جهان اسکریپت

دانلود رایگان اسکریپت و قالب و افزونه

دانلود رایگان افزونه Challan Pro، صدور فاکتور

دانلود رایگان افزونه Challan Pro، صدور فاکتور

جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

افزونه Challan Pro | افزونه صدور فاکتور ووکامرس |  افزونه صدور فاکتور بصورت PDf

معرفی افزونه Challan Pro

اگر می خواهید برای مشتریانتان فاکتور ایجاد کنید افزونه Challan Pro یک افزونه صدورفاکتور ووکامرس است که به شما کمک می کند تا یک فاکتور PDF را به ایمیل تأیید سفارش پیوست کنید. برخلاف فاکتورهای ووکامرس معمولی، فایل های PDF این پلاگین به راحتی قابل دانلود بوده و کاملا قابل تنظیم است. با این افزونه فروشگاهی کاربران را از جزئیات خریدشان با خبر کنید و جزئیات محصولات را برای خریداران ارسال کنید.

امکانات و ویژگی های افزونه صدور فاکتورافزونه Challan Pro

امکانات افزونه صدور فاکتور Challan Pro

با خرید افزونه امکانات زیر برای صدور فاکتور و مدیریت سفارشات در اختیار شما قرار می گیرد:

  • صورتحساب خودکار

این افزونه فاکتور PDF WooCommerce هنگام ایجاد سفارشات به طور خودکار فاکتور ووکامرس را تولید می کند و هنگامی که وضعیت سفارش به وضعیت پیکربندی شده شما تغییر می کند بلافاصله برای مشتریان ارزشمند شما ارسال می شود.

  • سفارشی سازی متا

    هنگام مشاهده موارد سفارش ووکامرس، ممکن است شما یا مشتریانتان بخواهید اطلاعات بیشتری در مورد آن داشته باشید. افزونه challan Pro گزینه ای دارد که به شما امکان می دهد Meta سفارش را به بخش اطلاعات فاکتور اضافه کنید. با اضافه کردن سفارش متا شما قادر خواهید بود اطلاعات اضافی را در فاکتور اضافه کنید.

  • فیلد مالیات در افزونه صدور فاکتور

افزونه صدور فاکتور ووکامرس گزینه ای برای اضافه کردن فیلد مالیات به صفحه پرداخت دارد. هنگامی که فیلد مالیات را به صفحه پرداخت اضافه کردید، می توانید آن را در فاکتور نمایش دهید. وجود فیلد مالیات در صفحه تسویه حساب باعث می شود مشتری به راحتی هزینه ای را که می پردازد درک کند.

  • تصویر محصول

    نسخه پرمیوم افزونه صدور فاکتور ووکامرس دارای قابلیت شگفت انگیزی برای درج تصویر محصول در فاکتور است. تصویر محصول روی فاکتور باعث می‌شود فاکتور حرفه‌ای به نظر برسد و درک خرید در یک نگاه از دیدگاه مشتری آسان است.

  • سازگاری با کد کیوآرکد

    افزونه صدورفاکتور برای سفارشات ووکامرس از ویژگی کدکیوآرکد پشتیبانی می کند و شما می توانید از این ویژگی در نمایش کدها بصورت دوبعدی در فایل های PDF سفارشات خود بهره مند شوید.

  • راه اندازی آسان

    راه اندازی افزونه Challan Pro  ساده است. با کمک این افزونه تولید فاکتور و برگه های بسته بندی، می توانید فرآیند ایجاد و چاپ فاکتورها را به طور کارآمد مدیریت کنید.

  • اعمال مالیات

    افزونه صدورفاکتور برای سفارشات ووکامرس از چندین کلاس مالیاتی ووکامرس (نرخ) پشتیبانی می کند. برخی از کشورها به کل بدون مالیات، مبلغ خالص، نرخ مالیات و مبلغ مالیات نیاز دارند که می توانید به صورت اختیاری روی فاکتور نمایش دهید.

  • نمایش مهر پرداخت شده

    مهر پرداختی را در فاکتور خود لحاظ کنید. تمبر پرداخت شده نشان می دهد که صورت حساب قبلا پرداخت شده است. می توانید هر یک از طرح های تمبر پرداخت شده را از لیست انتخاب کنید و فاکتورها را به عنوان پولی علامت گذاری کنید.

  • نمایش امضا در فاکتور

    افزونه Challan Pro به شما امکان می دهد امضای خود را با فاکتورها پیوست کنید. فقط روی گزینه آپلود امضا در قسمت فاکتور کلیک کنید تا تصویر امضای شما که می خواهید در فاکتور pdf نمایش داده شود بارگذاری شود.

  • نمایش برگه بسته بندی

    با استفاده از این افزونه، می‌توانید برگه‌های بسته‌بندی ووکامرس را نیز تولید، سفارشی‌سازی و چاپ کنید. می‌توانید یک برگه بسته‌بندی ووکامرس را برای یک سفارش چاپ کنید، همچنین می‌توانید چند برگه بسته‌بندی را به‌صورت دسته‌ای برای چندین سفارش براساس محدوده تاریخ چاپ کنید. همچنین، گزینه ای برای چاپ برگه بسته بندی برای هر محصول سفارشی وجود دارد.

  • دانلود انبوه فاکتورها

    با استفاده از این افزونه فاکتور صدور ووکامرس، یک فاکتور جداگانه یا یک فاکتور خاص یا لیستی از فاکتورها بر اساس محدوده تاریخ سفارش قابل دانلود است. می‌توانید از تاریخ شروع تا پایانی که می‌خواهید فاکتور و برگه بسته‌بندی را دانلود کنید، انتخاب کنید.

  • سازگار با چندزبانه ها

    از افزونه challan استفاده کنید، زیرا با افزونه WPML سازگار است. فاکتور از اطلاعات محصول و ارز ترجمه شده مطابق با زبان و ارزی که برای ثبت سفارش استفاده شده است استفاده می کند.

  • آدرس تحویل سفارش

    به شما امکان می دهد برچسب حمل و نقل را برای هر نوع که می خواهید چاپ کنید. می توانید برچسب حمل و نقل را برای یک سفارش چاپ کنید یا برچسب حمل و نقل را به صورت دسته ای برای چندین سفارش چاپ کنید. همچنین می توانید لیست برچسب حمل و نقل را بر اساس محدوده تاریخ سفارش ایجاد کنید.

  • تعیین اندازه کاغذ PDF

    افزونه به شما امکان می دهد اندازه فاکتور را از بین گزینه های مختلف انتخاب کنید. می توانید اندازه کاغذ سفارشی شامل A3، A4، A5 و Letter را انتخاب کنید. این توانایی باعث می‌شود که از سایر پلاگین‌های موجود در بازار متفاوت باشد، زیرا challan به شما آزادی سفارشی‌سازی فاکتور خود را به حداکثر شکل ممکن می‌دهد.

  • ویژگی محصول در PDF

    افزونه Challan Pro به شما امکان می دهد ویژگی های محصول را به فاکتور کنار محصول اضافه کنید. به طوری که با نگاهی به آن می توان کل خلاصه خرید را فهمید. معمولاً خریداران مایلند توضیحات، دسته و برچسب‌ها را به فاکتور اضافه کنند. این نه تنها فاکتور شما را به یک فاکتور کامل تبدیل می کند، بلکه تجربه خرید را نیز حرفه ای تر می کند.

  • فایل های استاتیک

    گنجاندن یک فایل استاتیک یک گزینه عالی برای کاربردی تر کردن فاکتور شما است. فایل های استاتیک به شما امکان می دهد اسناد اضافی مانند یک فایل PDF را با ایمیل تأیید سفارش پیوست کنید. می توانید شرایط و ضوابط، خط مشی بازپرداخت، راهنمای کاربر یا هر سند مهم دیگری را به فاکتور پیوست کنید. با فروشگاه هایی که کالاهای دیجیتالی دارند، مفید است.

  • سفارشی سازی آسان PDF

    بیشترین قابلیت سفارشی سازی را با فاکتور به شما می دهد. شما می توانید یکپارچه تمام متون ثابت فاکتور را سفارشی کنید. این قابلیت به شما امکان می دهد فاکتور خود را همانطور که می خواهید طراحی کنید. به طوری که مانند یک فاکتور تولید شده توسط رایانه خودکار به نظر نمی رسد، به امضای فروشگاه شما تبدیل می شود.

  • پشتیبانی از محصول متغیر

    از انواع مختلفی از محصولات فروشگاه شما پشتیبانی می کند. علاوه بر محصولات ساده، از محصول باندل و همچنین محصول کامپوزیت پشتیبانی می کند. بسته‌های محصول چندین کالای جداگانه هستند و محصولات کامپوزیت معمولاً کیت‌های محصول متشکل از اجزای مختلف قابل تنظیم هستند.

  • متای محصول در PDF

    با افزودن متا محصول، انواع اطلاعات مربوط به محصول را در فاکتور PDF نشان دهید. می توانید هر تعداد محصول متا را که می خواهید اضافه کنید. در افزونه Challan Pro  فقط به محصول متا یک برچسب بدهید و از میان تمام متای محصولات موجود از منوی کشویی انتخاب کنید.

  • سفارش آیتم متا در PDF

    این ویژگی به شما این امکان را می دهد که داده های متا سفارش نامحدود را در فاکتور PDF خود اضافه و نمایش دهید. فقط یک برچسب برای Meta مورد قرار دهید و داده های سفارشی متا مورد ترجیحی مانند مقدار، شناسه محصول و شناسه تنوع را از لیست کشویی انتخاب کنید.

  • شماره سفارش متوالی

    پلاگین Sequential Order Numbers به فروشگاه شما اجازه می دهد تا شماره سفارش های ترتیبی و نه تصادفی داشته باشد. با چنین افزونه هایی می توانید شماره سفارش خود را با تنظیم شماره شروع، طول شماره سفارش و پیشوندها و پسوندهای سفارشی سفارشی کنید. افزونه Challan Pro  با تمام پلاگین شماره سفارش متوالی سازگار است. بنابراین، هنگام استفاده از Woo Invoice Pro با هیچ پلاگین Sequential Order Numbers مشکل سازگاری ندارید.

قبل از خرید حتما موارد زیر را مطالعه کنید.

    • برای نصب نیاز است که نسخه php 7.2 بر روی هاست شما فعال باشد.
    • برای نصب نیاز است که ioncube loader بر روی هاست شما فعال باشد.
    • تصویر فاکتور بر روی کاور محصول، بصورت نمونه بوده و همراه افزونه ارائه نمی شود. افزونه خود چندمورد طرح پیشفرض دارد.
مشاهده بیشتر


جهت خرید و دانلود این محصول کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *