شده است

معرفی افزونه FLUENTCRM

 

امکانات و ویژگی های FLUENTCRM، افزونه CRM وردپرس فارسی

با خرید FluentCRM چه امکاناتی در اختیار شماست؟

تنظیمات FLUENTCRM

امکان دسته بندی مخاطبین در افزونه CRM

شما می‌توانید مخاطبین خود را بر اساس لیست‌ها (گروه کلی مخاطبین)، برچسب‌ها (مخاطبین با ویژگی‌هایی خاص) و یا بخش‌های پویا (کاربران با عمکردی خاص مثلاً یک شهر، کشور یا زبان خاص یا عملکردهایی چون باز کردن یا کلیک روی ایمیل) به دسته‌های دلخواه تنظیم کنید تا بر اساس این دسته بندی‌ها، کمپین‌های ایمیلی یا قیف‌های فروش اتوماتیک ایجاد کنید. حتی بر اساس این موارد (لیست‌ها، برچسب‌ها و بخش‌های پویا) می‌توانید بخش‌هایی از محتوای سایت را به کاربرانی نمایش دهید یا نمایش ندهید! (ویدیوهای آموزشی را بعد از خرید ببینید)

دسته بندی مشتریان در افزونه crm وردپرس فلوئنت

امکان ایجاد کمپین‌های ایمیلی

می‌تونی کمپین‌های ایمیلی راه‌اندازی کنی، خیلی ساده و با چند کلیک یک ایمیل حرفه‌ای ایجاد کنی، انتخاب کنی که به چه دسته‌ای از مخاطبان از چه لیست و برچسبی می‌خواهی ارسال را انجام بدی، بعد تعیین می‌کنی که چه زمانی ارسال انجامشه، همین الان یا درآینده. حتی می‌تونی از امکان AB تست هم استفاده کنی و ایمیل را با دو موضوع مختلف ارسال کنی، اینطوری نرخ باز شدن ایمیل‌هات بالاتره…

کمپین های ایمیلی FLUENTCRM

امکان ایجاد ایمیل‌های متوالی (سری‌های ایمیلی)

فرق توالی ایمیلی با کمپین اینه، که اینجا چند ایمیل را تنظیم می‌کنی که برای مخاطب ارسال شوند. مثلاً 7 ایمیل تنظیم می‌کنی که افرادی که در سایتت عضو شدند روزانه دریافت کنند. نکته جذاب این سری‌های ایمیلی اینه که می‌تونی بازه زمانی براشون مشخص کنی.

مثلاً بگی در بازه زمانی 7تا 9صبح ایمیل‌ها ارسال شوند. این با توجه به نوع مخاطبت می‌تونه کمک کنه نرخ باز شدن و کلیک کاربر بیشتر شه و در نتیجه باعث افزایش فروشت میشه.

قیف فروش در افزونه crm وردپرس فارسی

امکان ایجاد اتومیشن (قیف‌های فروش اتوماتیک بسازید)

از این امکان که دیگه نگم برات، پیشرفته‌ترین پلاگین وردپرس برای ایجاد قیف‌های فروش اتوماتیک ایمیلی در افزونه CRM.

شما می‌تونی هر زمانی که بخواهی

  • مثلاً کاربری در سایتت عضو شد
  • کاربری محصولی خرید (یا محصول خاصی خرید، یا از دسته‌ای از محصولات خریدی انجام داد)
  • کاربری در دوره‌ای از LMS (LifterLMS، TutorLMS، LearnDash) عضو شد یا دوره را تکمیل کرد و …
  • کاربری فرمی را در المنتور پرو یا فلوانت فرم پر کرد

ایمیل یا سری از ایمیل یا اتومیشنی را برایش فعال کنی و با شرط‌هایی که قرار می‌دهی ایمیل‌های اختصاصی ارسال کنی…

به این ترتیب هر زمان کاربری محصولی خرید به بخش بعدی قیف فروشت هدایتش کنی و فروش‌های بیشتری را تجربه کنی، به این ترتیب مشتریان راضی‌تر و وفادارتری هم خواهی داشت.

افزونه fluentCRM

لینک‌های هوشمند بسازید

یکی دیگر از امکانات افزونه مدیریت ارتباط با مشتریان این است که می توانید با لینک‌های هوشمند می‌توانید وقتی کاربر هرجایی کلیک کرد تعیین کنید از چه لیستی حذف شود و به چه لیستی اضافه شود. حتی می‌توانید برچسب‌های کاربر را مدیریت کنید. این کار چه فایده‌ای دارد؟ شما با این کار می‌توانید تشخیص دهید که مخاطب به چه مواردی علاقه مند است؟ مثلاً مخاطبی که روی دکمه یا متنی در ایمیل شما یا هر جایی از سایت (برای مخاطبین عضو شده) کلیک کند، شما می‌توانید به لیست یا برچسبی را اعمال یا حذف کنید! حال با این کار پیشنهادات ویژه‌ای را به او ارائه دهید.

افزونه fluent CRM وردپرس

گزارش گیری پیشرفته پلاگین CRM از کمپین‌ها و سری‌های ایمیلی، قیف‌های فروش اتوماتیک

یکی از مواردی که برای اینترنت مارکتینگ و بازاریابی ایمیلی اهمیت زیادی دارد،  آنالیز دقیق فرایندهاست. مثلاً می‌دونم تو هم مثل من دوست داری بدونی ایمیل‌هات چقدر باز شدند، چه نرخ کلیکی داشتند، در هر بخش از قیف فروش، چه تعدادی به مرحله بعد رفتند و چند درصد ریزش داشتی، تا بتونی اصلاحش کنی و در کمپین‌های بعدی فروش بیشتری را تجربه کنی…

این آمار در اختیارت هست و حتی با راهکارهایی می‌تونی با استفاده از UTM آمار را در گوگل آنالیتیکس ثبت کنی و یک آنالیز لذت‌بخش را تجربه کنی…

و سرانجام راه حل کامل بازاریابی در وردپرس

همه ویژگی های ضروری که برای رشد سریع شما نیاز دارید

   مدیریت کمپین‌های ایمیلی

می‌توانید کمپین‌های ایمیلی را ایجاد، ارسال و مدیریت کنید. ایمیل‌ها را به سادگی در خود وردپرس بنویسید، مخاطبان مورد نظر خودتان را از لیست‌ها و برچسب‌ها انتخاب کنید و روی ارسال بزنید و کار تمام است. همچنین می‌توانید زمان ارسال را زمان‌بندی کنید.

   مدیریت مخاطبان 360 

مخاطبان خود را مدیریت کنید. از اطلاعات مخاطبان گرفته تا محصولاتی که خریداری کرده‌اند و دوره‌هایی که شرکت کرده‌اند و ایمیل‌هایی که دریافت‌کرده‌اند و لیست‌ها و برچسب‌هایی که بر آن‌ها اعمال شده است را در یک نگاه ببینید.

   تقسیم‌بندی هوشمند مخاطبین

با استفاده از این افزونه CRM مخاطبین را برا اساس ویژگی‌ها در دسته‌بندی‌های مختلف قرار دهید. لیست‌ها، برچست‌ها، بخش‌های پویا مواردی هستند که می‌توانید علاقه‌مندان و مشتریان خود را دسته‌بندی کنید و ایمیل‌ها شخصی هر گروه را ارسال کنید تا بیشتر بفروشید.

 توالی یا سری‌های ایمیلی

افزونه FluentCRM این امکان را دارید تا ایمیل‌های پشت سر هم (بدون محدودیت) ایجاد کنید و آن‌ها در اتومیشن استفاده کنید. در اینجا این قابلیت را دارید تا ایمیل‌ها را در بازه زمانی دلخواه اراسال کنید مثلاً ایمیل‌ها روزانه بین 10 تا 12 ارسال شوند.

    بازاریابی ایمیلی اتوماتیک در افزونه CRM حرفه ای

این امکان یک قابلیت خارخ‌العاده است که تا کنون در وردپرس نبوده است. شما می‌توانید قیف‌های فروش ایمیلی اتوماتیک ایجاد کنید و مخاطبان خود را شگفت‌زده کنید. می‌توانید work flow های ساده و پیشرفته ایجاد کنید و علاقه‌مندان را به خریداران تبدیل کنید.

  گزارشات پیشرفته 

در افزونه FluentCRM رشد لیست ایمیل خود را ببینید. بررسی کنید که در هر بخش از قیف فروش شما چه میزان ریزش داشته‌اید. همچنین میزان باز شدن ایمیل‌ها و میزان کلیک روی لینک‌های ایمیل را ببینید و با آنالیز دقیق فروشتان را افزایش دهید.

سوالات متداول در کار با افزونه FluentCRM

برای ارسال ایمیل‌های محدودیتی هست؟
نه از طرف ما هیچ محدودیتی نیست، اگر سرور شما هم محدودیتی برای ارسال ایمیل دارد می‌توانید از smtp استفاده کنید.

چه تعداد مخاطب می‌تونم اضافه کنم؟
محدودیتی ندارد، بر خلاف سرویس های ایمیل مارکتینگ که بر اساس تعداد مخاطب باید هزینه بیشتری بپردازید، اینجا ما هیچ محدودیتی نداریم و می‌توانید بی‌نهایت مخاطب داشته باشید.

ایمیل ها چگونه ارسال می شوند؟
ایمیل‌ها از طریق سرور سایت شما ارسال می‌شوند. اگر محدودیتی داشتید می‌توانید از پلاگین رایگان ما fluent smtp استفاده کنید و از سرویس‌های مثل amazon ses، sendGrid، MailGun و … استفاده کنید.

آیا FluentCRM به صورت 100% روی هاست خودم قرار دارد؟
بله، fluentCRM به صورت 100% روی هاست خودتان میزبانی می‌شود و هیچ اتصالی به هیچ‌یک از سرورهای ما نخواهد داشت.

آیا fluentCRM‌ باعث اختلال در عملکرد وردپرس نمی‌شود؟
قطعاً نه، ما مطمئینیم که افزونه FluentCRM روی سایت شما تاثیر منفی نمی‌گذارد. همه اطلاعات مخاطبین و کمپین‌های ایمیلی شما در پایگاه داده سفارشی ذخیره می‌شود.
این برنامه فقط در داشبورد مدیریت اجرا می‌شود و تاثیری در سمت کاربر ندارد و بسیار سریع و به صورت ایجکس است.

عملکرد FluentCRM چقدر قابل اعتماد است؟
برای ما سرعت و عمللکرد بیش از هر چیزی مهم است. پلاگین FluentCRM در سمت یوزر (فرانت اند) چیزی بارگذاری نمی‌کند و در پس‌زمینه کار می‌کند. بنابراین اگر روزانه یک میلیون ایمیل هم ارسال کنید وب سایت شما بی‌تاثیر خواهد ماند.

چه پلاگین‌هایی با FluentCRM هماهنگ هستند؟
WooCommerce
Easy Digital Downloads
Fluent Forms
MailOptin
Elementor Forms
LifterLMS
LearnDash
TutorLMS
AffiliateWP
Paid Membership Pro
WishList
Restrict Content Pro
MemberPress
WPFusion
Uncanny Automator
AutomatorWP (بزودی)

می‌توانید بر اساس هر عملکردی در هر پلاگین، محرکی تنظیم کنید و اقدامی را تعریف کنید. با این قابلیت می‌توانید قیف‌های بازاریابی خود را به هر نحوی که مایلید سفارشی‌سازی کنید. پلاگین‌های بیشتری با گذشت زمان اضافه خواهد شد.

چرا به جای سرویس‌های ایمیل‌مارکتینگ (مثل میلرلایت، سندین بلو، میل چیمپ، سندر دات نت و …)  از  fluentCRM  استفاده کنیم؟

3 دلیل بزرگ در استفاده از این پلاگین پیشرفته CRM وجود دارد:

  1. در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید، وقتی لیست ایمیل شما رشد می‌کند یک دغدغه هزینه‌های ایمیل مارکتینگ است، به ویژه با قیمت دلار شما باید برای همان ماه اول که لیست شما از 1000 نفر  عبور می‌کند، هزینه کنید و حتماً این هزینه بیش از مبلغ پرداختی شما برای این پلاگین است.

مثلاً سرویس محبوب میلر لایت از 1001 نفر تا 2500 نفر 15 دلار هزینه دارد که با قیمت فعلی دلار می‌شود 442.000 تومان

قیمت 15 دلار با ایرانی کارت (442.000 تومان)

مقایسه با سرویس ایرانی نجوا

حتی اگر شما از یک سرویس داخلی استفاده کنید (مانند سرویس نجوا) برای داشتن امکانات اتومیشن به پلن با حداقل پرداختی ماهیانه 600.000 تومان دارید!

توجه داشته باشید که که هزینه‌های پرداختی شما برای هر ماه است اما برای خرید این پلاگین یک بار پرداخت خواهید داشت و یک عمر لذت ببرید.

2. لیست ایمیل شما در سایت خودتان و امن است. در تجربه‌ای که بعضی از دوستان من داشتند، در استفاده از سرویس‌های خارجی (میلچیمپ در چند سال قبل و میلرلایت حتی همین الان) بدون اخطار اکانتشان مسدود شد و اگر با زمان بندی مناسب از لیست خود خروجی نگرفته بودند بخش زیادی از لیست ایمیل‌شان را از دست می‌دادند.

اما اینجا خیالتان راحت است که کل اطلاعات روی سایت خودتان است و اگر از سایتتان به طور منظم بکاپ می‌گیرید نگرانی نخواهید داشت و لیست ایمیل و اطلاعات مشتریان شما امن است.

3. امکانات مشابه حتی کمی بیشتر نسبت به سرویس‌های ایمیل مارکتینگ. تقریباً تمامی امکاناتی که سرویس‌های ایمیل مارکتینگ دارند را در اختیار دارید حتی کمی امکانت بیشتری هم در اختیار شماست، مثلاً با یکپارچه بودن پلاگین با وردپرس شما براحتی می‌توانید از مخاطبینی که در پلاگین‌های مختلف دارید استفاده کنید، (مثلاً افرادی که در دوره‌های آموزشی شما شرکت کرده‌اند با پلاگین‌های LMS یا محصولی را از طریق ووکامرس خریدند یا فرمی را پر کردند و …) را در مخاطبین و دسته‌بندی‌های دلخواه خود وارد کنید و کاربر را با ارسال ایمیل‌های شخصی‌سازی شده شگفت زده کنید.

حالا با تهیه این افزونه CRM:

  1. مبلغ کمتری بپردازید
  2. خیالتان راحت است که تحریم و صیانت و … باعث از دست رفتن حسابتان نمی‌شود
  3. امکانات حرفه‌ای‌تری هم دارید…

fluentCRM

افزونه fluentCRM به همراه فایل آموزشی

با خرید و دانلود افزونه fluentCRM از راست چین کمپین های ایمیل مارکتینگ هوشمند طراحی کنید و از پشتیبانی واقعی کمتر از 24 ساعت این افزونه CRM بهره مند شوید.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *