جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه ChatGPT، افزونه تولید محتوای رایگان virmuni

دانلود رایگان افزونه ChatGPT، افزونه تولید محتوای رایگان virmuni

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه تولید محتوا با ChatGPT | افزونه تولید محتوا با هوش مصنوعی | تولید محتوا با هوش مصنوعی در وردپرس | افزونه تولید محتوا با استفاده از ChatGPT برای وردپرس | افزونه ChatGPT  | افزونه محتوا ساز هوشمند | افزونه تولید محتوای رایگان با ChatGPT

معرفی افزونه ChatGPT

تولید محتوای خودکار و آنی، نخستین خدمت از بی شمار خدماتی است که می توانید در زمینه هوش مصنوعی و سایر زمینه ها، از افزونه تولید محتوای رایگان با ChatGPT دریافت کنید.

قالب

 

راستچین، ناشر اولین افزونه اختصاصی چت هوش مصنوعی  ( ChatGPT ) برای تولید محتوا در وردپرس

یکی از مهمترین قابلیت های توسعه داده شده در این افزونه، تولید محتوا به زبان فارسی بوده که مخصوص کاربران ایرانی بهینه سازی شده است.

ویژگی های افزونه ChatGPT، افزونه تولید محتوا با virmuni

مزایا و ویژگی های افزونه تولید محتوای رایگان با ChatGPT

این افزونه وردپرس که برای تولید محتوای رایگان با API چت چی پی تی به کار می رود ویژ’ی های زیر را دارد.

تولید محتوای با کیفیت در عرض چند دقیقه با افزونه ChatGPT

محتوا و تولید محتوا، یکی از حیاتی ترین و حساس ترین بخش های هر کسب و کاری است. کسب و کار شما، در هر زمینه، سبک و اندازه ای که باشد، در موارد گوناگون تیاز به آموزش و تولید محتوا دارد اما تولید محتوا امری زمان بر و هزینه بر است. با استفاده از هوش مصنوعی، می توانید محتوای مورد نظر خود را در چند دقیقه دریافت کنید. کافی است مشخصات مطلب مورد نظر خود را اعم از  موضوع، کلید واژه، تعداد پاراگراف ها و سوالات متداول (FAQ) وارد کنید، در زمان بسیار کوتاهی مقاله مورد نظر خود را می توانید از افزونه ویرمونی دریافت کنید.

با افزونه ChatGPT دیگر نیازی به استخدام نیروی تولید محتوا ندارید

کسب و کارهای آنلاین، برای تولید محتوای خود معمولا یک تیم تولید محتوا استخدام می کنند. اما با استفاده از افزونه تولید محتوای رایگان با ChatGPT، دیگر نیازی به این کار نیست. کافی است کلمات کلیدی مقاله مورد نظر خود را به درستی وارد کنید. پس از دریافت مقاله، فقط نگاه کوتاهی جهت ویرایش به مقاله بیندازید.  همچنین می توانید با انتخاب گزینه انتشار خودکار، مقاله خود را بدون نیاز به تایید منتشر کنید. لازم به ذکر است که انتشار خودکار به خاطر قوانین و صلاحدید های SEO و موتور هوش مصنوعی Chat GPT  توصیه نمی شود.

درگیر فرآیند پیچیده  ساخت اکانت در Chat GPT نشوید

اگر می خواهید از خدمات تولید محتوای ChatGPT استفاده کنید و به خاطر وجود تحریم ها و یا مشکلات دیگر، برای ساخت اکانت و ورود مشکل دارید (مانند شماره بین المللی و مشکلات ناشی از تحریم ها) ، می توانید از سرویس های اشتراکی و رایگان افزونه Virmuni، مخصوص مشتریان راستچین استفاده کنید. این سرویس های اشتراکی، برای تمام دوستانی که از افزونه های چت هوش مصنوعی ویرمونی استفاده می کنند، بصورت رایگان در دسترس است. با دریافت این افزونه کاربردی یک فایل متنی با نام help حاوی کلید API اختصاصی ویرمونی است که در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

در صورتی که دارای شماره بین المللی هستید و سرویس اختصاصی خود را در Chat GPT ایجاد کرده اید، کافی است یک کلید API اختصاصی دریافت کرده، آن را در تنظیمات افزونه وارد کنید و از امکانات آن استفاده کنید.

هاست ایرانی یا خارجی؟

این یکی از نگرانی های صاحبان کسب و کار آنلاین است. افزونه تولید محتوا با ChatGPT، برای تمام هاست ها، اعم از ایرانی و خارجی کاربرد دارد و هیچ محدودیتی در این زمینه ندارد. الگوریتم های استفاده شده در افزونه، دارای قابلیت هوشمند دور زدن محدودیت ها و  فیلترینگ های بین المللی است بنابراین، براحتی می توانید بدون نگرانی از مشکلات ناشی از این گونه مسائل گذر کنید.

محصول صد درصد ایرانی

افزونه تولید محتوای رایگان با ChatGPT یک محصول ایرانی است که توسط تیم برنامه نویسی متخصص و مجرب ویرمونی ایده پردازی، طراحی و تولید شده است. این افزونه قابلیت سازگاری با انواع افزونه ها و هسته اصلی ورد پرس است تا خواسته ها و انتظارات شما را تامین کند و حتی محتوای فارسی تولید کند.

با افزونه Chat GPT راست چین بدون نیاز به ساخت اکانت در ChatGPT با وارد کردن چند پارامتر ساده در تنظیمات آن درخواست تولید و انتشار مقاله را بدهید.

مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *