جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه ChatGPT، تولید محتوا با هوش مصنوعی virmuni

دانلود رایگان افزونه ChatGPT، تولید محتوا با هوش مصنوعی virmuni

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه تولید محتوا با ChatGPT | تولید محتوا با هوش مصنوعی در وردپرس | افزونه وردپرس هوش مصنوعی | افزونه تولید محتوای رایگان با ChatGPT | پلاگین هوش مصنوعی

معرفی افزونه ChatGPT

تولید محتوا برای سایت یک مساله زمانبر است که باید توسط نیروی متخصص انجام شود. احتمالا درباره هوش مصنوعی ChatGPT شنیده‌اید که می‌تواند بر اساس سوالات شما در هر زمینه و در کمترین زمان محتوا تولید کند. افزونه ChatGPT یک افزونه هوش مصنوعی مبتنی بر فناوری چت جی پی تی است و به صورت رایگان، خودکار و سریع برای هر موضوعی که بخواهید محتوای با کیفیت تولید می‌کند. محتوای تولید شده دقیق و حرفه ای بوده و مشابه با محتوای ایجاد شده توسط انسان است. این افزونه نیازی به شماره مجازی و ثبت نام در openai ندارد.

اگر صاحب یک سایت هستید و می‌خواهید مقالات خود را با یک روش جذاب و متفاوت تولید کنید افزونه ChatGPT انتخاب مناسبی است. با این افزونه که از Api‌های ChatGPT استفاده می‌کند محتوای خود را با هوش مصنوعی چت جی پی تی تولید کرده و محتوای با کیفیت و موثری را به کاربران خود ارائه دهید. همه افرادی که به دنبال تولید محتوا هستند مانند نویسندگان، کاربران و غیره می‌توانند موضوعات تخصصی و پیچیده را به این افزونه بدهند و محتوای با کیفیت را در عرض چند دقیقه دریافت و سپس محتوا را ویرایش و به بهترین شکل بهینه کنند.

ChatGPT که فناوری ارائه شده توسط پلت فرم OpenAi است محدودیت‌هایی دارد. یکی از این محدودیت‌ها تحریم و مشکل استفاده از پیش شماره ایران برای ثبت نام در چت جی پی تی است که برای رفع آن باید شماره مجازی خریداری کنید. محدودیت دیگر این است که بخشی از امکانات پلتفرم پولی هستند. افزونه چت جی پی تی این مشکلات را ندارد و شما با یکبار خرید آن می‌توانید هرنوع و هر تعداد محتوا را با ای پی آی اختصاصی خود تولید کنید.

ما برای راحتی کاربرانمون یک سرویس هدیه برای شروع کار با چت جی پی به افزونه اضافه کردیم که کاربر بدون هیچ ثبت نامی بصورت بسیار ساده روزانه تا 30 پاراگراف متن دریافت نماید. (به جرات می‌توان گفت بندرت سایتی به بیش از این میزان محتوا نیاز پیدا خواهد کرد)

آموزش افزونه چت جی پی تی در وردپرس

راستچین، ناشر اولین افزونه اختصاصی چت هوش مصنوعی  ( ChatGPT ) برای تولید محتوا در وردپرس است.

یکی از مهمترین قابلیت‌های این افزونه، راهکار هوش مصنوعی برای تولید محتوای خودکار به زبان فارسی بوده که مخصوص کاربران ایرانی بهینه سازی شده است.

آپدیت نسخه جدید افزونه چت جی پی تی

محدودیت و راهکار رفع آن در افزونه chatgpt

Artificial Intelligence Auto Content Generator & ChatGPT

ویژگی های افزونه تولید محتوا ChatGPT، افزونه تولید محتوا با هوش مصنوعی

مزایای افزونه تولید محتوای رایگان با ChatGPT

این افزونه وردپرس که برای تولید محتوای رایگان با API چت جی پی تی به کار می‌رود، مزایای زیر را برای استفاده کنندگان دارد:

  • تولید محتوای با کیفیت در عرض چند دقیقه با افزونه ChatGPT

تولید محتوا، یکی از حیاتی‌ترین و حساس ترین بخش‌های هر کسب و کاری است. کسب و کار شما، در هر زمینه، سبک و اندازه‌ای که باشد، در موارد گوناگون نیاز به آموزش و تولید محتوا دارد که فرایندی زمان بر و هزینه بر است. با استفاده از هوش مصنوعی، می‌توانید محتوای مورد نظر خود را در چند دقیقه دریافت کنید. کافی است مشخصات مطلب مورد نظر خود را اعم از موضوع، کلید واژه، تعداد پاراگراف‎‌ها و سوالات متداول (FAQ) وارد کنید. به این ترتیب در زمان بسیار کوتاهی مقاله مورد نظر خود را می‌توانید از افزونه ویرمونی دریافت کنید.

  • با افزونه ChatGPT دیگر نیازی به استخدام نیروی تولید محتوا ندارید

کسب و کارهای آنلاین، برای تولید محتوای خود معمولا یک تیم تولید محتوا استخدام می‌کنند. اما با استفاده از افزونه تولید محتوای رایگان با ChatGPT، دیگر نیازی به این کار نیست. کافی است کلمات کلیدی مقاله مورد نظر خود را به درستی وارد کنید. پس از دریافت مقاله، فقط نگاه کوتاهی جهت ویرایش به مقاله بیندازید.  همچنین می‌توانید با انتخاب گزینه انتشار خودکار، مقاله خود را بدون نیاز به تایید منتشر کنید. لازم به ذکر است که انتشار خودکار به خاطر قوانین و صلاحدیدهای SEO و موتور هوش مصنوعی Chat GPT  توصیه نمی‌شود.

  • درگیر فرآیند پیچیده  ساخت اکانت در Chat GPT نشوید

اگر می‌خواهید از خدمات تولید محتوای ChatGPT استفاده کنید و به خاطر وجود تحریم‌ها و یا مشکلات دیگر، برای ساخت اکانت و ورود مشکل دارید (مانند شماره بین المللی و مشکلات ناشی از تحریم‌ها)، می‌توانید از سرویس‌های اشتراکی چت جی پی تی ویرمونی مخصوص مشتریان راستچین استفاده کنید. این سرویس‌ها به عنوان هدیه برای خریداران این افزونه در مدت زمان پشتیبانی ایجاد شده‌اند. این سرویس‌های اشتراکی، برای تمام دوستانی که از افزونه‌های چت هوش مصنوعی ویرمونی استفاده می‌کنند، بصورت رایگان در دسترس است.

با دریافت این افزونه کاربردی میتوانید از پنل تنظیمات گزینه فقط استفاده از کلیدهای API عمومی را انتخاب کرده و روزانه از چند مقاله تحت سرویس‌های اشتراکی ما بهره‌مند شوید و یا بصورت بی نهایت محتوا در روز با استفاده از اکانت‌های اختصاصی خود داشته باشید. ( در صورت علاقه‌مندی به فعال‌سازی حساب اختصاصی خود میتوانید از تیم پشتیبانی توسعه دهنده  افزونه استفاده نمایید).

اگر شماره بین المللی داشته و در Chat GPTسرویس اختصاصی دارید، کافی است یک کلید API اختصاصی دریافت کرده، آن را در تنظیمات افزونه هوش مصنوعی وارد و از امکانات آن استفاده کنید.

برای ثبت نام در Open AI باید از شماره مجازی استفاده کنید؛ به این منظور میتوانید راهنمای خرید شماره مجازی را برای این افزونه مطالعه کنید.

هاست ایرانی یا خارجی؟

این یکی از نگرانی‌های صاحبان کسب و کار آنلاین است. افزونه تولید محتوای رایگان با ChatGPT، برای تمام هاست‌ها، اعم از ایرانی و خارجی کاربرد داشته و هیچ محدودیتی در این زمینه ندارد. الگوریتم‌های استفاده شده در افزونه، دارای قابلیت هوشمند دور زدن محدودیت‌ها و  فیلترینگ‌های بین المللی است. بنابراین براحتی می‌توانید بدون نگرانی از مشکلات ناشی از این گونه مسائل گذر کنید.

این افزونه یک محصول ایرانی است که توسط تیم برنامه نویسی متخصص و مجرب ایده پردازی، طراحی و تولید شده است. این پلاگین با انواع افزونه‌ها و هسته اصلی وردپرس سازگار است تا خواسته‌ها و انتظارات شما را تامین کرده و حتی محتوای فارسی تولید کند.

با افزونه Chat GPT راست چین بدون نیاز به ساخت اکانت در ChatGPT با وارد کردن چند پارامتر ساده در تنظیمات آن درخواست تولید و انتشار مقاله را بدهید. اما همچنان قابلیت‌های API اختصاصی برای شما همیشه فعال می‌باشد.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *